May.
'May die broek is echt perfect'!
Gilt Lydia. Het was een zwarte broek met scheuren. Ik had nog een blouse met rode en zwarte vakjes. 'Ja ik vond het ook al leuk'! Riep allison. 'Oke dan koop ik het'! Ik ging de kleedkamer in en deed mijn eigen kleren aan.
Met de kleren liep weg. Tot mijn oog op een zwarte juk viel. 'Ik ben zo terug meiden'! Ik liep naar de prachtige jurk. Het was alleen:Hij kostte 240 euro. Teleurstellend liet ik hem zakken. Dit zou dé perfecte jurk zijn voor het bal! Mijn telefoon trilde. Ik pakte hem maar pakte iets anders in mijn zak.
De 240 euro voor de jurk.
'Wat'?! Er zat nog meer in mijn jaszak. Nog 50 euro. Ik keek om me heen. Niemand rende weg ofzo iets. Ik pakte de jurk en zag nog een mooie paar hakken en een gouden ketting. Het was precies 290 euro. What the fuck?!
Ik rekende snel af. 'Wow may wat doe je? We kunnen nog wat drinken'! Ik knikte maar.'Ben thuis'! Riepen ik en allison in koor. We liepen de woonkamer in. Mam en de andere waren aan het praten en ik wist meteen waar ze het over hadden.
Weerwolven. 'Allison kun je even naar boven gaan? Ik en je vader willen even met may praten'. Ze trok een wenkbrauw op. Maar liep al snel naar boven. 'Wat is er'? Ik ging naast mam zitten. Haar ademhaling versnelde en haar hart kloppte sneller dan normaal. Ik kon ruiken dat ze alle drie nerveus waren. 'Als je bal is gedaan gaan we naar huis'. Zei mam zachtjes. 'Wat?! Maar ik wil helemaal niet! Kun je nou niet eens op houden om alles voor mij te verspesten'?! En ik stond op met de spullen en liep naar boven. 'Allison laten we gaan'! Ze kwam naar mijn kamer. 'Wat is er'? 'Niks kom we moeten gaan'! Ik trok snel alles uit en trok de nieuwe kleren aan. Ik pakte mijn schoenen en telefoon en pakte haar hand.
Samen liepen may en allison naar beneden en allison zij groette iedereen terwijl may meteen door liep. Ze had totaal geen zin in haar moeder.
Ze stapte in en wachte op allison.
'Ik rij'. Zei ik grijzend.
Ze stapt lachend in en samen rijden ze weg.' we zijn er'! Gilde de twee.
Iedereen zat voor de tv.
Lydia, tegen stiles aangeleund (ze vinden elkaar heus niet leuk hoor!)Scott geeft allison een kus, jackson die drinken inschenkt, derek die motzig voor zich uitkijkt en peter die Jackson help.
Wacht waaaaat?!?!?!?!?!
'Wat doet Peter hier'!? ' O dat waren we vergeten te vertellen:
We mochten alleen dronken worden als we hem meenamen'. Zegt stiles. May keek de man minachting aan. Ze haatte die man met haar hele leven. Net zo erg als derek maar hem wou ze martelen en niet meteen een zilvere kogel in zijn strot dauwen.
' goed wat gaan we doen'! Vroeg may aan iedereen. ' elkaar dronken voeren'! Riep stiles. ' je weet toch dat weerwolven niet dronken kunnen worden toch'? Vraagt Peter. ' ja maar als jullie niet dronken kunnen worden Mogen wij dan ook niet drinken'? Vraagt lydia. ' jullie doen maar'! Riep hij terug. ' laten we eerst een film kijken'! Riep allison. ' ja waarom niet'?! Riep may. Ze knikken allemaal. May ging naast derek zitten en bekeek de films die ze tevoorschijn halen.
' laten we de equalizer kijken die is zo sjiek'! Riep Ik. ' maar daar komt bloed in voor'! Zei allison angstig. ' jullie kunnen je toch schuilen bij jullie vriendjes'? Zei ze. ' Ja en ik dan'?! Riep lydia. ' jij dan tegen stiles'! Sommige mensen, dacht ze. ' en jij dan'? ' Ik vermaak me wel hoor'! ' dan kruip je tegen derek aan'! Zeiden ze giechelend. Ik keek ze boos aan net als derek die vol haar keek.
' kom de film begind'! Riep Ik.(Bekijk de trailer ik zal al een stukje voor zeggen:
Robert McCall is een voormalig commando die zogenoemde black operations uitvoerde voor de overheid. Hij heeft zijn eigen dood in scène gezet om een teruggetrokken bestaan te kunnen hebben in Boston. Dit rustige bestaan komt echter tot een einde als hij opkomt voor een jong meisje en daarmee de Russische maffia achter zich aan krijgt...
Hoe cool is dat?!
Ga maar door met lezen
❤❤)opgegeven moment zou er een eng stukje komen. Dus ik besloot lydia en allison te appe om een grapje uit te halen.
Ik stuurde ze wat en meteen reageerde ze.
' ehm jongens wij gaan even iets doen'! Zij allison. Ze knikte maar wat en keken door.
Samen liepen we naar boven en bedenken ons plan. Het gaat zo:We doen een masker op en laten de jongens schrikken op dat enge moment.
Ik trek een geest masker aan, lydia van chuckie en allison van een enge clown.
' daar gaan we'. Fluister ik. May pakt haar telefoon zodat ze kan filmen als de jongen schrikken.Ze liepen heel zachtjes naar beneden. De jongens zaten geconcentreerd naar het beeld te kijken. De drie meiden ging achter de bank zitten en net om dat moment dat het schrik moment komt riepen ze keihard boe!
