Sabahtan beri süslemekle uğraştığımız bahçeyi bitirdik.Ve kendimize bir limonata yapıp akşam olmasını bekledik.Çağatay-Ruh İkizim-çoğu işi bana bırakmadan halletmişti.Akşam olduğunda Öykü-Doğum Günü kızı- ile birlikte hazırlanmaya başladık.
"Denge,sence siyah olan elbiseyi mi giymeliyim kırmızı olanı mı?"elindeki siyah sırt dekolteli elbiseye ve kırmızı dantelli elbiseye baktım.Ve çıkıştım,
"Bu siyah elbiseyi ben giymezsem kimse giyemeeeeez!"ani bir hareketle elindeki siyah elbiseyi kaptım.
"Hıh!Bana kırmızı çok yakışıyo bi kereee!"
***
Parti sonunda ben yürüyerek eve gitme kararı aldım.Ama tabikide kimse izin vermedi.Beni Ediz havalı motoruyla eve bıraktı.Ediz iyi çocuktu ama çok soğuk.Ve tüm kızlar ona aşık olduğundan çok popi ve VİNİ'ye benziyor.Eve geldiğimizde ben dur demeden durmasının şokundayken,"İyi geceler."dedi.Bende hoşçakal dedikten sonra uzaklaşmasını bekledim.Ve yatağa yattığım gibi uyudum.
***
Sabah,gece kurmadığım alarma lanet okudum.Hemen giyinip çalıştığım restoranta koşmaya başladım.Arkamdan koşan birisini farkedince durdum ama o durmanın aksine beni kucaklayıp bir arabaya oturttu.Arabanın camına yumruklar indirdim ama işe yaramadı bende bağırmaya başladım.Tam sürücü koltuğuna oturacakken benim enseme indirdiği fiskeyle bayılmamı sağlayıp arabayı çalıştırdı ve yola devam etti.Merhaba arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz lütfen oylayın ve yorumlar yapın bu benim için çok önemli....Seviliyorsunuz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİMLE 3 YIL
Teen FictionÇalışmaya gitmemin en iyi yolu kaçırılmak mıdır?Yoksa bu senin katilinle 3 yıl geçireceğin anlamına mı gelir?