Троє представників гравства вже наближалися до маєтку та незадовго, вони побачили Фреда та Морана, які йшли з газетою, аби було, що почитати завтра за сніданком. Вони вже в'їхали на територію маєтку та кожен розійшовся по своїм кімнатах, крім Льюїса, бо треба приготувати вечерю, тому той пішов на кухню та почав готувати. Кухню заповнили прекрасні запахи, бешамель який потихеньку починав загустувати та той був майже готовий, болоньєзе яке було майже готове та виглядало дуже смачно, хлопець занурив ложку, аби спробувати, що у нього получилося, було смачно цей смак був дуже смачний, тому він поставив варитися листи для лазаньї, так, сьогодні на вечерю буде лазанья, бо дуже довго він хотів її приготувати, скажімо вечір італійської кухні. Блондин вимкнув болоньєзе та поставив варитися листи, які будуть виконувати роль коржів, от останній момент коли він складає страву, але натерши сиру, він посипав зверху та поставив у духовку, за всі 30 хвилин він встиг прибрати кухню та усе розставити на стіл. Нарешті його лазанья була готова, тому той розрізав її на квадратики та покликав усіх, Альберт який був у легкій сорочці виглядав легко та невинно, Вільям прийшов у білій сорочці, але з краваткою, щоправда вона була не дуже сильно закріплена, тому весіла на його шиї. Фред прийшов у чорному плащі, бо піде гуляти містом, одразу як закінче, Моран був у білій сорочці, але вона була розстібнута на половину ґудзиків, тому кожен прийшов у своєму репертуарі, а Джек не прийде, лише після вечері. Друзі сіли за стіл та кожен сказав "Смачного" тому усі почали їсти, ах, якби ви знали як ця лазанья таяла на язиці, тому усі отримували задоволення коли їли та усі похвалили Льюїса за цю прекрасну вечерю, але Альберт як зажди та узяв з собою пляшечку червоно вина, у когось буде прекрасний вечір. Кожен розійшовся по своїх справах та Джек прийшов вечеряти, він любив повечеряти один, але снідати завжди у компанії, така собі особливість, дворецький вважав, що вечеряти потрібно самому, або з коханою та нажаль коханої у нього не було. Вчитель сім'ї Моріарті встав та помив посуд, щоб Льюїс не напружував себе ще більше, а облегшати роботу не зажди погано та це було у радість. Ось і закінчилося 13 травня.
На ранок був простий сніданок, вівсяна каша із фруктами та маленький десерт, а саме кнелі, вони були солодкі, але в міру та цей сирний смак був якраз після вівсяної каші, Льюїс вмів порадувати, хоча ніхто у ньому і не сумнівався. Моран пив чай та читав газету, яку вчора придбав, а Вілл піддивлявся туди, бо було нудно, Фред дивився, як зажди, у вікно, Джек розмовляв з Льюїсом про кнелі, а Альберт намагався поїсти та зараз його хвилювали справи Графства.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Значення душі
FanfictionЦя історія про двох людей, котрі пом'ятали про один одного, але десь у глибині душі. Тут буде усе чого ваша душа забажає секс, вбивства, романтика та детектив, але це не означає, що ваше серце не буде тривожитися за наших головних героїв. Тож пропон...