الفصل: 13🦋
فى حديقه الفيلا.
خرج أدهم بعصبيه شديده وهوا يكاد ينفجر من الغضب والحزن والقلق وجميع من المشاعر المختلفه فهو يرى معشوقته وحبيبته تتألم امامه نعم حبيبته فهو قد اعترف بهذا لنفسه ففكره خسارتها فقط تفقده صوابه.
لياتى له أسر وجاسر.
أسر وهوا يضع يده على كتف أدهم بجديه: اهدا يا أدهم ان شاء الله هتبقى بخير أنت لازم تقف جنبها هى محتاجاك اكتر من اى شخص.
جاسر: ايوه يا أدهم انت لازم تفهم منها كل حاجه ولازم تحسسها بالأمان وانك جنبها ومستحيل تتخلى عنها وتفهم منها مين ده اللي عمل كدا وليه
أدهم بعصبيه 😡: والله ماهرحمه ابن.......... لازم اعرفه انا مين.
جاسر: اهدا أنت بس ويالا خلينا ندخل.
أدهم بجديه: انا هعرف منها كل حاجه.
جاسر: وانا هاخد رهف اروحها اكيد دلوقتي تعبانه وأصلا الجو لتأخر.
أسر: وانا هروح هخلص شويه ورق فى الشركه وبعدين اروح الببت.أدهم بجديه: أبقا تعالى على هنا بدل ما انت قاعد فى الشقه لوحدك تقعد معانا أنت أصلا ليك اوضه هنا فى الفيلا .
أسر بضحك: اه والله تصدق وحشنى اكل الحجه اووى.
أدهم بضحك: دا انت اربعه وعشرين ساعه هنا أنت فاضلك النوم وتبقا عايش معانا.
جاسر بضيق: طب يالا حتى الوقت اتأخر والحق اروح.
ليدلف أدهم والشباب الى الصالون ليستمعوا الى حديث روز وفريده.
أدهم بجديه: انا بردوا بقول كدا ياماما.
روز بصدمه 😳: اادههم.
ليتقدم منها أدهم ويميل عليها ليحملها أدهم بين يديه ويتجه الى الأعلى ليقول أدهم إلى فريده: ماما لو سمحتى خليهم يجيبوا العشا فوق فى اوضتنا.
فريده بحنان: حاضر يا حبيبي .
ليتجه أدهم الى الأعلى ويذهب جاسر ورهف بعد ما ودعوا الجميع وتتجه فريده لتفقد طعام روز وادهم.
أسر: بت يا عائشه.
عائشه: نعم
أسر: قوليلى مين الولا دا اكيد روز حكتلكوا واحنا بره وبعدين متخافيش مش هقول لحد أصلا روز هتقول لادهم بنفسها.
عائشه بشهقه وخوف مصطنع ومضحك: سلام قولا من رب رحيم أنت مخاوى جن يالا ايه إللى عرفك أن روز هتقوله.
أسر بصدمه 😳: مخاوي جن..... ويالا كمان لأ لأ انتى اتجننتى خالص وشكلك ختي وش عليا.
عائشه: أمال عرفت منين لو مش مخاوى جن هاااا.
أسر بضحك😄: ايلاهى يخربيتك ايه افصلى شويه يخربيتك اللي هيتجوزك.
متخافيش انتى بس أنا مش مخاوي جن أدهم هوا إللى قالى انوا هيعرف كل حاجه منها.
أنت تقرأ
فاتنتي المراهقه 🦋
Romance- ما ذنبها اذا كانت هى جميله حد الفتنه لماذا دائما ما تقع فى المشاكل بسبب جمالها لكن ماذا ان شاء القدر ووقعت فى غرام من لا يرحم 🤍.