💥Savaşlar💥

39 5 57
                                    


Shoto ile dünkü kavgamız baya kötüydü.

Ama onca şeyden sonra o KATİL i nasıl affetmemi bekleyebilirdiniz ki?

Bugün USJ ye gideceğiz şahsen umurumda bile değil.

Daha büyük sorunlarım var.

Shoto'yu nasıl geçebileceğim gibi.

Bunun için aklıma bir fikir geldi evet şuan saat gece 12 ve ben bunu düşünüyorum.

Onu geçmek istiyorsam bana baya ağır bir çalışma programı gerekiyordu.

Plan şöyle idi

Sabah 4.30 uyanmak

30 dk lik aerobik koşu (zorlayıcı koşuda denebilir anlayın diye söyliyim dedim)

Buz quirk çalışması toplam 35 dk

Ateş quirk çalışması 15 dk

10 DK kahvaltı ve okula hazırlanma

Saat 7. 20 okula varış

Okul.

Saat 15.30 okuldan çıkış

Aizawa sayesinde ayarladığım etüt 1 saat

Eve dönüş saat 17.20 eve varış

40 dakika yemek

1 saat ödevler

2 saat 30 dakika buz quirk çalışması

2 saat aeorobik kas egzersizi

11.30 eve dönüş

7 saat 20 dakika uyku

Üzerinize düşününce çok ağır bir programdı ve normalde 3 saatte zor bitirdiğim ödevleri 1 saatte bitirmem gerekiyordu.

Her pazar günü bu programı kendi özgünlüğümü ve başka özgünlükleri değerlendirmek için uygulamaycaktım. Zor olacaktı ama alışmam gerekiyordu.

Ardına uykuya daldım.

Sabah erken kalkıp plana uydum ve okula gittim.

İlk dersimiz All Might'laydı o adamın hayatımın kararmasında büyük bir payı var.

Dediğine göre kahramanlık alıştırmaları yapacakmışız.

Bu alıştırmalar kendimi geliştirmem ve kardeşime gününü göstermem için iyi fırsattı ama tek sorun ben hiç güçlü değildim.

Ben hiçbir zaman güçlü değildim ve olmadım o yüzden Shoto yu geçmek bana hep imkansız gelmişti.

Ama ona neredeyse yetiştim. Umarım onu geçebilirim.

Bahçeye indik. Herkesin kostümü vardı ama benim kostümüm yoktu. Çünkü daha kostüme karar veremediğimi söylemiştim. O yüzden Beden Eğitimi Eşofmanları ile katılacaktım.

Kuralar yapıldı.

Bakugou Katsuki adlı patlama ile takımdım. O tip her zaman çok karmaşık olmuştur.

Ama asıl sorun rakibimin İzuku olmasıydı ben ona nasıl zarar verebilirdim ki kolu çizilse ağlardım ben. Nasıl bunu yapacaktım? Bunu düşünürken patlama geldi ve

-Oi bir planın var mı?

-şey aslında çokda iyi bir planım yok ama azçok fikirlerim var.

-o zaman çabuk söyle çünkü alıştırma birazdan başlıycak.

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin