🕛Gece 12🕛

44 5 49
                                    

Yeni bölüm için bende heyecanlanıyorum nedense oysaki hikayenin sonunu şimdiden biliyorum ne tuhaf.

Medya yine müq

.
.
.

Siyahlı tuhaf tip Kikendori sana ne demiştim birlik bulmadan veya kurmadan öğrencilerle uğraşmak yok.

Demek elinde bıçak olan şu yeşil saçlı tipin adı Kikendori idi.

Kikendori Hadi ama Dabiciğim biraz eğlenmek istemem suç mu?

Demek beni 2 kere takip eden Siyahlının adı  Dabiydi.

Dabi Ya seninle niye hâla konuşuyorsam.

Kikendori Tamam Dabiciğim sen istemezsen yapmam.

Ne tuhaf tiplerdi ama şuan bunu düşünmekten daha önemli birşey vardı buradan nasıl uzaklaşacaktım.

Bunu düşünmemin hemen ardına ikiside ortadan kaybolmuştu.

Deliriyor muydum?

Hava bayağı karardı ne yapmalıyım?

En iyisi şu köşeye kıvrılıp uyumak enerjimi saklamam gerek hem yarın sabah iş saatlerinde etraf kalabalık olur yolu sorarım.

Yazar Chan anlatımı time

Hiten Todoroki duvara sırtını yaslamış bir şekilde uykuya daldı.

O sırada sınıf arkadaşları ve kardeşi onun için endişeliydi ve onu bulmak için plan yapıyorlardı.

İzuku Midoriya Hepsi benim suçum eğer onu kızdırmasaydım bunlar olmazdı

Shoto Todoroki Hayır İzuku-kun bu senin suçun değildi. Kendi aptallıydı ve şuan önemli olan suçun kimde olduğu değil onu nasıl bulacağımız.

Mina Ashido Benim bir fikrim var hazır Hiten-chan  hariç tüm sınıf burda iken uzun çaplı bir arama yapabiliriz diye düşünüyorum sonuçta çok fazla kişiyiz ve bu kadar kişi okulun yakınındaki mahalleri aramaya yeterli olur.

Tenya İida Dediğin her şeye nerdeyse katılıyorum ama grup halinde iş uzun sürer bence bireysel bir şekilde aramalıyız.

Momo Yaorozu İida-kun haklı bireysel şekilde aramalıyız.

Katsuki Bakugou Yanımda extra olmadığı sürece sorun yok siz isterseniz grup şeklimde isterseniz bireysel arayın umurumda değil.

Sonuç olarak bireysel olarak arama kararı alındı ve arama 10.30 saatinde başladı.

1 saat zaman atlaması

Çoğu kişi pes etmişti geriye

Deku

Katsuki

İida

Ochako

Shoto

Mina

Ve son olarak bir kızı tek bırakmak erkekliğe yakışmaz diyen

Kirishima

Nerdeyse 2 saat olmuştu ama Hiten ortalıkta yoktu.

İzuku anlatımıyla (hep yn ve ben mi olcam azcık da animenin ana karakterinin anlatımını dinleyin)

Todoroki-kun hala ortalıkta yoktu benim bölgemde son bir sokak kalmıştı.

O sokağa doğru ilerledim.

Ve karşımda uyuyakalmış bir Yn duruyordu.

Saat gece 12 olmuştu tabii ki uykuya dalmıştı.

Ona seslendim ama uyanmadı bende nazikçe onu omzundan dürttüm.

Ondan özür dileme gerekiyor galiba ama şuan bu önemli değil.

Yn gözlerini açmıştı.

Elimi uzatıp onu yerden kaldırdım.

Galiba kızarmıştı yok kesinlikle bana öyle gelmişti neden kızarsın ki?

Neyse hemen bizimkileri arıyıp haber verdim.

Birlikte onun evine kadar yürüdük.

Vardığımızda ben ve Kirishima hariç herkes yn ye sarıldı.

Ben sarılmak istememiştim onu soğuk ve tuhaf buluyordum ayrıca samimi arkadaşlar da sayılmazdık.

Kacchan bile ona sarılmıştı.

Bu ömrümde yaşadığım en büyük şoktu o çocuk annesine bile doğru düzgün sarılmazdı galiba cidden herkesi önemsiyor ve bunu ancak onları kaybetmek üzereyken anlıyordu.

Neyse benim işim burada bitti Shoto ya selam verip evime döndüm.

Düşününce onu aramasam da olurdu.

Yani büyük ihtimalle benden nefret ediyordu.

Hem ben dünde iyi uyumamıştım onu aramak yaptığım bir aptallıktı gibi hissettim ama sonra bundan vazgeçtim çünkü onun mutlu olmasını sağlımıştım ve insanları kurtarıp gülümsemelerini sağlamak beni mutlu ediyordu.

Beni öldürmeyin biliyorum kısaydı ama valla billa ha ilham gelmedi büyük ihtimalle sıradaki bölüm usj den söz ederim usj den sonraki bölüm ise stain ondan sonra ise büyük ihtimalle hikayenin dönüm noktası yaşanacak yani bunu düşününce fırtına öncesi sessizlik sayalım bu bölümü.

   '649 kelime'


Soru time

Sizce Kikendori nasıl biri?

Hikaye nasıl gidiyor?

En sevdiğiniz karakter kim?

Nefret ettiğiniz kişiler kimler?

💮

Bu arada beni her zaman destekleyen
Arkadaşlarıma teşekkür etmek istiyorum
Hepsi çok iyi yazarlar bende onlar kadar iyi olmaya çalışıyorum.

Nicole_canim iyi bir destekçi kitabı
okuması beni motive ediyor

Lightyagamisa nın okuyacağı kadar değerli bir kitap olması sevindirici

@Belinayadacos bıraktığı haklı ve komik yorumlarla beni mutlu ediyor

@arina-linda  en yakın destekçilerimden arina her gün ben onu değil o beni arasa daha mutlu olacağım ona buradan duyuru olsun

Ve son olarak bu kitabımı yazmamı
İsteyen arkadaşımıda buraya bırakıyorum

Sugelisli
kendisi sık sık bana ilham veriyor

Hepsi çok iyi arkadaşlar bence ben
Onlar gibi arkadaşlara sahip olduğum için çok şanslıyım...

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin