Yine sıradan bir gün. Aptal sineklerin aptalca vızıldamaları,kuşların gereksiz söylediği şarkılar beynimi ütülüyor. Aslında,Eichen House'da tek duyduğum sesler psikopat adamların sesleri ve arkamdaki ensesinde göz olan adamın kitap okurkenki öttürdüğü ıslık. Emin olun ki şu anda olduğum yer kurtboğan ile kaplanmasaydı gücümü sergileyip buradan hemen çıkardım. Neye üzülüyorum biliyormusunuz,Scott hak etmediği bir güç ile beni buraya tıktırdı. Gün geçtikçe sinirim artıyor. Hele benimle aynı odayı paylaşan 3 gözlü psikopat yüzündende hergün dua ediyorum. Ne olur birgünde çığlık atmayayım diye. Sonuçta adam 3 gözlü değil mi? Acaba şu anda Scott ne yapıyordur? Derek? Stiles? Bir dakika! Stiles gibi bir salağın benim hikayemde ne işi var? Neyse konumuza geri dönelim.
Saat 14:32 Stiles ve Scott'un telefon konuşmaları;
Stiles: Hey Scott
Scott: Ne oldu Stiles?
Stiles: Ormanda bir ceset bulmuşlar! Hemde feci bir halde!
Scott: Ah Stiles! Yine başlama lütfen. 4 yıl önce meseleyi unuttun sanırım
Stiles: Elimde olsa seni üvez ağacının dalıyla döverdim ama şu an çok heyecanlıyım.
Scott: Ee,neler buldun bakalım?
Stiles: Çok şaşıracaksın ama,ölen adamın üstünde Hale ailesinin ambleminin kolyesi var!
Scott: Derek biliyormudur?
Stiles: Derek'ten ne zamandır haber alamıyoruz?
Scott: 1 haftadır.
Gençler işte,ne olup bittiğinden haberleri yok. O adam kim açıkçası ben bile bilmiyorum. Ancak cinayetin ne olduğunu iyi biliyorum. Buradan çıkınca ilk işim Scott ve arkadaşlarının yanına gidip onlara bir selam vermek. Onlara neyin geldiğini göstereceğim.
Lütfen susarmısın,dedim.
Efendim,anlayamadım? Dedi 3 gözlü adam.
Lütfen susarmısın! Dedim.
Birazda Derek'ten bahsedelim. Derek,liseden bu hayatına kadar asi ve artist'di. Bir karizmaydı,ama benim kadar değil tabii. Laura'yı öldürdüğümde içimde bir his canlandı. Zevk hisi. Laurayı ortadan ikiye ayırdığımda sadece belden aşağısını bulabildiler. Geri kalanı Derek'teydi. Laurayı öldürmemin sebebi,yangını çıkaranlardan teker teker intikam almaktı. Bunun için Laura bana lazımdı. İlk başta Laura gibi birşey olacağımı düşünüyordum,ama sonra... Bir canavar oldum. Çok hızlıydım,herkes benden korkuyordu. İşte bu his çok güzeldi. Tabi sonra Derek ve ergen ekibi beni öldürdüler. Eğer şu anda eski gücümde olabilseydim şu Deucalion'ın sürüsünü yerle bir edebilirdim.
Muhtemelen ilk bölümü bitirince sezon finali vericem. Takip artma sayısına ve hikayenin izlenmesine,hitine göre yeni sezonu yazmaya başlayacağım. Şu anlık aklımda güzel ve değişik bir fikir var. Yakında onu profilimde görebilirsiniz. Devam edelim
"Herkesde vardır,ama kimse kaybedemez" klasik bir Nogitsune sorusu. Açıkçası,ben bu soruyu pek anlayamadım. Bu bir bilgi sorusumu yoksa anlamlı bir sorumu?
Neyse.
Hale ailesindeki herkes kurtadam değil. İnsan olanlarda var. Ancak Argent ailesindeki herkes birer katil,birer terbiyesiz. Ailemi diri diri yaktılar. O evin içinde masumlarda vardı. Bunu nasıl yapabildiler?
Tekrar neyse,ben zeki,kurnaz,karizmatik,güçlü,akıllı bir kurtadamım. Bunun üstesinden gelebilirim...
Evet arkadaşlar ilk bölümü burada bitirdim. 2. Bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. 1. Sezonda 3-5 bölüm yaparım diye düşünüyorum. Yukarıda söylediğim gibi 2. Bölümü ilk bölüme gelen oylara,yorumlara ve artan takipçi sayısına göre yayımlarım. İyi okumalar gençler...
Ve kusura bakmayın. Ciddi anlamda çok kısa oldu çünkü wattpad yazarlığında yeniyim. Eskiden wattpad'da sadece diğer kitapları okurdum şimdi kendim yazıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoda Peter
Kurt Adam"Bazı insanlar hep kaptan olurlar,söz konusu dümen çevirmek olunca" Dermiş Peter Hale. İşte,benim yeni hikayeme hoşgeldiniz. Size biraz hikayemden bahsedeyim; Teen Wolf seven gençler için kimine göre eğlenceli,kimine göre anlamlı bir hikaye bu. Bu h...