sungchan's pov
Shotaro için ne yapacağımı planlamıştım. Ama ilk önce Eunseokla konuşmalıydım. Sanırım Sohee'ye sorsam iyi olurdu. Sınıfına gittiğimde oturmuştu. Benim bildiğim Sohee teneffüste kalkar, gezerdi
"Sohee? Ne oldu yüzün asık?"
Yine üzgün bir şekilde bana baktı
"Ah... Hiçbir şey olmadı. Senden ne haber?" Yalandı
"Sohee sen böyle değilsin ne varsa bana söyle."
"Sadece.... Okulun biraz arkasında olan kapatılmış akıl hastanesini biliyorsundur. Orada olan bir sapık okulun önünde bizim sınıftaki kızlara sarkıntılık yapıyormuş. Sınıf başkanı olarak onunla konuşmam gerek"
"Sana yardım edebilirim. Ama bir şartım var." Şartım şuydu. Eunseok'un arkadaşı Seunghan onunla aynı sınıftaydı. Ondan benim için numarasını sormasını istedim.
"Neden? Ondan mı hoşlanıyorsun?"
"NE HAYIR BEN WONBİNİ...." Sırrımın ortaya çıkmaması için sözümü bitirmedim. Sohee sanırım anlamıştı.
"Tamam~ anladım senin için yaparım."
"Teşekkür ederim"
Sohee'nin sınıfından çıkıp dans kulübünün olduğu tarafa gittim. Tahmin ettiğim gibi Eunseok orada Shotaro'yu izliyordu. Bakışları sevgi doluydu. Ona yakınlaşıp söyledim.
"Ondan mı hoşlanıyorsun?"
"Ne? Sende kimsin?
HAYIR SADECE....""Aptalı oynama Song Eunseok onu sevdiğini biliyorum. Neden gidip ona söylemiyorsun?"
Eunseok sessiz kalmıştı. Nihayet ağzını açıp birşeyler söyledi.
"Çünki beni reddetmesinden korkuyorum tamam mı? Ona baksana herkesle iyi anlaşıyor, çok yakışıklı ve yetenekli. Benim hiçbir şeyim yok. Sadece bir arkadaşım var, yetenekli değilim onu haketmiyorum. O benim için fazla iyi"
"Kendini böyle görme Eunseok. Belki birisi için çok özel ola bilirsin."
"Shotaro beni tanımıyor bile... Berbatım."
Çocuk umutsuz vaka. Ama başka çarem yok maalesef.
"Shotaroya ideal tipini soracağım. Merak etme iyi insanlar herzaman ortalama olanlara gider""YAPAR MISIN?! ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM. SANA BORÇLU OLACAĞIM."
Tamam hadi şu işi halledelim. Öncelikle dans kulübüne katılmalıyım. Yuta babam sayesinde dans edbiliyorum. Odaya girdiğimde herkes bana bakmıştı. Bunlar kötü bakışlar değildi. Ilk defa girdiğim ortamda iyi bir etki bırakmıştım. Sonra Shotaro yanıma geldi.
"Merhaba! Kulübe mi katılmak istiyorsun?"
"Evet"
"Oh! Gözlerindeki ışıltıyı göre biliyorum. Önce nasıl dans ediyorsun bi bakalım" Gözlerimde ışık bile yok amına koyayım ne diyor bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayonara | sunjeongz
FanfictionI'm too crazy for you !Fic şiddet, cinayet, cinayete teşebbüs ve yakışıklı semeler içerir. Rahatsız olan varsa okumasını önermiyorum!