Ben Hiten Todoroki. Todoroki ailesinin yüz karası 5 intihara kalkmış sorunlu bir çocuğum.
Siyah gözlerim ve kırmızı saçlarımla şeytanın çocuğu diye anılıyorum.
Gözlerimi açtığımda Geleneksel Japon Tarzında düzenlenmiş bir odadaydım içeri nerdeyse boştu burası benim odam demek ki 5. İntihar girişimimde de başarısız oldum. Ablam ve İkizim başımda bekliyor.
Ablam yorulmuş gibi ikizim ise artık ölsen kurtulsak der gibi bakıyor. Küçük Abim ortalıkta yok. Şimdi hatırladım da olanlara katlanamıyıp evi terk etmişti.Uyandığımı gören ikizim odadan inşallah ölürsün dercesine bir bakışla ayrıldı ablam ise kolumdaki yaraya bandaj sarıyor.
Bandaj sarma işi biter bitmez ablam odadan çıktı biraz daha kalsaydı ona teşekkür edecektim ama sanırım o zaten bunu duymamak için hızlıca odadan çıkmıştı.
Kolum acıyor. Kapı açılma sesi duydum anlaşılan Canavar işten eve dönmüştü.
(anlamayan olduğunu sanmıyorum ama yinede söyliyim biz burda ana karakter yani Hiten olduğumuzdan genelde her şeyi onun gözünden görüyoruz onun gözünde Endeavor bir canavar olduğu için burada adı Canavar diye geçiyor)
Umarım yine kavga ederler onlardan nefret ediyorum.
Herkes yemeğini yiyor anlaşılan tabak sesleri geliyor çünkü.Ablam her zaman ki nazik sesiyle beni yemeğe davet ediyor. Japon Tarzı Döşenmiş bana göre çirkin olan mutfağımızda sessiz ve huzursuz bir yemek yedik birlikte.
Babam alnıma uzun uzun baktı ardına umursamayıp yemeğe döndü ne olduğunu bile sormadı bunun sebebi ONUN BÜYÜK BAŞARISIZLIĞI VE GÜNAHI olmam
Onun gözünde varlığım bir günah ve bencede öyle.Birkaç güne UA sonuçları açıklanacak.
Shoto'nun kazandığı kesin çünkü seçilmişlerden ve sonuçları erkenden açıklandı ama ben normal sınavla girdim çünkü ben başarısız bir günahım.
Odama geçtim çünkü yemek bitmişti odam hep çok sıkıcıydı hiçbir zaman sevmemiştim sessizce oturup ders çalıştıktan sonra tek sevdiğim kişi olan abim Toya nın anısına dua ettim ve fotoğrafının önüne kırmızı bir gül bıraktım onu özlüyorum ama o ölü.
Yatağıma yatar yatmaz uykum gelmeye başladı gözlerim kapanıyor...
Zaman atlaması= Yarın (yani kızın rüyalarına kadar size anlatmayı planlamıyorum)
Yine iğrenç bir gün başlıyor. Ablamın dediğine göre bu akşam sonuçlarım açıklanacakmış sırf beni sevindirmek için yalandan bir gülümseme ileHeyecanlı mısın?
Diye sordu bu hiç yoktan iyidir demeyeceğim iğrenç bir his.Cevap vermeden arkama döndüm onu şuanda da sevmiyorum ilerde de sevmeyeceğim.
Kibirli tiksinç ikizim yine antrenman odasını ele geçirmiş ondan nefret ediyorum.
Zaten o da benden nefret ediyor.
Neyse bende Toya abimin en sevdiği çalışma yeri yani ormandaki gizli yere giderim orası daha az gıcık bulunduruyor hem.
İlk önce ateş gücümü çalışmaya karar verdim.
Şuanlık çok güçlü olmasamda o pislik gibi kibirli olmadığımda kesin aptal sanki alay edermişçesine gücünün sadece yarısını kullanıyor.
Ben onu geçmek istiyorum ama ben sadece iğrenç bir başarısızlık iken bu imkansız.
Bu yüzden gece gündüz demeden çalışıyorum ama iki gücümle o gıcığı zor geçiyorum çünkü ateş ve buza karşı dayanıklılığım yok.
Ateş gücü ile antrenmana devam ederken omzumu yaktım çok acıyor ateşlerim o pislikten çok daha güçlü bu kesin ama bu onu yenebileceğim anlamına gelmiyor çok dayanıksız hala yıpratma savaşı gibi bir durumda kesinlikle kaybederim.
Şimdi biraz bu antrenmanı yapmalıyım.
Zaman atlaması 1 saat sonra
Ahhhğ çok acıyor bedenim mahvoldu ama buna değdi.
Canavar eve geleli baya olmuş beni ilk defa önemseyip azarladı demek ki bir şeyi başarmışım ki birazcık değerim olduğunu düşünmüş.
Canavarın dediğine göre 2. olarak UA sınavını kazanmışım eğer bundan sonra çok çabalarsam belki beni affedermiş. Pislik herif onun bir çocuğu olduğumu anca bir konuyu
Başardığımda anlıyor yine sinirimin kontrolünü kaybediyorum sanırım.Hiten: "ŞEREFSİZ"
bunu dedikten hemen sonra ona ateş gücümle saldırdım. Şansa bak ki ben bu ŞEREFSİZİ gücümle yakabilecek kadar güçlenmişim.
Ah galiba evi de yaktım MUTLU TODOROKİ AİLESİ İÇİN MÜKEMMEL SON
diye buna denir umarım hepimiz ölürüz ve birimiz bile sağ çıkamayız.Şey ilk bölüm için biraz ağır oldu yani ben bile ne yazdım ben moduna girdim galiba kendimi fazla kaptırdım akşam
Bir bölüm daha gelir diye düşünüyorum biraz
Keyfime kalmış bir durum
'623 kelime'
Yorumlarınızı bekliyorum
💮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya nın En Tuhaf İkizi
FanfictionValla bunu benden kankam istedi nası gidecek az çok fikrim var ve yok karakter ilginç biri bu bir Yn kitabı okuyabilirsin sana kalmış zevkli birisi miyim bilmem ama eğlenceli olduğum kesin okursan belki keyif alırsın ben anlamam