Bölüm-6

114 7 0
                                    

Son sürat giden ambulansın içinde mesajı 1289226284948262 kere okuyordum.Babam Ediz'den ne istemiş olabilirdi.Doruk beni neden serbest bıraktı?Ulaş neden 'Ediz sandığımı' öldürdü?Doruk , Ulaş'ı neden ve nasıl beni serbest bırakmaya ikna etti? Beynimde yankılanan bu sorulardan kurtulmak amacıyla başımı sağa ve sola salladım.Hastahanede Ediz'i direk morga aldılar.Ben de polislere ifademi verirken tır şoförünün babam olduğunu ve Doruk'un planladığını söylemedim.

Hastahaneden çıktığımda direkt olarak Dored Club'a gittim.Burası bizim mezuniyetimizin olduğu yerdi.Kulaklarımın zarını patlatacak derecede gelen müzik sesi arasında ne kadar bağırsam da duyulmayacağı için mesajlara girip en sonunkilere baktım ve numarayı kaydettim.Sabahtan beri yürüyordum hemen arkamdaki masaya oturdum.Arkamda kim olduğunu önemsemedim.Hemen şu pisliği bulup sorularıma cevap vermesini istiyordum.

"Nerdesin Allah'ın cezası?!"
ardından mesaj geldi.

"Yanıma oturduğunu görmeyecek kadar körsün demek." mesajı okumamla kafamı yanımdakine çevirdim.Aferin Denge rezillik alanında Guiness Rekorlar Kitabına girdin.Hani nerde alkış?Sonra bi ses duydum.Doruk'un dudakları hareket ediyordu fakat anladığım 'Sjabsusi jajsidjsb nsjsu' gibi saçma bir şeydi.Soru soran bakışlarımı attım.Gözlerini devirip cebinden kalem ve kâğıt çıkardı.Ne tür bi psikopat yanında A4 kâğıdıyla kalem taşır ki.Bu saçmalığı sadece podyuma Perwoll getiren teyze yapar sanıyordum.Kâğıda bir şeyler yazdıktan sonra bana uzattı.

Doruk'tan

Evet yanımda A4 ile kalem taşıyorum.Sorun?Kâğıda,

"Sor bakalım kaçak."yazdım.Aslında az önce de bunu demiştim ama kendim bile 'Sjabsusi jajsidjsb nsjsu'gibi saçma bir şey anladım.Denge'ye baktığımda hâlâ yazıyordu.O değil Denge'cim sen direkt roman yaz(!).O değilde yanıma oturmasına rağmen beni görmemesi Guiness Rekorlar Kitabı'na girecek kadar rezil olduğunu ispatladı.O anı düşündükçe içimden gelen kahkahaları serbest bıraktım.Yeniden gözlerim Denge'ye kaydı.Oh be sonunda bitirebilmişti.

Denge'den

Oh be sonunda bitti.Yemin ederim kolum ağrıdan kopacak, kulaklarımın zarı müzikten patlayacak, bacaklarım yürümekten, beynim ise bu soruların cevabının merakından Gumball'daki gibi dışarı çıkıp 'benim anlaşmamda bunlar yoktu, ben televizyon izlemeye gideceğim' diye isyan edecek gibi hissediyordum.-Tabiki de Cartoon Network izlemiyorum(!)- Doruk şaşkınlıkla yazdıklarımı okuyordu. Sonuna bir şeyler yazdı ama kısa sürmüştü.Noktayı koymayan kağıdı ani bir hareketle önünden altım.Kâğıtta,

"Beni takip et." Ne? Ben o kadar soruyu boşunamı yazmıştım.Doruk'a baktığımda kâğıdı katlayıp cebine koyuyordu.Hızla yerinden kalktı ve elimden tuttuğu gibi sürüklemeye başladı.Hemen çantamı aldım.Ve yürümeye başladım.Otoparka geldiğimizde arabaya binmemi işaret etti.Sorularıma cevap vereceğini umarak arabaya bindim bizim evin önüne geldiğimizde saate baktım 1.15'ti.Doruk,

" Sen şimdi uyuyorsun ben de soruların cevaplarını yazıp çalışma masana bırakacağım.Sabah okursun artık.Hadi iyi geceler."dedi ve inmemi bekledi.Hadi ama sabah mı alacaktım cevabımı? Yüzümü tire virgül tire ile oluşan emojiye çevirdim.(-,-)Dorum ise yıldız tire yıldızlı emojiyi yaptı.(*-*)Araban indim ve sertçe kapıyı çarptım.Eve girdiğimde herkes uyuyordu.Oh, sorgusuz rahat uyku en sevdiğim... Vakit kaybetmeden inekli pijamalarımı giyip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Doruk'tan

Arabayı evime sürüp kâğıttaki Denge'nin ultra güzel yazısıyla yazıylmış sorulara baktım.Ve elime yeni bir kâğıt alıp her şeyi anlatmaya başladım...




Hey!Naber?Oy ve yorumlarınızı bekloyorum.İyi günlerrrr! ^-^

KATİLİMLE 3 YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin