ROZDZIAŁ SPECJALNY PREZENT ŚWIĄTECZNY 1 💜💜

99 12 24
                                    

PREZENT 1:ONE SHOT NAMJIN

Namjoon zapakował prezent najlepiej jak umiał i pojechał do domu Jina.W tym roku kupił coś na szybko,więc bał się,że prezent nie jest zbyt ładny.Stanął przy drzwiach i zadzwonił dzwonkiem.Jin dość szybko otworzył drzwi.

-O Namjoon.-Uśmiechnął się.-Jak miło że jesteś wejdź.

Chłopak wszedł do środka.

-Przyjechałem dać Ci prezent...ale nie wiem czy Ci się spodoba...

Kim uśmiechnął się znów.

-Na pewno spodoba.Każdy Twój prezent Mi się podoba.

Namjoon podał mu go,a Jin po chwili otworzył.W paczce znajdował się wazon.Ale widać było że ktoś Go ozdabiał.Nam próbował Sam to zrobić.

-Wiem jest brzydki...nie dość że kształt dziwny kupiłem to...

Starszy przerwał Mu i przytulił się mocno do Niego.Kim uśmiechnął się delikatnie i wtulił w Siebie chłopaka.

-To najpiękniejszy prezent jaki dostałem...

-Serio?

-Tak.Jest śliczny.

Jin postawił wazon na stole i włożył Niego kwiatki.Stał tak jeszcze chwilę i wpatrywał się w prezent.Sięgnął w końcu po paczkę i podał Mu.Namjoon od razu otworzył.

-Jin ale...kupiłeś Mi ten laptop co chciałem a Ja Ci aby wazon...Boże jak Mi głupio.

Kim złapał Go za dłonie.

-Namjoon słuchaj.-Zaczął spokojnie.-To nic takiego rozumiesz .A Twój prezent serio Mi się podoba.A największym prezentem dla Mnie jesteś ty...

Jin przyciągnął Go bliżej Siebie i pocałował.Namjoon od razu odwzajemnił pocałunek pogłębiając go.Oderwali się po dłuższej chwili od Siebie.

-Czyli...Ty Mnie kochasz...?

-Tak Namjoon kocham Cię.

-Ja ciebie też kocham...bardzo.

Namjoon spędził całe święta u Jina.Obaj byli szczęśliwi ze swojej obecności.Dzięki czemu święta były dla Nich jeszcze lepsze.

...........

Kochani zaczynamy prezenty dla Was na święta .Będą trzy dni więc trzy prezenty.

1 to one shot

Zobaczycie co będzie jutro.

Mamy nadzieję że spodoba się Wam też 💜💜

I wesołych świąt 💜💜

Kolejny prezent jutro .Mamy nadzieję że będziecie mieć cudowne święta.

Spokojnego wieczora.Do następnego kwiatuszki 💜💜

VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
PaewDbrowski
twoja_1milosc
ailimealiennn
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
KookiesDaughter
azusinger
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
CiasteczkoYoona
Xx_Ki-chan_xX
slipyzayna
parkjimin_9_5

Jeśli kogoś nie dodało Przepraszamy 💜💜

WSZYSTKO O BTS.cz.1.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz