4 частина

19 2 2
                                    

Діана ніяк не могла заспокоїтися, тому Лінк подав їй платок, деякі досі стояли у шоці, а деякі вже почали пліткувати про смерть Елізабет, або про її можливого коханця який викрав її. Маркіз Валісчінеріс ледве стояв на ногах, а його дружина вже почала плакати, чоловік не міг повірити, що його любу донечку вкрали, усі погляди були направлені на сім'ю Маркіза, бо усі хотіли продовження, голова сім'ї швидко попрощався із організатором балу та пішов разом із своєю дружиною та з Міхаелем до карети. Міхаель їхав та слухав, як його мама плаче, як вона благає свого чоловіка підняти усі зв'язки тільки, аби знайти Бет, він хотів знайти її та не міг відмовити своїй коханій, тому як тільки вони приїхали до маєтку той одразу написав листа до його друга, аби той подав Бет у розшук. Старший брат Бет залишився на балу, щоб разом із Альбертом пошукати сліди, вони облазили усі кусти та дорожки які показувала Діана

- От тут, біля лавочки на нас напав чоловік, він вдарив мене ножем та забрав із собою Бет, моя Пані зараз у небезпеці, а я...а я лише із пораненням. - з її прекрасних зелених очей почали лятись сльози, які не могли ніяк зупинитися. Альберт та його брат - Вільям обшукали усе, що можна було, Лінк пішов до фонтану, тобто у протилежну сторону, але Діана його зупинила. - Пане, нащо там шукати, якщо я бачила куди її повели, а це протилежна сторона від фонтану, ми сиділи зліва та її повели у сторону тої галявини, а не у ліс. - Лінк не міг не довіряти Ді, бо вона працювала у маєтку вже більше 10-ти років та стала подругою для Бет, тому він повірив їй. Бал вже наближався до закінчення, бо нікого не було настрою для веселощів, тому за 2 години після зникнення Бет людей ніби і ніколи не було у цій залі. Лінк поїхав додому та він хотів запросити Моріарті до себе, але вони відмовили та поїхали до свого маєтку.

                  Маєток сім'ї Моріарті

Сім'я вже в'їхала у свій маєток та Вільям бачив, як на нього дивиться Моран з Фредом, у них були досить гарні стосунки. Моріарті вже увійшли до маєтку та пішли до кімнати де сиділи їхні друзі, Альберт хотів обговорити свої заручини, так як він жив не один. Хлопці вже увійшли у кімнату та побачив усіх на своєму місті, Моран на сидів на підвіконні, Фред стояв біля торшера, операючись на стінку біля підвіконня, а Джек десь бігав, точніше готував чай, якщо брати пішли у кімнату то, це означало що зараз буде зібрання на якому вони щось розкажуть, а під час таких зібрань вони люблять пити чорний чай. Моріарті сіли на крісла та чекали коли прийде Джек, а це буде через хвилин 5, тому ці всі хвилини вони провели у комфортній тиші. Моран дивився у вікно, ніби хотів прицілитися та попасти у когось, Фред розглядав вулички по яким вчора бігав у темноті, ці відчуття коли ти бачиш та чуєш абсолютно усе, що може творитися на цих вулицях. Ах, Вільям дивився, як йде час, Льюїс дивився на стіл та інколи поглядуючи на кишеньковий годинник, Альберт слухав годинник, цей звук його заспокоював, а в думках була Елізабет, думки куди її могли повести та як сказати, або краще спитати у мешканців будинку, як вони дивляться на його заручини. Нарешті Джек прийшов з чаєм для всіх та бокалом вина для Альберта, маленька склянка з віскі для Морана, засідання почалося.

Значення душі Where stories live. Discover now