•21•

460 22 2
                                    

Derek.

Ruw duwd may haar lippen op die van mij. Iedereen juicht en ik sta met mijn ogen open van verbazing. Met haar tong gaat ze lang mijn lippen, haar handen vinden een weg langs mijn benen en stopt haar lange nagels erin. Boos probeer ik haar los te maken van mij maar zij ziet haar kans en stopt haar tong naar binnen. Een smaak van sourz en drop dringt mijn mond in. Met haar handen wreef ze langs mijn wang. Die irritante tintelen gaan door mijn wang en zorgen ervoor dat ik het warm krijg.

Wat is mis met me?!?!?

Ik word gek..

' ontspan'. Hoor ik zachtjes in mijn hoofd.
Dat was zij! Ik wist het zeker!

Mijn ogen sluiten zich vanzelf al en druk haar steviger tegen me aan. De andere juichen nog harder en lachen. Man die zijn echt dronken. ' stoppe'! Roept stiles. Ze rukt zich los en kijkt me diep in de ogen aan.

Een warm en fijn gevoel klopt in mijn buik.
May likt haar lippen af en kruipt naar achtere. Mijn ogen vinden haar hals en dan haar borsten.

Derek hou je gedeist!
Je haat haar!
Toch!
O God..
Ga me niet vertellen dat je deze meid leuk vind!
Halleluja! Hij vind een meid leuk!

Een duidelijke facepalm.

Ik kan me nú echt voor de kop slaan. Dat zweer ik jullie.
Weirdo..

Ze knipoogt en lacht geheimzinnig.

' en n- 'jongens het is al 12 uur! Jullie moeten allang naar huis'! Roept Peter. Ze jammeren flink maar staan toch op. Ze wankelen allemaal naar beneden, behalve Scott. ' zeg ben je niet dronken'? Vraagt Derek. ' nee ik was maar omdat ik een wolf ben is het al weg. Allison ik breng je naar huis'! Roept hij nog snel. Peter gaat in stiles auto en brengt hem naar huis. Net zo als Scott bij Allison doet. ' Doei Derek'! Giechelt lydia.
Ik rol met mijn ogen en loop snel door.  'derel'! Er komt een meisje op haar sokken naar me toe gerend.

May.

' Derel! Ik was je aan het zoeken'! En ze kijkt heel raar uit haar ogen.
' kom je moet naar huis'.
' til me'!
Derek rolt met zijn ogen en tilt haar op. Haar armen gaan over zijn nek en haar gezicht is heel dicht bij hem. Ze ruikt heerlijk vind hij, het meeste naar
Vanille en nog iets anders.
'Derel'? Vraagt ze. ' Ja May'. 'Wist je dat May je heel erg leuk vindt? Maar dat mag je niet tegen haar zeggen want dan oeioeioei! Krijg ik problemen'! Een warm gevoel krijg hij. Zal May hem echt leuk vinden? Vind hij haar leuk? Hij weet het allemaal niet! Het is zo verwarrend!

' Derel'? ' ja'? ' vind jij may ook leuk'? Oké deze vraag had hij niet verwacht!
Hij haatte haar, hij wou haar dood hebben en alle dingen die erbij hoorde. Maar hij wou haar ook bij zich houden, knuffelen strelen, zoenen. Deze gedachte sloot hij snel.
' nee'. Zei hij iets te boos. ' zet me neer'. Hij wist dat als hij dat niet zou doen, ze ging schreeuwen. ' je vind haar wel lweuk je bent gewoon bang! Waarom ben je bang voor je grote liefde'? 'Nee we moeten liefhebben niet verliefd vallen want alles dat valt gaat kapot'!

Zozo ik wist niet dat derek Lee hale die worden zo zou zeggen toe maar!

May schrok, ze wist niet wat ze moest zeggen. 'Dat klopt'. Zegt ze ineens kill maar toch een beetje dronken. ' Ma-' ' nee Derek ik snap het, weltrusten'. Ze pakt haar schoenen en loopt op haar sokken weg, mij stomverbaasd achter latend. Heb ik haar geraakt?

Wat denk je nou zelf dombo! Ze is een meisje!
Tjezus mensen merken echt dat je allang geen vriendin hebt gehad!

Werewolf Gιrl. Boeĸ 1 ✔   ⎰ Hale⎱  #HERSCHRIJVENWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu