"Ik zou nooit gedacht hebben hen te kunnen vergeven maar toch heb jij mijn ogen kunnen openen". "Eva kom op opa en oma wachten op je" riep moeder. "Ja ja ik ben bijna klaar met inpakken'. Eva pakt haar knuffel en doet het bij haar spullen. "Vandaag is de dag ". Eva gaat met haar oma en opa mee naar het verlaten huis van Lisette. Lisette was een edel vrouw dat de wereld heeft gered van een wolven aanval en daar nog rondspookt. "Kom op Eva anders gaan ze zonder jou". "Ja ik ben klaar". "Oma?" vroeg Eva. "Waar gaan we dan slapen als we daar zijn?". Oma keek Eva even zonder iets te zeggen aan en zei toen:" In het huis zelf Eva". Eva keek haar moeder geschrokken aan. "Maar we zouden toch in een hotel slapen". Haar moeder keek haar geruststellend aan. "Geen nood daar is al jaren geen mens gezien, het zou dan we toeval zijn als je daar iemand anders dan de groep zou tegenkomen". En gaf Eva een knipoog. Eva zuchtte en liep naar de voordeur. "Dag schatje ik zal je missen deze week". Riep moeder haar na terwijl ze in de auto stapte. "Ik jou ook". Oma ging achter het stuur zitten en opa aan de andere kant voorin. "Heb je je gordel om Eva?". Zei oma. "Ja hoor dat weet u toch dat heb ik altijd". Oma starte de auto en reed van de parkeerplaats af. Eva keek uit het raam ze zag mooie bossen. Eenmaal gestopt bij een stoplicht zag Eva een duister figuur naar de auto loeren. Ze keek wat beter en schrok. "Wat is er Eva waarom schrik je?". "Er staat iets naar de auto te loeren". Zei Eva terwijl ze haar telefoon uit haar broekzak probeerde te halen. Toen ze terug keek en haar camera voor zich hield was het duistere figuur weg. "Maar ik zie niks zei oma". "Laat maar het was vast mijn verbeelding". Er waren 10 minuten verstreken toen oma opeens zei:" We gaan eve aan de kant ik moet tanken". Oma stapte uit bij het bezinne station. Toen opa vroeg: " Hoe zag dat duistere figuur er eigenlijk uit?". En opa keek naar de achterbank. "Nou het leek op een persoon met oren en een staart". Zei Eva zonder na te denken. Opa dacht even na en begon te vertellen.
JE LEEST
zo duister als een horrorfilm
Mistero / ThrillerEen meisje genaamd Eva gaat voor een week logeren in een huis dat van een meisje genaamd Lissette was, Volgens de legende is zij een heldin maar is dat wel zo en wie is HIJ die mij dit aan wou doen?