الفصل الحادى عشر : فاتنتي المراهقه 🦋
-----لياتى الصباح ومعه الكثير والكثير من الأحداث
المختلفه الفرحه والحزينه.
لتستيقظ الابطال ليقوم كلا منهما بروتينه المعروف بعدما ادى كل شخص منهم صلاته لترتدى روز ملابسها
وتذهب إلى الاسفل للإفطار بينما ينهى أدهم تمارينه ليأخذ حمام منعش ويرتدى بدلته الكحلى الغامق مع ساعته البرونزي الفاخره ويضع برفانه المميز وينزل إلى الاسفل.ليدلف أدهم الى غرفه الطعام والقى التحيه على والدته ويقبل يدها. أدهم صباح الخير يا ست الكل صباحو يا عائشه.
عائشه بمرح. اوعا صباحو مره واحده شكلك رايق يا ابيه ولا انتى ايه رأيك يا ماما. لتنهى كلمتها وهى تنغز روز فى قدمها بابتسامه خبيثه.
فريده بحنان. يا رب دايما يكون فرحان ومبسوط كدا.
أدهم بجديه. انتوا عندكوا كام محاضرة النهارده.
روز. عندنا اتنين وسكشن.
عائشه. ايوه يا ابيه يعنى هخلص على الساعه ٣ونص كدا.
أدهم. ماشي أنا رايح الشركه خلى بالكوا من نفسكوا ولو حصل حاجه ابقوا اتصلوا عليا عامتا بردوا الحرس هيبقا معاكوا .
روز وعائشه. حاضر
فريده بحنان. متخفش أنت يا حبيبي روح انت شغلك وانت مطمن. ثم اكملت بخبث وسلمى على جاسر.
لتشرق عائشه وهى تأكل.
عائشه. كح كح كح كح كح . لتعطيها روز الماء بسرعه
روز. مالك يا حبيبتي انتى كويسه
عائشه بتوتر . الحمد لله يا حبيبتي متخافيش انتى يالا بس نروح الجامعه علشان منتاخرش.
لتذهب روز وعائشه إلى الجامعه وادهم إلى الشركه.فى منزل عبدالله.
ايمن فى الهاتف. أيوه أنا جايلك أهو المهم تكون انت عرفتى مكان الجامعه بتاعتها دى فين.
الشخص. متخفش عرفت وانا دلوقتي وراهم أهو هما فى جامعه....... تعالى انت بسرعه.
ايمن. ماشي أقفل انت وانا جاى
سعاد. انت رايح فين.
ايمن. رايح لست روز هشوف هعمل معاها اي.
سعاد. انت ناوى على ايه.
ايمن. كل خير أنا بس هفكرها بالقديم شويه عاوز اشوفها وهى خايفه زى زمان بس مش هعمل اكتر من كدا.
سعاد. طب ماتخطفها وبعدين تبقى تشوفها هنا براحتك.
ايمن. لأ أنا هخليها تتمنى الموت من كتر الخوف وبعدين هبقا اخطفها براحتى.
سعاد. راحتك تعمل إللى تعمله المهم الفلوس متنساش
ايمن. متخافيش هتاخد الفلوس المهم انا رايح علشان متاخرش الواد إللى بيراقبهالى.
سعاد. ومين دا كمان ان شاء الله
ايمن. دا واحد معرفه كده إنما ايه لوكس يالا سلام أنا رايح. سعاد. مع السلامة.فى الشركه.....
كان يجلس بكل جديه على مكتبه يراجع الملفات ليطرق الباب. أدهم. ادخلجاسر بضحك وهوا يتقدم من المكتب ويجلس على الكرس المقابل لادهم . السلام عليكم ممكن ادخل.
أدهم بضحك. وعليكم السلام منتا خلاص دخلتجاسر بضحك. ميبقاش قلبك اسود كده المهم انا عاوزك تمضيلى على الورق دا .
أدهم. ورق ايه دا
أنت تقرأ
فاتنتي المراهقه 🦋
Romans- ما ذنبها اذا كانت هى جميله حد الفتنه لماذا دائما ما تقع فى المشاكل بسبب جمالها لكن ماذا ان شاء القدر ووقعت فى غرام من لا يرحم 🤍.