Keesokkan harinya, Mia berjalan kearah dewan belajar dengan beg itiknya. "penatnyaaa! dah le Laila belum sampai l-" Tidak sempat Mia ingin menghabiskan perkataannya tadi,Mia ternampak Harraz sedang bersembang bersama seorang wanita dalam 20-an.
"T-tu Harraz ke...?"Mia tidak ada kata-kata selepas dia melihat Harraz memeluk perempuan itu. Lalu Mia berjalan tanpa sebarang kata... "tak mungkin itu Harraz...Harraz takkan buat macam gitu! dia...dia..." Mia terkejut sampai dia tiada kata-kata untuk berkata
"maafkan patik jika banyak typo atau kesalahan ^_^" -author
Tak lama selepas itu,Laila pun sampai ke collegenya. Mia berjalan kearah kelasnya walaupun dia dapat merasa yang Harraz dan perempuan itu mengikutinya.
Laila perasan yang mood Mia tak baik. Laila datang menghampiri sahabatnya
"wey Mia,kau ok tak?monyok semacam je muka kau" Tanya Laila kepadanya. "aku ok je cuma...aku...aku..."aku apa wey?" Laila bertanya. "Aku nampak Harraz peluk perempuan lain"
"Oh tu...wait,WHAT?! kau tak tipu kan? betul ni?!" "takkan aku nak tipu kalau aku tengok dengan mata aku sendiri" Balas Mia. "Bertabah lah ye Mia" "ok walau apapun yang terjadi,aku nak move on!"
...…………………||♠♪♠||...........................
"kau...support aku blh?support aku untuk move on dari abang kau" Tanya Mia kepada Laila."Don't worry bestie,aku akan sentiasa support kau" Balas Laila. "Janji eh?" "Ya aku janji"
Tiba-tiba semua perempuan di dalam dewan menjerit nama 'Harraz'. Mia rasa terkejut akan jeritan yang dibuat oleh mereka dan dia melihat Harraz memasuki dewan belajar sambil tersenyum.
Mia memandang Harraz lalu memandang Laila. "penatnyaaa nak kena pikir assignment lagi,exam lagi pastu pikir pasal DIA lagi aduii"
"Jap,exam?bila wey?" Tanya Laila. "Aku rasa bulan depan" Balas Mia. Laila terkejut apa yang diberitahu oleh Mia."wait what?!" Jeritan Laila memenuhi satu dewan lalu Mia menutup mulut Laila
Lecturernya masuk dan pelajarannya mula Satu jam kemudian,kelasnya sudah habis.Mia dan Laila mengemas barangnya tetapi suatu suara yang akan membuat mereka berdua berhenti.
"Laila" Mereka berdua terkejut lalu memandang kearah Harraz.
Mia mencari cara untuk menjauhi diri dari Harraz."umm Aku pergi Dulu le byee!" Mia berjalan Dari situ secepat yang boleh.
........................||♠♪♠||.............................
Harraz masih memandang arah Mia walaupun Mia sudah jauh Dari pandangannya. "Kenapa lah Kau Comel sangat Mia...?"
YOU ARE READING
Right Love,Wrong Time(OG)
Romance•••••••••••••☆𝓣𝓮𝓷𝓰𝓴𝓾 𝓗𝓪𝓻𝓻𝓪𝔃 𝓐𝓵𝓮𝔁𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻♡𝓜𝓲𝓪 𝓩𝓾𝓵𝓪𝓲𝓴𝓱𝓪☆••••••••••••••• Pertemuan pertama mereka berdua agak rumit kerana lelaki yang dicintai oleh sang wanita itu sudah mempunyai teman wanita "Kalau Kau kesini nak jumpa a...