الفصل: السادس عشر 16 🥀

2.9K 57 5
                                    

الفصل: 16 🥀

أدهم بصدمه 😳: روز.

لتركض اليه روز وتحتضنه بقوه.
روز بحب: أدهم وحشتنى أوى.

ليضمها أدهم اليه اكتر وهوا يدفن رأسه فى رقبتها ويستنشق عبيرها الساحر ليهمس لها.

أدهم بتوهان وحب: انتى وحشتيني اكتر.

لتبتعد عنه روز: تعالى معايا أنت اكيد تعبان.

أدهم وهوا يجلس على الاريكه: اه لو تعرفى انا تعبان قد ايه.
لتجلس روز على ركبتيها امام لتمسك قدمه وهى تحاول أن تنزع عنه جزمته.

أدهم بصدمه وهوا يسحبها لتجلس بجانبه: روز بتعملى ايه أنت مش مقامك دا أبدا أنت مكانك هنا فى قلبى.

روز: انا اهم حاجه عندى راحتك حتى لو هبقى تحت رجليك اهم حاجه تكون مبسوط.

أدهم وهوا يقبل جبينها: انا هكون مبسوط اكتر وانتى هنا فى حضنى.
ليحملها أدهم ويقف لتشهق روز: ادهم نزلنى انت اكيد تعبان اوعى خلينى اجبلك اكل علشان تأكل .

أدهم وهوا يغمز لها😉: معاكى حق انا جعان أوى
وعاوز اكل بس هاكل التحليه الأول.

ليذهب بها أدهم الى السرير ليضعها عليه بحنية وهوا يطبق قبلات رقيقه على وجهها.
أدهم بحنية: انا مش عارف انتى هتعملى فيا ايه تانى.

روز: انا إللى مش عارفه أنت عملت فيا ايه انا مبقتش اقدر انام الا فى حضنك وبين ايديك.

ليقبلها أدهم بحنية وعشق وشجن ورغبه وتملك لتضمه روز اليها أكثر ليذهبوا إلى عالمهم الخاص ❤️.

فى الاسفل كآنت تنزل رهف من على السلم وفى يدها زجاجه مياه فارغه لتتجه الى المطبخ لتملاها
لتدلف إلى المطبخ وتضع الزجاجه وتذهب إلى الثلاجه لتفتحها وتخرج منها زجاج اخرى لتستمع إلى صوت من خلفها لتشق وتقع الزجاجه من يدها.

اسر بتوتر وصدمه: ر رهف بتعملى ايه هنا.

رهف بتوتر شديد: ا ا اناا نايمه النهارده ه هنا علشان الحفله بتاعت بكره.

لينظر لها أسر باعجاب وهوا يبلع ريقه فقد كآنت ترتدي بيجامه من اللون البيبى بلو وعليه رسومات كرتونه وكانت تصل الى ركبتيها وشعرها الاشقر ممسوح بتوكه فوضويه ويوجد بعض الخصلات على وجهها.

أسر: احم اهدى أنت متوتره كدا ليه ليكمل بسراحه انا عاوز اقولك على حاجه.

لتنظر له رهف لتجده ينظر اليها لتغفض رأسها خجلا.
أسر بالدفاع: بصراحه انا بحبك وعاوز اتجوزك.

لتنظر له رهف بصدمه: ها انا
أسر: انا عارف لازم اقول لاخوكى الاول وانا دا والله إللى كنت هعمله بس بما أنى شوفتك قولت اقولك علشان لو رافضه مقلهوش ولو موافقه انا هقوله بكره بعد الحفله.

فاتنتي المراهقه 🦋حيث تعيش القصص. اكتشف الآن