Scott en stiles gillen als gillende keukenwijven en de popcorn vliegt in de lucht, Peter gilt het ook uit en word bleek en derek schrikt zich rot en lacht dan alle jongens uit.' lydia! Allison! May! Dat was niet grappig'!!
Riepen ze. Ze deden de maskers af en de tranen stromen over hun wangen. ' Ik zei toch jongens! Karma is a bitch'!
Uiteindelijk stoppen de film en gaan naar lydia's kamer.
' Ik weet een spel! Laten vragen gaan doen! met de alcohol'!
' oja dat als iemand een vraag stelt en de andere hebben het noh nooit gedaan moeten ze een shotje drinken'! Zegt stiles. ' jullie doen ook me? Peter en derek'? ' vooruit, het is a een lange tijd geleden dat ik heb gedronken'. ' jij derek'? Vraagt stiles. ' fijn'. Bromt hij. ' Ik pak de drank wel'! May rent naar beneden en pakt sourz
en drop shot en niet te vergeten de glazen. Ze rent weer naar boven en ploft bij de anderen. 'Goed wie begint'? Vraagt jackson? ' jij maar'! Roept stiles. Ik vul de glazen eerst met drop shot in.
We pakken allemaal een glas.
' Ik heb nog nooit een ongeluk meegemaakt'. ' das echt flauw'! Roepen we. ' Ik begin wel zegt lydia. ' Ik heb nog nooit mijn verjaardag niet gevierd'! Iedereen juicht en slaat het drankje in een keer achterover, behalve derek. Het goedje Brand een beetje in mijn keel, maar dat heb je altijd met drank. ' derek heb je ooit wel eens je verjaardag gevierd'?! Zeg may verbaast. ' ja maar dat is een paar Jaar geleden'. Zegt hij. ' waneer ben je jarig'? Vraagt allison. ' over een week'. ' dat gaan we vieren! Hoe oud word onze sour wolf'?!
Hij kijkt geïrriteerd naar me. ' 20'.
' dat gaan we vieren toch jongens'! Ze juichen en en nemen nog een shot. Ik sla mijne ook achterover en lach. Drank maakt alles beter.Veel beter.
Hihihihi.
Grinnik.
We zijn een paar drankjes verder en iedereen begin los te komen.
Ik moet eerlijk zeggen: ik ben aangeschoten.' nu ik'! Roept stiles. Allison en scott zijn bezig met elkaar. Haha lol. ' Ik ben nog steeds maagd'!
May pakt samen met lydia, stiles en Jackson het glas met sourz en slaan het achterover. ' Hee wacht eens even..
Allison, scott, Peter die oude rokkenjager pakken geen glas!
Jullie zijn geen maagd meer'!
Allison en scott hebben geneukt'! Roept stiles lacherig. ' en derek dronk wel! Derek ben je maagd'?! Roept lydia. Hij kijkt boos weg.
' Omg onze sour wolf is een virgin! Ik help hem wel'! May doet lacherig haar blouse uit en heeft alleen een zwart topje aan. ' nu gaan we dit doen'! Ze pakt een bierfles van Peter en zet die in het midden. ' we gaan draaien'! Roept scott gek. ' goed als eerste gaat ik driaaen! Ik kom niet eens uit mijn worden'! Gilt may. Bijna iedereen hangt over elkaar.Ze zijn echt de weg kwijt.
May draait het glas en die komt uit bij jackson. ' hee lekkerding komt hier'! 'Papier'! Roept jackson. Wankelend staat may op en loopt naar hem toe. Ze slaat haar arm over zijn nek en kust hem. De groep juicht. ' nu ik'!! Roept allison giechelend. Ze draait het glas die bij mij uit komt. Ze lacht heel overdreven. Ik ga op handen en voeten naar haar toe en val op haar. 'Allison! Kusje'! En met mijn tong ga ik over haar wang. Ze lacht nog harder dan verwacht. Daarna is peter die bij lydia uitkomt. Ze kijkt met haar dronken grote ogen naar hem. Ze knippert flirterig zijn kant op. Met haar wijsvinger zegt ze dat hij naar haar moet komen. Met een wenkbrauw omhoog loopt hij op haar af. Ze gaat heel dicht bij hem, zo dicht bij dat haar borsten tegen zijn torso. Net op dat moment dat ze hem wilt zoenen roept ze heel hard kiekeboe. ' derekje jij bent'. En may met haar armen tegen haar borsten. Hij draait, de fles komt bij haar uit. ' kom hier schatje patatje'!
Op handen en voeten kruipt ze naar hem toe en gaat voor hem zitten. ' je hebt zo'n mooi lichaam, daar wil ik gebruik van maken'
Zegt ze met een knipoog. Hij kijkt haar aan en dan naar haar lippen. Ruw duwd ze haar lippen op die van hem. De andere juichen hard en derek,
Die kijkt alsof hij een geest heeft gezien.
JE LEEST
Werewolf Gιrl. Boeĸ 1 ✔ ⎰ Hale⎱ #HERSCHRIJVEN
Hombres Lobo❛Why do we fall?❜ ❛So we can learn to pick ourselves up. ❜ als May Argent samen met haar moeder Kate naar beacon hills gaat komt ze iemand tegen. Derek Hale. Hoe meer ze met hem om gaat Hoe meer ze achter komt over haar echte identiteit en die van...