Agust x Yoongi 😺🐱

94 10 23
                                    

Yoongi jechał tak szybko jak mógł do domu,gdy Agust napisał Mu,że chce odebrać Sobie życie.

-Bożee jebane korki.

Krzyknął Sam do Siebie gdy znów stanął za jakimś samochodem.Zaparkował w końcu na poboczu i zaczął biec do domu.Dotarł tam w końcu.

-Agust gdzie jesteś?!

Cisza.

-Agust proszę!

W końcu jednak podbiegł do pokoju chłopaka i znalazł Go tam.Ale było już za późno .Było mnóstwo krwi.Widział po Nim,że zaraz odejdzie.Kleknął przy Nim płacząc głośno.

-Yoon...nie płacz....proszę...

-Jak mam nie płakać?Umierasz!!Dlaczego?!

Agustowi ciężko było już mówić dlatego podsunął już list.

-Agust proszę...musisz żyć...dla Mnie...

Chłopak uśmiechnął się jedynie,po czym zamknął oczy i przestał oddychać.Yoongi zaczął płakać o wiele mocniej niż wcześniej.Wział list i zaczął czytać.

,,,,Yoongiś.Jeśli to czytasz Mnie już nie ma.Miałem już tego wszystkiego dość.Rodzice ciągle Mnie wyzywają mimo że mamy po dwadzieścia pięć lat.Ciągła presja otoczenia.Czułem się taki okropny.Wiem że wszystko robiłem źle.Chcę żebyś wiedział,że bardzo Cię kochałem.Ale nie jak brata.Jak chłopaka...ale nie miałem odwagi Ci to powiedzieć...Mam nadzieję że Ty będziesz szczęśliwy.Twój Agust ."

Chłopak zaczął mocniej jeszcze płakać gdy skończył czytać.

-Agust kurwa... Ja też Cię kocham...

Wiedział że nie da rady Sobie bez Niego.

-Za chwilę będziemy razem...

Wziął parę leków i położył się obok Niego.Z każda chwilą zaczynał się czuć coraz bardziej źle.

-Za chwilę w końcu będziemy razem szczęśliwi...

Pocałował Go jeszcze krótko parę razy.Po czym zasnął trzymając Go mocno za rękę.Rodzina zdecydowała się pochować Ich nawet w jednej trumnie.

........................

Kwiatuszki mamy nadzieję że podoba Wam się shot.No dziś trochę na smutno .

Jak wrażenia po wczorajszej nowej książce?

Jak się czujecie?💜💜

Spokojnego wieczora.Do następnego kwiatuszki 💜💜

VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
twoja_1milosc
AilimeAlien
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
KookiesDaughter
azusinger
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
CiasteczkoYoona
Xx_Ki-chan_xX
slipyzayna
parkjimin_9_5

Jeśli kogoś nie dodało Przepraszamy 💜💜

WSZYSTKO O BTS.cz.1.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz