VKOOK 🐯🐰

93 12 21
                                    

Taehyung wrócił zmęczony do domu.Dziś w pracy mieli dość dużo zamieszania.Ale wiedział że musi poświęcić jeszcze czas Jungkookowi.

-O jesteś.

Powiedział Kook witając Go w przedpokoju.

-Jestem jestem...Za godzinę pójdziemy na ten film.

Jungk podszedł bliżej i przytulił Go.Ten od razu wtulił się w Niego mocno.

-Nie Tae.Dziś zostajemy w domu.

Chłopak spojrzał na Niego.Chciał zacząć już zdanie,ale Jeon przerwał Mu.

-Jesteś zmęczony.-Pogłaskał Go po policzku.-Wolę żebyś odpoczął.Reszta rzeczy poczeka.

Taehyung po raz kolejny uświadomił Sobie,jak wspaniałego ma męża.Pocałowagł Go od razu.Jungkook oddawał Jego pocałunki.Oderwał się po czasie.

-Jesteś najlepszy na całym świecie Jungkook.

-Ty tak samo kochanie.

Jeon zaprowadził Go do salonu.Tam zjedli kolację oglądając film.Tae co chwila przyspiał.Jungkook starał się Go zagadywać,żeby chociaż mógł dokończyć kolację.

-Musisz być na prawdę mocno zmęczony.

-Jestem...Ale cieszę się że chociaż w domu zobaczyliśmy film.

Taehyung przysnął po chwili.Chłopak w tym czasie ogarnął po kolacji,zabrał Go do sypialni i przebrał Go w piżamę.Kim obudził się po czasie.

-Zasnąłem?

-Taak ale to nic.

Jungkook położył się razem z Kimem.Po chwili zasnęli wtuleni w Siebie.

Kolejnego dnia pojechali do galerii i do kina.Spędzili czas tak jak mieli wczoraj.

-Cieszę się że jednak dziś to wszystko zrobiliśmy.-Powiedział Tae gdy wracali.-Bo wiesz trochę Mi było głupio.

-Kochanie spokojnie mówiłem już.Miałeś prawo być zmęczony.

-Dziękuje Jungkook.Na prawdę nie mogłem wybrać lepszego męża.

-Mogę powiedzieć to samo.

Jungkook złapał Kima za ręce i ruszył z Nim dalej do domu.Taehung złapał też za Jego dłoń i złączył ich palce razem.Po chwili zaczął temat.

-Myślałem ostatnio o kupnie większego domu.Wiesz skoro mamy mieć dwa pieski i adoptować dzieci.

Jungkook uśmiechnął się na te myśl.

-W sumie jestem za.Możemy kupić ten co Ci się tak podoba.Może jest drogi,ale do końca roku uzbieramy na Niego.

-Prawda.

Resztę drogi rozmawiali o wspólnych planach na przyszłość.

........

Większość osób chciało ten ship więc jeeeeest.Mamy nadzieję że tam nie ma błędów żadnych haha.

Jak tam się czujecie?💜💜

Nie długo święta cieszycie się?

Spokojnego wieczoru.Do następnego kwiatuszki 💜💜

VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
CiasteczkoYoona
twoja_1milosc
AilimeAlien
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
Milenapiszee
azusinger
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
Xx_Ki-chan_xX
slipyzayna

Jeśli kogoś nie ma Przepraszamy,a jeśli kogoś dodać dajcie znać 💜💜

WSZYSTKO O BTS.cz.1.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz