Елізабет була готова навіть дати хабаря, щоб її не побачила Діана, Міхаель як дізнався, що його сестра тут, то же побіг та ледве не заплакав від її теплих обіймів. Вони стояли так довго, що він, що вона хотіли насолодитися один одним, її не було тут майже три дні для їхньої сім'ї цей строк був досить довгим. Як добре, що нікого крім Махаеля не було вдома, бо вони б її задушили під час обіймів, це точно.
- Бет, може підемо поїмо чогось солодкого? На дворі зараз тепло, можу в саді? - його голос був сповнений надії та очі, що блищали, аби умовити дівчину піти з ним, вона звісно була не проти, але ж в маєтку точно є Діана, а показувати себе вона не палає бажанням.
- Мм, ідея не погана, але ти був присутній коли я передала записку? - хлопчик махнув головкою у знак так. - От, я тоді казала про крису і я не хочу, щоб вона мене побачила, доречі а Діана тут? - її голос був трішки напружливим та це було дивно з її сторони, щоправда він звик до такої загадкової Бет.
- Діана? Вона узяла відпустку на тиждень, але як тільки я повідомлю про твою появу вона миттю прибіжить. - звісно вона хотіла усе висловити своє незадоволення їй в обличчя, але у її серці вона досі її подруга, тому навіть добре, до вона взяла відгул на тиждень, у Бет буде час усе обдумати. Міхаель був готовий зірватися та подзвонити Діані, щоб вона прийшла та обрадувалась за Бет, бо вона прийшла цілою та неушкодженою.
- Ні, не треба я сама напишу їй, а якщо що буде маленький сюрприз, ти казав про сад, то може підемо? - зараз їй треба відвести Міхаеля від Діани, йому не можна, щоб він дізнався про справжню Діану, бо навіть сама Бет не могла скласти психологічний портрет її подруги. От вони вже вийшли у сад та Міхаеля дещо згадав.
- О, Бет а як ти відносишся до шлюбів? І якби тебе видали заміж, але за молодого хлопця, але твою думку не спитали, то як би ти відреагувала? - Бет підняла свої брови у знак здивування, таке питання та ще від Міхаеля було дивно.
- Я б була проти, але якщо вже усе в рішили, то питань нема та необов'язково народжувати дітей, тим більше треба подивитися який то чоловік, але до чого це, Міхаеле? - він відводив скільки міг свої зелені очі, але вона схопила плечі та заставила подивитися у її членів очі. Зробивши глибокий вдих, він вирішив сказати.
- Як тобі сказати, усі заручини ти зривала, матінка починала хвилюватися, що ми ніколи не видимо тебе заміж, Лінк запропонував своєму другові, ну пам'ятаєш він розповідав про Альберта, то це він, ну і так вийшло, що батько погодився на заручини між тобою та Графом. А, точно, це Граф Моріарті, Альберт Моріарті можливо ти чула про його брата - Вільяма Моріарті, ще є Льюїс, але він не часто виходить у люди. - Міхаель весь час дивився у її очі та говорив спокійним тоном, єдине що радувало Бет це те, що її наречений не старий дід та про цього Графа вона не раз чула від брата та її брат не обирає собі у друзі поганих людей, тому у якісь степені можна було не переживати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Значення душі
FanfictionЦя історія про двох людей, котрі пом'ятали про один одного, але десь у глибині душі. Тут буде усе чого ваша душа забажає секс, вбивства, романтика та детектив, але це не означає, що ваше серце не буде тривожитися за наших головних героїв. Тож пропон...