3 cuteness

99 9 115
                                    


jung sungchan's pov

Chuun'u öldürmemin üzerinden 2 gün geçmişti. Kimse benden şüphe duymamıştı. Her günkü rutinim aynıydı. Kalk, okula git, derslere gir, ders sonu Wonbini stalkla.

Bundan 3 gün sonra yine okula girdiğimde herkes bana bakmaya başlamıştı. Neden bir tek bana bakıyorlardı ki? Birden bana Chuun'u öldürmemde yardımcı olan Hyuck denilen kişi mesaj attı.

_______

hyuck
Hey

sungchan
evet?

hyuck: hayırlı olsun birisi ailenin eşcinsel olduğunu öğrenip okula yaymış.

sungchan: şaka?

hyuck: değil maalesef

____

Aptalın biri ailemin eşcinsel olduğunu yaymış. Bana birşey yapmadıkları sürece sorun yoktu. O yüzden pek umruma almadım. Sınıfa girdiğimde birden başımdan aşağı su döküldü. Bunu zorba kızlardan biri yapmıştı. 'Jeong Noye'

"Ah! Çocuklar şu işe bakın ibnenin oğlu sınıfa gelmiş!" Herkes kahkahalarla gülüyordu. Bu bana birşeyler hatırlattı.

flashback
sungchan: 9

Dün öğretmenimiz bize yarın veli toplantısı olacağını söyledi. Ancak, yanıma gelip şahsen benim iki ebeveynimininde gelmesini söyledi. Sınıftakilerle veya öğretmenlerle problemim yoktu. Derslerimde iyiydi. Neden diğerlerine "Bir ebeveyninizde gelse olur" diyip bana ikiside gelsin demişti. Bu çok saçma. Oyalanmayıp Yuta babamın yanına gittim. Mutfakta yemek hazırlıyordu.

"Baba..." Dediğimde bana bakmıştı.

"Efendim tatlım? Akşam saatleri değil mi? Genelde bu saatde ödev yapardın."

"Öğretmen yarın Veli toplantısı olacağını söyledi. Gidecek misin?"

"Tamam giderim ben sorun yok saat kaçta olucak?"

"12'de olucak ama..."

"Ama?"

"Öğretmen ikinizide istedi."

Yuta babam sorgular şekilde bana baktı.

"Neden ki? Derslerin iyi, insanlarla iyi anlaşıyorsun. Neyse, Jaehyun'a söylerim ben tatlım. Sen git ödevlerini yap"

"Tamam baba"

one day later

Son ders'ti. Zil çalınca Öğretmenimiz sınıfta beklememizi söyledi. Veli toplantısı olacağı için böyleydi. 10 dakika sonra yanıma iki kız geldi.

"Hey Sungchan babanın adı ne? Ah pardon babalarının mı demeliyim HAHHAHA-".

Kız kafamdan aşağı su döktü. Sonra beni yere itti. Sonra bağırmaya başladı.
"Hey ona baksanıza! İki babası var bu çok kötü!" Bütün sınıf gülüyordu. Ben ise... Hiçbir şey hissetmiyordum. Sadece o kıza acımıştım. İğrenç egosunu tatmin etmek için bana saldırıyordu. Normalde ağlamazdım. Ne olursa olsun. Ama, şuan içimden uyuyana kadar ağlamak geliyordu.

Sayonara | sunjeongzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin