Yoongi wrócił do domu dość późno .W studio miał dziś aż za dużo pracy.Padł na kanapę i zasnął prawie od razu .Mógł iść do sypialni,ale nie miał po co.YN i tak była na noc w pracy.Nie chciało Mu się nawet wstawać z tej kanapy .Jedynie przez sen przykrył się jakoś i wtulił w koc.
YN wróciła dopiero nad ranem.O dziwi nie czuła ,aż takiego zmęczenia po pracy.Widząc śpiącego chłopaka na kanapie usiadła przy Nim.Pogłaskała Go delikatnie po policzku.
-Yoongiś wstawaj.Musisz zjeść coś.
Min przeciągnął się i spojrzał na Nią z uśmiechem.
-Tęskniłem wiesz?-Uśmiechnął się bardziej.-Jak Ci minęła nocka kochanie?
-O dziwo dobrze .Noc spokojna.Wszyscy zajmowali się Sobą .
Yoongi uwielbiał słuchać co dzieje się u Jego dziewczyny .Kochał ją nad życie i wiedział,że nie przeżył gdyby Ją stracił.
-Zrobię Nam coś do jedzenia Yoongiś.-Powiedziała dalej głaszcząc policzek chłopaka.-A Ty odpoczywaj .
-Ale Ja Ci chętnie pomogę .
Zerwał się od razu i pobiegł wręcz śmiesznie do kuchni.YN zaśmiała się i poszła za Nim .
Zrobienie posiłku zajęło Im godzinę .Dość szybko zjedli go i pozmywali po Sobie .Po wszystkim udali się na oglądanie filmu do salonu.
-Nudny ten film.
Zaśmiał się Yoongi przeciągając się .
-No w sumie prawda,myślałem że będzie ciekawszy.
Chłopak spojrzał na dziewczynę.Ewidentnie chciał powiedzieć coś,ale jak by bał się to zrobić.
-No powiedz co chcesz .
Yoon wziął głęboki oddech,po czym zaczął mówić.
-Bo...chciał bym spróbować z Tobą to zrobić.Nie chciałem nic wcześniej mówić,bo nie chciałem Cię zmuszać.Ale pomyślałem że możemy spróbować.
YN uśmiechnęła się i spojrzała na Niego.
-Jesteś pewien?
-Tak...a Ty?
-Oczywiście że tak.-Pocałowała Go krótko.-Jeśli Ty tego chcesz,to Ja tymbardziej.
Min uśmiechnął się i pociągnął dziewczynę na górę do sypialni.
................
Z dedykacją dla OliwiaiVia3❤️❤️Kwiatuszki Moje.Przez 3 dni pojawią się głównie shoty.Może nie będą długie,aleeeee fajne haha
Mamy nadzieję że nic się złego u Was nie nie dzieje i jesteście szczęśliwi .💜💜
Do następnego kwiatuszki i uważajcie na Siebie .💜💜
VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
twoja_1milosc
AilimeAlien
MajKotkowska
PaewDbrowski
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
sooyakaa_
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_officialJak kogoś nie dodało Przepraszamy 💜💜
CZYTASZ
WSZYSTKO O BTS.cz.1.
HumorKsiążka w której Ty jesteś głównym bohaterem, razem z BTS.Pojawią się tu SHOTY i SMS z Nimi.Mogą pojawić się też specjały. MOŻNA ZAMAWIAĆ