🍀TUHAFLIKLAR PEŞİMİ BIRAKMIYOR🍀 BÖLÜM 4

51 8 89
                                    

Medya her zamanki gibi müq

Bu bölüm ekşın işi wuhu

..

Ohayō cidden aydınlık bir gün güneş gereksiz yere parlıyor şaka gibi ama daha gıcık bile uyanmamış bunun sebebi güneşin yeni doğuyor olması olabilir.

Şimdi fark ettim de DÜN OKUL KIYAFETLERİMLE Mİ UYUMUŞUM BEN!

Cidden aptalın tekiyim.

İlk önce işkence vakti.

Shoto için mükemmel bir kaç fikrim var.

İlk önce onu ip ile yatağa bağlıycağım ve ağzını bantlayacağım.

Sonra her şeyini ilk önce dondurup sonra eriterek ıslatacağım.

En son ise uyuyan güzelin etrafına güzel bir kapsül yapacağım buzdan bu sayede ipi yakarak çözerse hem yatağı yakar hemde üstü başı ıslanır.

Ben bir dahiyim.

Bu bence güzel bir intikam için az.

Defterlerini de yakacağım.

AHAHAHAHHAA aklıma müthiş bir fikir geldi.

Korkak Annemin küçükken ona hediye ettiği o kırmızı zarfın yarısına yakacağım ve kalan yarısını ıslatacağım.

Bu onu çok sarsacak buna eminim.

AHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

Daha çok canını yakmak istiyorum hatta onu öldürmek istiyorum ama daha hayatı ona zehir etmek için çok fırsatım olacak bu fırsatları kaçırmak istemem.

İntikam işi bittiği için rahatça kahvaltımı ettim daha Shoto nun kalkmasına bir saat vardı.

Bende azcık dışarda gezmeye karar verdim.

Nedense saat çok erken olmasına rağmen izleniyor gibi hissediyorum.

Sokağın ucunda siyah saçlı tuhaf bir tip var en iyisi bu duruma bulaşmayıp eve geri dönmek.

Eve vardığımda Shoto normale kıyasla erken kalkmış olacak ki içerden Hım sesleri geliyordu.

Odasına girip baktığımda

Shoto hığm

Yn çözmemi mi istiyorsun canım kardeşim
Tabi ki çözerim sen iste yeter

Dedim ve ipi yakarak ve buz kütlesini ıslatarak onu çözdüm.

Sinirlerinin bozulduğu belliydi ama hiçbir şey demedi veya yapmadı.

Cidden Gıcık oluyorum ona en azından sinirlense veya üzülse zevk alırdım.

Sonra Shoto masasının üstündeki yarısı yanmış yarısı ise ıslanmış zarfı fark etti.

İlk önce yüzünde ki tepkisizlik silindi ve azıcık ağladı ben anlık ne yapacağımı bilemedim yani onu sevmiyordum ama bu kadarı fazla mı olmuştu.

İçimden bir ses

HAYIR O TOUYA NIN KATİLİ FAZLA OLMADI GAYET YERİNDE OLDU

diye karşı çıktı bu ses haklıydı ona sempati beslememeliydim.

Shoto bir süre sonra durumu kabullendi ve bunu yanlışlıkla mı yaptın yoksa bilerek mi yaptın dercesine bana bir bakış attı.

Ben bir şey diyemedim.

Sonra okula giderken kullanacağı eşyaları ve okul kıyafetini kurutup aşağı kata indi.

O hiç konuşmadan kahvaltısını etti ben ise onun kahvaltısının bitmesini bekledim.

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin