-Daleko mamy jeszcze?
Yoongi zaczynał mieć już dość tego pytania.Jimin zadawał je Mu co chwila.
-Mówiłem Ci że tak.Od szkoły do Mojego domu trochę jest.Do mojej babci jest bliżej,dlatego tam zawsze chodziliśmy .
-Mogliśmy jechać czymś,nóżki Mnie już bolą.
Czasami Min miał dość Parka,mimo że przyjaźnili się od dziecka.Jimin był z bogatej rodziny.Miał wszystko co chciał i był rozpieszczony.Yoongi mimo wieku musiał Sam na wszystko pracować .
-Masz dopiero szesnaście lat,a wiecznie Cię coś boli Jimin.
-Mogę powiedzieć to samo.
Park po chwili zaczął swoje opowieści.Zaczął znów opowiadać ile to mama Mu kupiła.Ile tata wydał na Niego pieniędzy .Ile ma kieszonkowego.Yoongi poraz pierwszy od dawna czuł ogromną irytację słuchając tego.W końcu odwrócił się do Niego.
-Przestań!-Krzyknął tak głośno,że Park aż podskoczył.-Mam dość Ciebie i tych Twoich pieniędzy.
-Ale...
-Ciągle chwalisz się jak masz dobrze!Nie wiesz co to prawdziwe życie Jimin!Jak byś pracował Sam na Siebie ,nie wiem czy byś tak żył!
Jimin stał tak chwilę patrząc na przyjaciela.Zrozumiał że ten ma rację.Park nie rozmawiał z Nim o niczym innym,tylko o Swoich pieniądzach.Podszedł do Mina i przytulił Go mocno.Yoongi wtulił się.
-Przepraszam Yoon masz rację...Nawet nie spytam się co u Ciebie...gadam tylko o Sobie..
-Ja też przepraszam że tak wybuchnąłem .
Chłopcy spojrzeli w końcu na Siebie.
-Miałeś prawo...Jestem najgorszym przyjacielem.
Yoongi ujął Jego twarz w dłonie i znów spojrzeli na Siebie.
-Co ty gadasz Jimin .Po prostu to Mnie irytowało nic więcej.-Mówił to patrząc w Jego oczy.-Mimo wszystko jesteś najlepszym co Mnie w życiu spotkało.Kocham Cię.
-Kochasz Mnie...?
Min dopiero teraz Sobie uświadomił co powiedział .Chciał odsunąć się,ale Jimin przyciągnął Go mocno.
-Nie,stój .Yoongi Ja też Cię kocham.Bardzo bardzo mocno.
Jimin przyciągnął Go do Siebie ostatecznie i pocałował Go.Chłopak od razu odwzajemnił pocałunek pogłębiając go.Oderwali się od Siebie po dłuższej chwili.
-Jimin w takim razie...Zostaniesz Moim chłopakiem?
-Tak tak tak , oczywiście że tak.
Yoongi uśmiechnął się mocno i wtulił Jimina w Siebie .Po dłuższym czasie udali się do domu chłopaka.
...........
Mamy nadzieję że shot się Wam podoba.Ostatnio było trochę VKOOK więc teraz YOONMIN haha
Przypominam że nie długo nowa książka 💜💜
Jak tam u Was kwiatuszki?💜💜
Mamy nadzieję że będziecie mieć dobrą noc .Do następnego kwiatuszki 💜💜
VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
PaewDbrowski
twoja_1milosc
AilimeAlien
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
sooyakaa_
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
Xx_Ki-chan_xXJeśli kogoś nie ma Przepraszamy 💜💜
CZYTASZ
WSZYSTKO O BTS.cz.1.
HumorKsiążka w której Ty jesteś głównym bohaterem, razem z BTS.Pojawią się tu SHOTY i SMS z Nimi.Mogą pojawić się też specjały. MOŻNA ZAMAWIAĆ