YOONKOOK 🐱🐰cz.2

83 12 35
                                    

Yoongi zdecydował się pojechać do Jungkooka.Tak bardzo chciał cofnąć teraz czas i dać Mu inną odpowiedź.

-Jestem taki głupi...

Mówił Sam do Siebie podczas jazdy samochodem.W końcu zaparkował przy domu chłopaka .Wysiadł z samochodu i zaczął dzwonić dzwonkiem.Chwilę potem otworzył zapłakany JK.

-Yoon...

Min przerwał Mu.Wszedł do środka i przytulił Go bardzo mocno.Jeon od razu się wtulił.

-Yoongi Ja nie chcę Cię do niczego zmuszać.

Tym razem Yoon przerwał Mu pocałunkiem.Jungkook odwzajemnil pocałunek po chwili.Pogłębił Go nawet.Pociągnął Go do Swojej sypialni.Opadł na łóżko ciągnąc starszego na Siebie.Po chwili Yoon oderwał się od Niego.

-Przepraszam za pochopną odpowiedź.-Powiedział cicho.-Ja zawsze miałem tak powalone związki...Bałem się kolejnego.

-Rozumiem.

-Ale tu chce naprawdę spróbować.Jak wyszedłeś poczułem,że nie mogę Cię stracić.

Tym razem pocałował Go Jungkook.Pogłębiał pocałunki z każdą chwilą coraz bardziej.Wsunął w końcu dłonie pod koszulkę Yoongiego.Min zaczął całować Jego szyje i zassysać się na Niej.Potem spędzili bardzo przyjemny wieczór.

-Nie zmuszasz się do tego wszystkiego prawda..?

Spytał Jungkook po wszystkim gdy wtulił się,teraz już w Swojego chłopaka.Yoongi zawisnął nad Nim.

-Bałem się kolejnego związku.Przez poprzednie bo były złe.Ale Ja serio Cię kocham.I nie chcę Cię stracić.

Jeon uśmiechnął się od razu.

-Ja Ciebie też Yoon.

Tej nocy Jungkook i Yoongi zasnęli w ramionach osób,które Ich kochają.Czyli swoich.

................

KWIATUSZKI DZIĘKUJEMY ŻE TYLE WAS Z NAMI JEST.SPECJAŁ SIE SZYKUJE 💜💜

JAK TAM PLANY PRZED SYLWESTEREM?GDZIE IDZIECIE?💜💜

SPOKOJNEGO DNIA.DO NASTĘPNEGO KWIATUSZKI 💜💜

VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
twoja_1milosc
ailimealiennn
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
PaewDbrowski
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
KookiesDaughter
azusinger
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
CiasteczkoYoona
Xx_Ki-chan_xX
slipyzayna
parkjimin_9_5

Jeśli kogoś nie dodało Przepraszamy 💜💜

WSZYSTKO O BTS.cz.1.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz