NAMJON X YN 💜🐨

81 9 17
                                    

Namjoon czekał na Y/N przez restauracją.Tam właśnie się umówili.Trochę się bał czy na pewno wszystko się uda,ale starał się myśleć pozytywnie.W końcu dziewczyna dotarła na miejsce.

-Pięknie wyglądasz.-Powiedział patrząc na Nią.-Idealnie wręcz.

Dziewczyna zarumieniła się i uśmiechnęła delikatnie.

-Dziękuje..Ty też dobrze wyglądasz.Wchodzimy?

-Oczywiście.

Rozmowa w restauracji rozkręciła się bardziej.Oboje stali się bardziej śmieli wobec siebie.Rozmawiali na każdy możliwy temat.Czasami nawet śmieli się z czegoś.

-Czuje taki wstyd...-Odezwała się nagle Y/N.-Teraz zrozumiałam że zapomniałam pieniędzy.

-Ale to Ja Ciebie zapraszam.Wiadome w takiej sytuacji że to Ja płacę.

-Ale...

-Spokojnie.

Po wszystkim pojechali do kina a następnie do domu chłopaka.Bał się jej na początku to zaproponować,że dziewczyna to źle odbierze.Na szczęście odebrała to całkiem normalnie.

-Naprawdę dziękuję za dziś Namu.-Uśmiechnęła się delikatnie.-Świetnie się dziś bawię naprawdę.

-Ja też serio.Już dawno się tak dobrze nie bawiłem jak dziś.

Nam podszedł do Niej i przytulił Ją delikatnie.Ta od razu wykorzystała to i wtuliła się mocno.Po chwili odważyła się coś zrobić.Stanęła bardziej na palcach i pocałowała Go.Chłopak odwzajemnił pocałunek a nawet pogłębił po chwili.Oderwali się od Siebie dopiero po dłuższym czasie.

-To znaczy że mogę liczyć na szansę od Ciebie?

Spytał po chwili.

-Tak szczerze mówiąc zakochałam się w Tobie już dawno.Bałam Ci się to powiedzieć.Teraz już wiem że mogłam powiedzieć od razu.

-Oczywiście że tak.

Przyciągnął ją znów i pocałował.

Miesiąc później ogłosili Swój związek publicznie.Znalazło się parę przeciwnych ARMY.Na szczęście było więcej tych,którzy byli za tym i wspierali Ich .Tak samo jak całe BTS.

Parę miesięcy później pobrali się.Rok później urodziła się ich córeczka Liliana,a dwa lata później synek Lan.Wzięli nawet psiaka z adopcji.Oboje byli szczęśliwi.W końcu znaleźli to czego szukali od dawna.

................

DZIŚ SHOCIK TAK JAK MIAŁ BYĆ

KTOŚ NAPISAŁ O NAMIE WIĘC JEST BO W SUMIE RESZTA ZAGŁOSOWAŁA ŻE WSZYSTKO IM SIE SPODOBA 💜💜

MAMY NADZIEJĘ ŻE DOBRZE SIE CZUJECIE KWIATUSZKIII I WSZYSTKO U WAS DOBRZE 💜💜

SPOKOJNEGO WIECZORA.DO NASTĘPNEGO KWIATUSZKI 💜💜

VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
mlodakomoda
MandarynaYoongiego
twoja_1milosc
ailimealienn
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
Jk_is_my_husband
PatrycjaMadon
jgxxchkgkvnc
KookiesDaughter
azusinger
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
CiasteczkoYoona
Xx_Kana-chan_xX
slipyzayna
parkjimin_9_5
tiger3eye

JEŚLI KOGOŚ NIE DODAŁO PRZEPRASZAMY 💜💜

WSZYSTKO O BTS.cz.1.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz