°6°

670 29 2
                                    

Derek.

Gromment werd ik wakker.
Honger, daar dacht ik nou de hele tijd aan. En ik had geen shirt aan.
Tegenover lag nog een bank. Zachtjes hoorden ik gesnurk.
Maar hoe kan dat??!
Er lag een deken over me heen. Ik sta op en loop naar de keuken. Er ligt een bord met eten en een briefje.

Derek,
Laat may slapen, ja ze leeft nog.
Alles heb ik gehecht. Maar ze heeft veel bloed verloren, dus laat haar asjeblieft slapen. Hier ligt wat eten en ga daarna naar huis.
Asjeblieft.
Ik weet dat je bij haar wilt blijven maar dat kun je haar niet aandoen. Kom om 15:00 terug dan is ze al wakker.
Maleficent.

Ik duwde alles naar binnen en ging de woonkamer in. Daar lag ze dan, gewoon te slapen.
Ik liep naar haar toe en duwde zachtjes de deken weg. Er zat een grote pleister op haar buik. Ik trok het zachtjes eraf. De wond was weg! Helemaal weg!!
Ik plakte het snel erop en gaf haar een kus op haar voorhoofd.
Ze deed haar ogen even open en glimlachte zwakjes.
' derek'. En toen viel ze weer in een diepe slaap. Ik Leg de deken over haar heen en ga naar huis.

Sterk ruik ik de geur van wolfsbane, maar geen harten hoor ik kloppen, dus ze zijn er niet.
Ik bel Scott en stiles op.
Ze komen binnen 10 minuten, genoeg voor mij om naar te denken. Ik ga zitten met mijn hoofd in mijn handen.

May.

' May? Lekker geslapen kind'? Ik maak langzaam mijn ogen open.
Oma zit op de bank. Ze kijkt me aan met haar groene ogen.
' slaap nog maar even, je hebt veel bloed verloren. om 3 uur komt er bezoek voor je'. ' wie dan'? Fluister ik. ' verrassing'
Ze loopt weg en ik val weer in slaap.

15:00

'May? Er is bezoek voor je'.
' niet nu'. ' may'! Ze schoot omhoog. Haar oma lachte een beetje. ' wat'? ' je haar lieverd'. Ze zucht en stond op. Ze liep in haar onderbroek en een te groot truitje de keuken in en begroete derek die stond te lachen. Nog steeds had mary het niet door dat er iemand bij stond. Ze pakte een broodje met vlees en at het op.
Haar oma en derek stonden nog steeds te lachen. ' wat valt er nou te lachen'?! ' heb je derek al gezien'? ' wie'? ' hoi may'.
Ze schreeuwde en viel naar achteren. Haar benen lagen wijd op de tafel terwijl de rest van haar lichaam op de grond lag.
' waarom doen jullie dat'?! Ze stond ongemakkelijk op en ging opnieuw zitten. ' lekker geslapen'? ' ja ik had een droom over j-' maar ze stopte abrupt met praten toen ze door had over wie ze droomde
Ze slikte haar laatste stukje in en dronk wat. ' en kun je me uitleggen waarom je een grote wond in je buik had'? Ik slikte boos. ' die son of a bitch had me in mijn buik geschoten, en weet mam dat ik hier ben'? ' ja maar je moeder komt zo dus derek ga weg, en jij jongedame gaat aan je moeder uitleggen wat er is gebeurt duidelijk'? ' jaja'. Ik stond op en liet derek uit. ' kom om half negen bij mij thuis'. Fluister ik. Hij knikt en loopt weg. ' Ik ga douchen'! Ik loop naar haar douche en zet de kraan aan.

Ik stap uit de douche en kleed me aan met de kleren dat hier eerder lagen. Ik hoord de bel gaan.
' may je moeder is er'! Ik loop naar beneden en ga naast mijn moeder zitten. ' wat is er '?
May legde alles uit, over adem die haar neer schoot en dat ze bijna dood is gegaan
Kate werd woedend en zei dat ze naar huis moest gaan, zij regelt wel de rest. Dat gaat niet goed. Mam liep zonder wat te zeggen de deur uit, een bekend liedje kwam ineens op de radio.
May lachte en stond op. ' kom oma! Dit dansje ken je toch nog'? ' dat is stijldansen'! Haar oma en haar dansen in de woonkamer, maar wat Hun niet wisten is dat iemand ze in de gaten hield, een bekende zelfs.

' ben thuis'! May liep naar de woonkamer waar haar tante en ook zich bevinden. May legde alles uit. ' Ik ga wel naar je moeder, ze heeft me nodig'. En hij liep weg. ' waar is allison'? ' die is bij een vriend. Moet je eten may '? ' nee dankje ik ga boven huiswerk maken'. Ze liep met haar tas naar boven en sloot de deur. ' huiswerk maken is niet jouw ding he'? May schrok en keek zijn kant op. ' Ik zei half negen! Wat doe je hier?! Straks komt mijn tante naar boven'! ' niet als je zo hard praat'! Ik ga op mijn bed zitten. ' stalker'. Mopper ik. ' luister jij gaat mij helpen anders snij ik je keel Door,
Met mijn tanden'. ' das grappig want', ik pak een zilveren mes en houd het voor zijn keel.
' dat doe je niet, mister grumpy cat'. ' Ik ben geen grumpy cat'. ' Ik kom morgen naar je toe, ik weet niet hoelaat,maar ik kom. En dan gaan we wat oefeningen doen, eens kijken of je me aankan. En echt mijn keel doorsnijd, met je tanden, en hoe wil je dat doen? Ik bedoel, je bend toch geen wolf of wel'? ' Um nee ik moet gaan'. Hij doet het raam open en springt eruit. ' grumpy cat'. Zegt may. Ze gaat weer zitten en begint aan haar huiswerk.

Werewolf Gιrl. Boeĸ 1 ✔   ⎰ Hale⎱  #HERSCHRIJVENWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu