May.
Een grote plas water kwam tegen haar gezicht. Snakkend naar adem werd ze wakker en keek om zich heen.
'Zo de schone slaapster is eindelijk wakker'. Ze gaf een kreet. ' wat hebben jullie mannen hier?! Als een meisje zegt ga weg dan ga ook weg'! Hij lacht vals en trok aan haar haren. ' jij gaat me iets vertellen: wie. is.de.luna'?
' weet ik veel goeie genade'!
Hij duwde haar hard tegen de boom. Ze gromde boos.
' grommen werkt niet bij mij sweatheart. Ik ben de alpha en ik zal altijd een alpha blijven'!
Gromde hij boos. Grote tanden kwamen uit zijn mond en zijn ogen gloeide rood en blauw.
' je bent nooit een alpha, Peter
Maar je bent en blijft voor altijd een monster'!
Ik gromde ontzettend boos.
Ik voelde moed en kracht om door te gaan,
En iets te doen waar ik goed in ben,
Rammen,
Zoals wreck-it ralph.Mijn tanden duw ik in zijn hand, hij gromt en laat los. May hijgt boos. Ze kijken elkaar boos aan.
Tot Peter stopt en lacht.
' Ik wist het, ik wist het altijd. Dat may argent de luna is. Maar ja wie is dan jouw alpha'?
' not your business'.
Peter word hard weg geduwd en aangevallen. ' may ren'! Een bekende stem roept haar. 'Ren'! Ze knikt en rent met al haar laaste kracht weg. Ze hoorden geschreeuw en gegrom. Ze gilde en rende sneller. ' may'!
Ze gilde nog een keer. Ze rook een bepaalde geur,
Bloed.
Ze rende op haar blote voeten. Ze struikelde hard op de grond, bloed druppels kwamen uit haar knieën. Ze stond weer op en rende.
De geur kwam op haar af, nog sneller en dichterbij. ' laat me met rust'! Maar degene luisterde niet.
Hij trok haar aan haar heupen en nam haar mee. 'Nee ik doe alles wat je zegt! Laat me los knuppel'!
' May ik ben he-' 'los'! Ze wringde zich los en viel samen met degene op de grond. Hij probeerde haar te sussen, wat niet zo goed lukte omdat may weg wou. ' may rustig hij is weg, dit is derek'! Ze opende haar ogen,
Een donkere jongen met zwart haar en een breed lichaam.
' derek? Derek'! Ze trok hem dicht tegen zich aan. Hij schrok maar sloeg toch zijn armen om haar heen. Zijn bezwete hoofd had hij geplaatst in haar nek. Zijn ademhaling werd rustige. Het warme gevoel vond ze heerlijk, en dit is wat ze wou: en man die voor haar was. Zelf als hij haar haatte, geen man die zij: komt goed schatje, en denken dat je zo dom bent om het te geloven, een man die rustig was en toch ook zo energiek als het kon. Iemand die er voor je was, een echte man was er voor je als je denk dat je een sukkel bent, een loser. Niet een man die er voor je is als je denk dat je cool bent, of Veel geld hebt, je hoeft geen vriendje te hebben om die fijne aandacht te krijgen. Eindelijk kon ze rustig adem halen. Ze huilde de angst en woede eruit.
Ze liet hem los en keek hem aan.
' wat is er met je? Je bloed'! Ze trok zijn shirt kapot, grote sneeën zaten overal. ' ben je gek?! Ik kon hem met gemak aan'!
Derek keek wazig uit zijn ogen.
' d dat d deed i-' en hij viel uitgeput op de grond. ' derek? Dit is niet het moment om te gaan slapen'! Ze rook dezelfde geur.
' derek Peter komt'! Hij reageert niet. ' shit'! Vloekt ze.
Ze probeerde hem op te tillen.
Deze keer lukt het haar beter en sleept hem mee.
Een grote grot vond ze. Ze legde hem op de grond en sprintte de grot uit. Ze spitse haar oren en luisterde aandachtig. Ze hoorden ergens water, een beekje. Ze ren er naartoe, het water was zo blauw en koud. Ze gooide het koude water op haar gezicht. Kippenvel kreeg ze ervan. Ze zocht iets om het water in de gooien. Ze vond een bakje, ze spoelde de rotzooi eruit en stopte het koude water erin. Ze rende (voorzichtig) met het bakje naar de grot. Ze ging bij derek zitten die wakker was geworden en hoestte.
Met een ruk trok ze haar shirt kapot en sopte in het water. ' Doe je shirt uit'. ' Maar-' ze keek hem aan. Hij was meteen stil. ' goed dan doe ik het'. Ze scheurde de shirt kapot en duwde de doek tegen de wonden. ' ze ze ge genezen wel'. Zei hij vermoeiend.
' ja maar ik doe dit omdat ik om je geef derek! En nou ssst! Ik probeer me te focussen.
Hij had een grote wond Oo zijn bovenarm, buik, gezicht en borst.
Het kapotte doekje kleurden meteen rood. Ze gooide het weg en trok nog een stuk eraf. ' s stop,
Dit gaat niet lukken'. Weer keek ze hem aan. ' als je niet heel snel die mond van je houd dan verzuip ik je'. Zachtjes grinnikte hij, zij moest zelf ook glimlachen.
May begon bij zijn gezicht. Het wondje begon moeilijk te genezen. May deed het doekje im het water en maakte zijn gezicht schoon. Zijn ogen volgde haar gezicht. Toen ze bij het wondje kwam trok hij zijn gezicht weg.
' zit nou stil'. Zei ze geïrriteerd.
' je ogen, ze zijn zo mooi, en paars'. ' derek stil je praat maar wat'. May ging op zijn benen zitten en ging verder.
'Nee ik praat niet wat, ik ben eerlijk'. ' derek heb je wawwel water gehad'? Hij gromde.
Met zijn hand trok hij haar hand weg en keek haar aan.
Zijn mooie heldere groene ogen keken aandachtig naar die van haar. Eerst nar haar ogen maar zakte naar beneden, haar lippen. Ze slikte moeilijk.
Ze trok haar hand los, maar net als ze wou doorgaan pakte hij haar hand.
Met zijn andere hand wreef hij over haar haren. Ze bloste zwakjes en keek de andere kant op. Hij dwong haar om hem aan te kijken, en net dat ze had toegegeven trok hij haar tegen zich aan en drukte vol passie zijn lippen op die van haar.O
My
GodWat doet derek?! What the hell?! Zou hij haar leuk vinden?
Who Knows...
Vandaag jullie verwent!
Mag ook wel he..?
Vandaag ga ik wokken en naar de bios. Jurassic park.
Vinden jullie die leuk?
Ik heb hem nog nooit bekeken ik wou graag naar terminator genesys
Daar Speelt Mijn favo Karakter in.
Jai courtney!!
Haha ik heb er zo veel:- tyler hoechlin
-jai courtney
- channing tatum
en ga zo door.Hebben jullie favorieten acteurs?
Dan hoor ik het in de reacties!
En je weet wat je te doen staat:
✔Vote
✔ Read
✔ Comment.
JE LEEST
Werewolf Gιrl. Boeĸ 1 ✔ ⎰ Hale⎱ #HERSCHRIJVEN
Werewolf❛Why do we fall?❜ ❛So we can learn to pick ourselves up. ❜ als May Argent samen met haar moeder Kate naar beacon hills gaat komt ze iemand tegen. Derek Hale. Hoe meer ze met hem om gaat Hoe meer ze achter komt over haar echte identiteit en die van...