Bölüm-2

383 15 4
                                    

Ensemin ağrısıyla uyandım.Ve bir sandalyeye bağlanmış olduğumu fark ettim.Etrafıma göz gezdirmek amacıyla başımı kaldırdım.Tam karşımda oturmuş benim yaşlarımda sarışın gece mavisi gözleri olan genç bana bakıyordu.Gözleri benim fıstık yeşili gözlerimin açıldığını far edince gözlerindeki gece maviliği yerine siyahı bıraktı.Ve gözleri alevler içinde yanıyordu.

"ABİ ! Hani bu kızı öldürmüştün?Ha? Niye hala Taner Sözüer kanını taşıyan bir insan yaşıyor?"karanlığa doğru sinirle yürümeye başlarken bir el onu duvara yapıştırdı.Çocuğun yüzü seçilmiyordu.

"Eğer bir daha bana bağırısan seni öldürürüm anladın mı?"tam elini çekmişken gece mavisi gözleri olan çocuk onu yumruğuyla benim ayağımın ucuna attı.Çığlık atmak istedim fakat olmadı ağzımdaki koli bandı buna engel oluyordu.Gece mavisi gözlü çocuk cebinden silah çıkartıp yerde yatan çocuğa doğrulttu.

"Bunu tanıyor musun?"yerde yatanın yüzüne dikkatlice baktım.Yara bere içindeki yüz çok tanıdıktı.Dikkatle inceledim.Ediz?Tam ayağımın ucunda yatan ve kan öksüren bu çocuk Ediz'den başkası değildi.

"Söyle! Tanıyor musun, tanımıyor musun?!"başımı evet anlamında salladım.Güldü.Silahın tetiğine basıp ayağımın ucundaki Ediz'i öldürdü.Ağladım.İşe yaramadığını bile bile ağladım.

"İşte sıra sana geldiğinde sana olacakları önceden görme şansını yakaladın.TEBRİKLER!"

KATİLİMLE 3 YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin