Jungkook otworzył oczy i zorientował się,że jest na sali szpital.Zobaczył że siedzi obok Niego Jimin i trzyma Go za rękę.
-Ja nie chcę żyć...
Szepnął Kook przymykając na chwilę oczy.Już dawno miał depresje,ale bal się wszystkim przyznać.
-Ale musisz żyć.Wszyscy Cię kochamy i potrzebujemy.
Jeon westchnął cicho na to i spojrzał znów na Niego.Park był bliski płaczu.
Kochał Jungkooka,ale bał się Mu powiedzieć.Teraz dodatkowo bal się,że może Go stracić.-Jungkook tak bardzo się o Ciebie bałem.-Jego oczy zaszły łzami.-Proszę obiecaj Mi że to był ostatni raz.
-Jimin...
-Błagam.
Jimin w końcu wybuchnął płaczem.Kook od razu usiadł i przytulił chłopaka.Byli przytuleni tak długo,aż Park uspokoił się.
-Dobrze.To był ostatni raz Jimin.Będę żyć.
Jimin uśmiechnął się na te słowa.
-Kocham Cię Kookie.
Dopiero po chwili zdał Sobie sprawę z tego co powiedział.Chciał wstać i iść,ale Jeon zatrzymał Go.
-Serio?Kochasz Mnie?
Jimin skinął jedynie głową.Jungkook przyciągnął Go bardziej do Siebie i pocałował.Chłopak odwzajemnił pocałunek pogłębiając Go nawet.Oderwał się po dłuższej chwili.
-Czyli...
-Tak Jimin...Ja Ciebie też kocham...bardzo mocno...Na prawdę zależy Mi,Na Tobie chłopakach i w ogóle...Ale nie daje Sobie już rady.
Jimin przytulił Go bardzo mocno.
-Będziemy Ci pomagać obiecuję.
Jungkook uśmiechnął się.Teraz zaczął się cieszyć,że jednak uratowali Go.Przynajmniej wie że ma jakieś szanse u Jimina.
-To znaczy że jesteśmy teraz razem?
-Oczywiście jeśli tylko tego chcesz.
-Chcę i to bardzo.
Jimin przyciągnął Go do Siebie i znów zaczął całować.
.....
Mamy nadzieję że shot się podoba i nie ma błędów .
Dziś jak widzicie inny ship haha.Ale mamy nadzieję że też spoko.
Spokojnego wieczora.Do następnego kwiatuszki 💜💜
VinoTaehyunga
Br00wni3_Felixa
MandarynaYoongiego
twoja_1milosc
AilimeAlien
OliwiaiVia3
MajKotkowska
KXLDMRLLFGW
Mila_xxxx
_love_self_
_army49_
ARMY_Jungkook17
KookiesDaughter
azusinger
fairykpopx
Yomikaxdd
blinkbp_official
CiasteczkoYoona
Xx_Ki-chan_xX
slipyzayna
parkjimin_9_5Jesli kogoś nie dodało Przepraszamy 💜💜
CZYTASZ
WSZYSTKO O BTS.cz.1.
HumorKsiążka w której Ty jesteś głównym bohaterem, razem z BTS.Pojawią się tu SHOTY i SMS z Nimi.Mogą pojawić się też specjały. MOŻNA ZAMAWIAĆ