👸🏼Gece 12 De Sindrella👸🏼

60 8 120
                                    

Şimdi arkadaşlar bildiğiniz gibi geçen olayı İzuku nun gözünden görmüştük şimdi ben bu olayı Hiten in gözünden de anlatmak istiyorum.

Ve eğer sizde kızmasanız birde Shoto nun gözünden anlatacağım.

Çünkü Shoto fazla geri planda kalıyor ve ben bunu düzeltmek istiyorum.

Medya müq

Nys bölüme geçelim
.
.

Duyduğum ses çok güzeldi sanki onun sesini andırıyordu ama emindim o beni aramaya çıkmazdı.

Gözümü yavaşça araladım ve baktım.

Yeşil gözleri ve saçları ile tam karşımda duruyordu.

Eminim açlıktan delirdim veya çoktan öldüm de şuan cennetteyim.

Yalnız düşününce benim cennete gitmem imkansız.

Kendimi o fark etmeden cimcikledim bu gerçekti ve kalkmam için elini uzatmıştı.

Onun elini yavaşça tuttum ve ayağa kalkdım.

Saati o telefonuna bakarken gördüm saat gece 12 yi geçiyordu sindirella senden bile şanslıyım ağlağ senin aksine ben gece 12 den sonra da prensimi görebiliyorum.

İzuku diğerlerini arayıp beni bulduğunu haber verdi.

Ve birlikte bizim eve doğru yavaşça yürüdük.

Yol boyunca tek kelime etmedi sonra ben tam konuşacaktım ki onun çok yorulduğunu ve büyük ihtimalle saatlerdir beni aradığını fark ettim.

Sanırım konuşmamak en iyisiydi.

Onu gece yarısında dolunay ışığında görmek bir rüya gibiydi yeşil saçları hafif esen rüzgardan yavaşça dalgalanıyordu.

Tekrar böyle bir şey olmayacağından emindim o yüzden şuanın tadını çıkarıyordum.

Suratı yorgun olduğunda bile çok nazik ve tatlıydı.

Onu tüm kötülüklerden korumak istiyordum.

Onun bana değer vermesini istiyordum ama o bana değer vermese bile onu sevmeye devam ediceğim.

Yeşil gözleri ayın ışığıyla hafifçe parlıyor çok tatlı duruyor

Ama benim yanımda hiçbir zaman o güzel gülümsemesini göstermiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ama benim yanımda hiçbir zaman o güzel gülümsemesini göstermiyor..

Evimin yakınlarına geldik.

Ben bu anın sonsuza dek sürmesini ne kadar istesemde sona ereceğini biliyorum.

Yolun sonrası tanıdıktı hızlı olmak bahanesiyle elinden tuttum ve hızlanmaya başladım.

Dünya nın En Tuhaf İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin