jung sungchan's pov
TuesdaySabah gözlerimi zorlukla açtım. Şuan Wonbin'in evindeydim. Dün gece o bana sarılıp uyumuştu. Ah, hala rüya gibi geliyor. Dün o uyumadan önce Wonhwi'ye yapacağım en kötü seçenekleri düşündüm. O, bu 9 hafta içinde gördüğüm en kötü düşmanımdı. Wonbin'in tramvalarının baş sorumlularından biriydi. Wonbin bana dün gece demişti.
Çocukların kalbi her zaman temizdir Chanie. Bir insan gelip onu kirletene kadar.
Bu onu affetmek için yeterli bir sebep değildi. Anlayamıyorum, bir insanın ailesindeki bütün kişiler nasıl bu kadar iğrenç oluyordu? Babasını da anlatmıştı. En iğrenç olanları oydu benim için. Wonbini tek sevme sebebi onu bir kız olarak görmesiydi. Bu iğrenç'ti ama Wonbin mutlu bir aile tablosunda yer almak istiyordu. O yüzden babasına sadık kalmayı seçmişti. Komodinin üstündeki saate baktım. Saat çoktan 12 olmuştu. Lanet olsun! Okula geç kaldım. Sonra aklıma gelen fikir ile sustum. Bütün haftamı Wonhwi'ye adamak istedim. En büyük cezayı vermek istiyordum. O yüzden babamların olduğu gruba girdim.
çok şirin aile 🥺💞
sungchan
Babayuta
Efendim oğlum?
Duşa gireceğim çabuk söylesungchan
Okuldan benim için izin alsanız olur mu?jaehyun
Bababababababa kavga etmiş unutturmaya çalışıyor kuş beyinli dangozyuta
1996 yılına dönmemizi ister misin hayatım? 😘jaehyun
uhm hayıryuta
Güzel!
O ZAMAN AĞZINI TOPLA LEŞ HERIF 🤬sungchan
/baba wonbin yanımda korkuyorum
/BABAyuta
Neden izin istiyorsun ki canım?
Hep giderdin
Geçen sene salgın var diye göndermek istemedim evden kaçıp gittinsungchan
Baba hastayım galiba ateşim varyuta
NE DEMEK HASTASIN?!
SUNGCHAN IYI MISIN OĞLUM?sungchan
Iyiyim baba merak etmeyuta
Jae akademiyi ara izin alacağızjaehyun
Okyuta
Okuna sokarım jae🥰jaehyun
Hemen alıyorum hayatım 💛yuta
🤍
Oğlum sende iyi bak kendine
Limonlu salata tarifi vardı evde ona bakıp yap kendine ye sonra düzelirsinsungchan
Tamam
Hoşçakal babayuta
Baii~____
Yalan söylediğim için pişman değildim. Beyaz yalandı benimki. Wonhwi için Wonbini bırakmak zorunda kaldım. Bana sarılıp uyumuştu. O yüzden kalkmak zor oldu. Gidip ona kahvaltı yapsam iyi olurdu. Wonbin öğün atlayan birisiydi çünki. Mutfağa girip hızlı bir şekilde mantarlı omlet yaptım. Sonra da çay demleyip yanına koydum. Son olarak Wonbinin odasına gittim. Masasındaki minik not kağıtlarından birini alıp üstüne yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayonara | sunjeongz
FanfictionI'm too crazy for you !Fic şiddet, cinayet, cinayete teşebbüs ve yakışıklı semeler içerir. Rahatsız olan varsa okumasını önermiyorum!