May.
Nog steeds zat ik in deze verdomde ziekenhuis! Waarom kan ik nou niet gewoon weg hier?! Ik ga toch niet dood?!
Ik was wel nog steeds over dat "luna" gedoe aan het denken.
Ik een luna? Wauw, nooit gedacht.
Er kwam een man binnen, nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar:
Die is best knap...
iewl! ' wie bent u'? Hij komt dreigend aanlopen en stompt me in mijn buik.
May krijgt bijna geen adem en moet bijna overgeven, maar de man houd het tegen en pakt haar gezicht vast. ' wie is de luna'?!
' wuna? Welke wuna'?! Hij liet ruw haar kin los. May wreef moeilijk over haar kaak. ' wie is de luna'?! ' heb moet ik dat weten?! Wie ben ik? De paashaas'?! Hij keek haar aan, hij pakte haar keel vast en trok haar naar zijn gezicht. Ze kon net genoeg adem halen.
' jij weet heel goed wie de luna en de alpha zijn! Hou me niet van de domme may'! 'Hoe ken je mijn naam?! En laat me los jij jij-' maar verder kwam ze niet. Hij keek haar aan met zijn rode ogen.
' dus jij bent een alpha, Zozo doe maar even stoer'. Hij gromde.
' ja wat grom je?! Ik kan ook grommen'! En ze deed hem naar.
Hij liet zijn grote enge tanden zien.
' dat kan ik ook'! En ze liep die van haar zien. ' Ik kom je een andere keer bezoeken, als we alleen zijn'. Hij liet haar los. ' wie ben je dan'? ' noem mij maar je alpha'. Zei hij grijzend. ' ja en ik ben tinkerbel! Ik meen het'!
' Peter, noem mij maar peter. We zullen elkaar snel zien may'. Hij knipoogde en liep weg. Man wat kreeg zij de kriebels van die man.
Hijgend en uitgeput klom ze op bed. Ze was nog steeds zo moe, ze ging goed slapen en dan ging ze morgen weer weg. Hoe? Door te ontsnappen. Ze klom weer onder de warme dekens.
Er kwam een jongen binnen met een knuffel voor zijn hoofd. ' hallo may wie ben ik'? ' wesley? Omg wesley kom binnen'!
(Zie foto)De jongen deed de knuffel weg en keek haar aan.
' Ik had gehoord van je moeder dat je in het ziekenhuis lag dus ik dacht: laat ik mijn goede vriendin opzoeken'! May klopte op haar bed. Wesley kwam bij haar zitten.Hoe gaat het met mijn D.U.F.F'?
' hou op met je " duff"! Want jij bent pas een duff'!
Duff betekent in het Engels
Designated Ugly Fat Friend oftewel:
Aangewezen lelijke dikke vriend.
' en ten tweede: je noemt me dikke'! Hij lacht.
' wat doe je hier'?
Moet ik hem vertellen dat ik gebeten ben?
Dat lijkt me absoluut geen goed idee.
'Ik viel van de trap'. Zeg ik snel.
' wanneer mag je weer weg'? ' geen idee de dokter wil me maar niet spreken'.
Hij lacht. ' stop met lachen wes! Is echt niet grappig'!
' Hoe is het met je zusje'?
' goed'. Antwoordde hij. ' en mijn ouders zijn eindelijk uit elkaar'. ' echt? Cool! Uh sorry ik bedoe-' 'nee je weet hoe soms die ruzies waren, daar werden ik en Anne niet vrolijk van'.
We lachten veel. Ik was blij dat mijn vriend langs was gekomen.
Ja ik was vroeger verliefd op hem. En eerlijk gezegd nu nog steeds, maar die dombo mocht het niet weten anders ging die me gek maken, hij wist ook niet dat ik een jager was.
Arme wes.Ik lag onder de dekens, tv te kijken.
Ik was zo moe dat ik de tv uit deed en al snel in slaap viel.'Wakker worden'! Een rake klap kwam hard tegen haar gezicht.
Ze schrok wakker, een man stond voor haar.
Hij trok haar aan haar shirt en gooide met gemak over zijn schouder. ' wat is d-' er kwam nog een harde klap, ze begon te huilen en te schreeuwen. Maar tevergeefs, de man sloeg haar nog een keer dat ze weg viel.
JE LEEST
Werewolf Gιrl. Boeĸ 1 ✔ ⎰ Hale⎱ #HERSCHRIJVEN
Werewolf❛Why do we fall?❜ ❛So we can learn to pick ourselves up. ❜ als May Argent samen met haar moeder Kate naar beacon hills gaat komt ze iemand tegen. Derek Hale. Hoe meer ze met hem om gaat Hoe meer ze achter komt over haar echte identiteit en die van...