‼️ÖZGÜRÜM‼️

21 3 5
                                    


Tuhaf sesler geliyor. Birileri çığlık mı atıyor.

Bilincim kapanıyor.

Daha ölmek için çok erken.
.
.
.
.

Gözlerimi açtığımda başımın üstünde 3 kişi bekliyordu.

??? Uyandı! Shoto-kun Bakugou-kun!

Sesi nazik bir kız sesi idi.

Gökkuşağı kusan kız sanırsam.
Görüşüm hala bulanık.

İ-İzuku da burada mı? Umarım gelmiştir.

Hayır sadece 3 bulanık figür gördüm.

Ochako nun sesine bakarsak Shoto ve Bakugou vardı.

İzuku gelmemişti.
A-acaba durumu kötü müydü?!

Hayır hayır kimse İzukum a dokunamaz kim yaptıysa onun ağzına s.çarım.

Hiten Herkes iyi mi yaralı var mı? En son İzuku nun durumu kötü duruyordu sanırım burda değil o iyi mi?

Kızgın bomba  Oi Deku dan önce kendini haline bak karnında yaralısın.

Salak kız Hiten-chan İzuku nun durumu iyi merak etme.

Hiten E ozaman nerede?

Kızgın bomba Senin iyi olup olmadığını bile kontrol etme zahmetine girmedi Şerefsiz Deku. Ve sen hala onu sorup duruyorsun aptal mısın?!

Dur bir dakika beni ziyarete bir kez bile gelmemiş miydi?! Hayır hayır Bakugou yalan söylüyordu.

Hiten ...

Shoto Çocuklar daha yeni uyandı siz biraz çıkın yorgun olmalı.

Kızgın Bomba SENDEN Mİ EMİR ALCAM YARI YARIYA P!Ç

Hiten Bakugou L-lütfen bağırma.

Kızgın bomba Tch ben atıştırmalık bir şeyler alıp döneceğim.

Gıcık kız Bende en iyisi Deku-kun un yanına gideyim. Geçmiş olsun Hiten-chan!

O beni görme zahmetine bile girmemiş miydi? Bu gerçek olabilir miydi?!

Hiten Shoto, Izuku beni ziyarete gelmedi mi?

Shoto Hayır gelmedi, Neden sordun?

Cidden ziyarete bile gelmemiş miydi?! Ama neden??
Neden??
Neden?!
Neden!
Neden....
Belki de hafızası zarar görmüştür onu ziyarete gitmem lazım. Gitmeliyim ama kıpırdayamıyorum bile.

Pencereye doğru baktım madem kıpırdayamıyorum şu aptal ikizime bakmak yerine dışarıya bakmayı yeğlerim. Shoto dışarı çıkıyor neyse ben pencereye yattığım yerden bakmaya devam edeceğim..

Dışarısı güzel duruyor bahçede çimler çok düzenli birisi koşu yapıyor, dur bir dakika o Izuku. Hasta değilse neden beni ziyarete gelmedi?!

Anlıyorum....

Anlıyorum...

Ben sadece Touya'nın intikamı için var olan aşağılık bri canlıyım. Onun gibi biri neden beni sevsin ki? Neden bunu yapsın? Sevmiyor sevmeyecek... Asla

Asla!

Asla...

Ağlamak istemiyorum, bu gerçeği zaten başından beri biliyordum.

Bitti

Her şey bitti.

Artık tek yapmam gereken Touya'nın intikamını almak.

Ve önümde engel olacak hiç bir aptal duygu yok.

Önümde hiç bir engel yok.

Ben artık özgürüm!

Ben artık özgürüm!! ÖZGÜR!

3.kişi anlatımı

Deli gibi kahkahalar atarken gözünden yaşlar geliyordu suratında delirmiş bir ifade vardı, gülerek ağlama istediğini bastırıyor git gide daha da deli kahkahalar atıyordu, belli ki delirmenin eşiğinde... Onun onu sevmediğini bilmek onu kahretmeye yetiyor acıyı bastırmak için gülüyor ve neden güldüğünü bile bilmiyor? Belki de kendi acınası haline gülüyor. Kapı açılıyor ve birisi içeri giriyor endişeli duran birisi...

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm
Umarım beğenirsiniz...

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin