C-4 Dewan belajar

18 0 1
                                    

"Ehh?! Bila masa dia belajar dalam Dewan Ni?! Bukannya ni khas untuk Sem 2 ke? Dia Kan senior!" Mia pelik Akan kehadiran Harraz di dalam Dewan tersebut

Harraz sedar Akan kehadiran Mia. Dia pusing kearah Mia dan senyum kepadanya. Alamak!

Apa lagi! Mia terus memandang kearah berlawanan dengan pandangan Tengku Harraz.

Harraz pun pelik "Kenapa dia pandang kat belah sana? Ada apa² ke kat sana?"

"Aduii Harraz ni buta Cinta betul le" -Author

Mia berusaha untuk menyorokkan mukanya daripada bertembung dengan Harraz. "Aduii! Minta² lah Harraz ni pergi ke kelas dia cepat²"

{5 Minit berlalu~}

Harraz beredar daripada situ dan itu membuatkan hati Mia rasa lega kembali "Alhamdulillah,Tuhan nak selamatkan aku daripada berjumpa dengan dia"

...........................||♠♪♠||..........................

Setelah habis lecture tadi,Mia dengan Laila pun pergi ke cafe di college dia untuk membeli makanan buat alas perut

"Wey Mia,Kau Nak beli apa? Aku belanja kau lah" "ehh takyah² Aku ada duit" Mia tidak mahu Laila membuang duit kerana dia.

"Ala takpe lah,sekali-sekala" "hotak mu sekali-sekala,Kau selalu belanja Aku Sampai Aku rasa bersalah"

"Alaaa last²" Laila mahu jugak belanja Kawan baiknya itu. Untungnyaa.

"Nak jugak kawan cam Gini TvT"
-Author

"Aku nk beli ramen,tteokbokki,gimbap dengan air 100plus" Mia membeli makanan untuk dimakan di rumahnya

"Kau pulak beli apa Laila?" "Sabar le Aku tgh cari ni,ko pun satu,tak sabo2" Laila berkata kepadanya.Kemudian,Mia membalas "sorry le,aku ni dah lapar betul ni"

"Dah jum gi bayar,lepas tu kite gi cari meja" Laila berkata kepada Mia. "jom! Aku dah lapar ni" Balas Mia. Tiba-tiba...Laila ternampak Harraz bersama dengan 'kawan perempuan'. "wey Mia,kite...jalan guna laluan lain le" "alah kenapa kite tak pakai jalan shortcut je?"

"Takyak ngade2,dah jumm! nanti tak jumpe tempat duduk kang" Kemudian Laila mengambil tangan Mia lalu menariknya keluar dari cafe. "woiii bagi aku jalan dluuu!" Mia mencuba sedaya upaya untuk berjalan dgn tegak.

........................||♠♪♠||.............................

Harraz sedang bercakap dengan kawannya tiba-tiba dia terdengar suara Mia menjerit. "dah kenapa dengan Mia tu?" Harraz hanya memandang kearah Mia sehingga dia mendengar kawan-kawannya memanggil dia.

Harraz memandang kembali muka kawan-kawannya. "ada pape ke?"

Right Love,Wrong Time(OG)Where stories live. Discover now