🏫UA DA İLK GÜNÜM🏫

65 7 149
                                    

Wua yeni bölüm atmak baya keyifliymiş ilk kitabım olduğundan baya zevk alıyorum sanırım bu arada wattim çöktüğü için geç attım bunun için özür diliyorum.

📢Duyuru

Hikaye sizin söylemlerinize göre fazla ağırmış azcık hafifletcem anlatım dilini ama hikaye her zaman ki gibi ağır olacak haberinize eğer huzursuz olursanız lütfen okumayın daha fazla yumuşatmamın imkanı yok çünkü
Nys duyuru bu kadardı📢

Medya her zaman ki gibi mükemmel

..

Lanet olası bir gün yine başlıyor.

Aaaaaaa saat baya geç olmuş şu gıcık bir kere beni uyandırsa ölürmüş gibi davranıyor.

Okulun başlamasına 30 dk kalmış ama zaten yol 10 dk kafayı yiyeceğim yemeği falan boş veriyim en iyisi yoksa şu gıcığa okulun ilk gününü zehir edemem.

Hızlıca üstümü giyindim hemen ardına saçımı toplayıp çıktım.

Her zaman ki şansızlığım üstümde olacak ki otobüs kaza yaptı.

Otobüste Facia İki Yaralı 4 Ölü

Benim şansım bu kadar ne yaparsın

Neyse ki tam vaktinde yetişmeyi başardım ama bir sorun vardı tişörtüm de kan vardı ve kolum boydan boya kanıyordu.

Ben alıştığım için çok da umursamamıştım ama yeni sınıf arkadaşlarım benimle aynı fikirde değildi.

Hemen 4 öğrenci beni revire götürdü ve bir öğrenci yanımda revirci nineyi benimle birlikte beklemek istediğini söyledi.

Biraz tuhaf biriydi bence yani yeşil saçları bir marulu andırıyordu buna normal demek biraz zordu.

Yüzünde toplam 8 çil vardı ve çok tatlı gülümsüyordu.

Ama neden böyle tuhaf ve tekinsiz duran bana yardımcı olduğunu çözememiştim.

Umarım iyi arkadaşlar oluruz daha önce biriyle arkadaş olma isteğini geçtim hiç arkadaşım bile olmamıştı neden böyle saçma bir istekte bulunmuştum ki?

Tatlı marul: Şey sakıncası olmazsa adını öğrenebilir miyim acaba yani sonuçta sınıf arkadaşıyız

Şeytan (bu yazar chan ın uyarısı kalın düz yazıyı adlar ve lakaplarda kullanıyorum genellikle bu lakaplar Hiten in gözünden olyo haberinize) Şey adım Hiten Todoroki.

Niye utanıyorum ki şaka gibi ya.

Şeytan: Senin adın ne?

Tatlı marul: İzuku Midoriya

Şeytan: Tanıştığıma memnun oldum Midoriya-kun

Midoriya-kun: bende tanıştığıma memnun oldum Todoroki-kun.

. Uzun bir sessizlik. (evt bu yazım stili yazar chan ortama girdi demek)

Revirci nine odaya girdi

Midoriya-kun: Şey Recovery Girl geldiğine göre ben gitsem iyi olacak sonra görüşürüz Todoroki-kun

Yn G-görüşürüz Midoriya-kun

LAN BEN NİYE KEKELİYORUM VE ŞU APTAL REVİRCİ NİNE NİYE BENİM KIZARMAMA GÜLÜMSÜYOR.

Sonuç olarak o ninenin gereksiz ürpertici gücüyle kolum iyileşti bence çok da önemli değildi ama neyse.

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin