Lanet Olsun 2.Bölüm

91 10 88
                                    

Medya bu bölüme çok uydu

...
Evt yine ölememişim anlaşılan üzücü.

En azından şu gıcıklar ölmüş olsun.
Diye güzel bir dua ettikten sonra kolumdaki serumu çıkardım canavar ve korkak annemden bana geçen iğrenç kana baktım.

Aslında durumum iyiydi bu seruma gerek yoktu yani pek bir yaram yoktu.

Suratımda ki yara hariç o yara baya kötü duruyor.

(Çalanı gebertirim baya uğraştım evt filmden Shoto sahnesi kullandım bunun sebebi tipinin Shotoyu andırması ve ek bilgi ana karakterin saçı kırmızı ama kapakta da fark edebileceğiniz gibi biraz pembemsi yarısı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çalanı gebertirim baya uğraştım evt filmden Shoto sahnesi kullandım bunun sebebi tipinin Shotoyu andırması ve ek bilgi ana karakterin saçı kırmızı ama kapakta da fark edebileceğiniz gibi biraz pembemsi yarısı)


Neyse çok da önemli değil. Hemşireler hemen kalkmama şaşırmış anlaşılan. Hemşireye ailemin durumunu sordum Todoroki ailesinden herkes taburcu edilmiş ailem alt katta beni bekliyormuş.

Alt kata indiğimde ikizim ve Canavar yan yana oturmuş birbirlerinden tiksinircesine bakıyordu.

Shoto'nun kolunda bir yara vardı.

Sonra Shoto beni fark etti ve hızlıca sarıldı sanki bana değer veriyorumuş gibi b-bu inanılmazdı dur bir dakika ben niye ağlıyorum LANET OLSUN BEN DUYGUSAL BİRİ DEĞİLİM NOLUYOR BANA

Neyse bu sarılma ikimizin de aklı başına döndüğü an sona erdi ve yine birbirimize karşı tiksinme bakışı attık.

Hala ondan nefret ediyorum...

Eski evimiz yandığından Shoto ile ben yeni eve taşınacağız Canavar dediğine göre ajansta kalacakmış yani ondan kurtuluyorum.

Ben ne kadar apartman dairesi olsun desemde Gıcık bir klasik Japon evi seçmekte kararlı Bu da bir kavga daha demek.

Uzun bir kavga sonrası normal müstakil bir evi seçtik. O kendi odasını istediği gibi ben kendi odamı istediğim gibi düzenleyeceğim bu sayede sorun çözülecek.

Bence güzel bir çözüm oldu.

Odamı modern tarzda döşettim gayet güzel oldu. Duvara daha önceden çizdiğim güzel resimleri astım bana göre gayet hoş bir vibeisi vardı.

Biz bu yeni evi anılarımız üzerine inşa ettik.

    O LANET OLASI ANILAR ÜZERİNE

Sonradan öğrendim ki ablam, benim yarattığım yangında ölmüş.

Canavar doğru düzgün bir yas bile tutmadan işine döndü.

Ondan nefret ediyorum o senin öz kızın ve sen umursamıyorsun bile.

Sonuç olarak bu olay en çok Küçük Abimi sarstı çünkü Shoto ve ben acı çekmeye alışmıştık ruhsuz birer çöpten farkımız yoktu.

Yas tutmak için evin küllerini ziyaret ettiğimizde  Küçük Abim bana baya kötü baktı ben iğrenç bir katildim ve o bir katile nasıl bakılması gerekiyorsa bana öyle bakıyordu öyle bakmakta haklıydı.


MÜKEMMEL TODOROKİ
AİLESİNDE  BİR KAYIP DAHA

...

Yaptığım şeyden pişmandım kafayı yiyormuş gibi hissediyordum cidden iğrenç bir katil olduğuma emin olmaya başlamıştım.
Sakinleşmek için park yürümeye gittim.


Hiten: HAHAHAHAHAHHA  HEPİNİZ GEBERİN CANINIZ CEHENNEME

Bunları derken parktaki 2 kişi bana bakıyordu evet cidden delirmiştim.

Sanırım kendimi tanıtırken ki kısma katili ve de deliyi  eklemem gerek çünkü bu gidişle TODOROKİ AİLESİNİN HEPSİNİ KATLEDECEĞİM.

İlk önce

TOYA NIN ÖLMESİ ONUN SUÇU OLAN SHOTO DAN EN ACI VERİCİ ŞEKİLDE İNTİKAMIMI ALACAĞIM.

Onu ilk önce okulda geçerek ve kahraman olmasını engelliyerek insanların gözünde öldüreceğim

Sonra onu bildiğim her yöntemle üzerek ruhunu öldüreceğim

VE SON OLARAK ONU BIÇAKLAYARAK B0KTAN FİZİKSEL HAYATINA SON VERECEĞİM.













Evet bir bölümün daha sonuna geldik

Kusura bakmayın biraz kısa ve kopuk  oldu ama aklımdaki şeyi aktarmak biraz zordu.

bu olaylardan sonra UA ya başlıycak tı ve eğer o kısımıda yazmaya kalksaydım bu bölümde
Baya büyük bir işkence olurdu bana

'548 kelime'

Yeni bölüm bir sorun çıkmazsa yarına

Evet klasik soru time

Hiten Todoroki yi beğendiniz
mi?

Sizce hikaye güzel mi gidiyor?

İntikam işi sizi de heyecanlandırdı mı?

Hiten ile ilgili aklınıza takılan bir şey var mı?

Evt sorularım bu kadardı
İyi günler diliyorum.

💮

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin