"gyuvin တို့ကို တစ်ခုလောက်ကူညီပေးပါလား''
"ပြောလေ chae ''
"ဒါလေးကို သူဌေးအတွင်းရေးမှူးကို ပေးပေးနော် တို့က တခြားတစ်ခုလုပ်စရာရှိသေးလို့''
"ဟုတ်ကဲ့ ကျွန်တော် ဒါလေးပြီးရင် သွားလိုက်ပါ့မယ်''
"Wan မင်းလုပ်ထားတာတွေ နည်းနည်းမှားနေတယ် တို့ကိုပြန်ပြင်ပေးနော် ''
တကယ်ပါ chaeက စေ့စပ်သေချာတဲ့ မိန်းခလေးတစ်ယောက်သွတ်လပ်တယ် ထက်မြက်တယ် ယောကျာ်းလေးတွေနဲ့ ရင်ဘောင်တန်းနိူင်တယ် ဒီလိုမိန်းခလေးမျိူးကို ချစ်သူတော်ချင်ကြတာလည်း မဆန်းပေ......
.
.
.
"အဟမ်း.....မနက်ဖြန် ရုံးပိတ်ရက်လည်းဖြစ်တယ် အကိုhanbinက သူ့မွေးနေ့မို့ တို့အားလုံးဖိတ်ထားတယ်... ပြီးရင် ဌာနမှုးချစ်သူနဲ့လည်း မိတ်ဆက်ပေးချင်လို့တဲ့လေ ''"ဟေး......''
"Wow..wow.....''
"ဟား...ဟား.....ဒါဆို ငါတို့လူပျိုကြီးကနေ လူပြိုကြီးဖြစ်တော့မှာပေါ့ ''
"ဒါနဲ့ အကိုhanbinရည်းစားက အကိုနဲ့ ရွယ်တူဘဲလား ''
တစ်ရုံးလုံးရဲ့ တဟေးဟေး...တဟားဟား.... အသံကြောင့်တွေ hanbinမှာ အနေခက်သလို လည်ဂုတ်ကို ပွတ်နေပြီး.... wanမေးလိုက်တဲ့ မေးခွန်းကို chaeက ဖြေပေးလာတော့ ပို၍ဆူညံသွားကြသည်။
"မဟုတ်ဘူး ဌာနမှူးထက် 2နှစ်နှစ်လောက်ကြီးတယ်''
"ဒါဆို ဌာနမှူးက မမတွေကိုကြိုက်တာပေါ့ ''
"ဟား...ဟား....''
"မင်းတို့ကောင်တွေ ငါလုပ်ရင်သေတော့မယ်နော် ဟင်း နောက်တစ်ခုက အကိုချစ်သူက မိန်းခလေးမဟုတ်ဘူး"
"ဟမ်" "ဟာ"
"ဟုတ်တယ် မင်းတို့ထင်သလိုပဲ အကိုချစ်သူက ယောကျာ်းလေးတစ်ယောက်ပါပဲ မင်းတို့အထင်သေးချင်လည်းရတယ် အဲ့လိုသိသွားလို့ မလာချင်လည်းရပါတယ် အကိုအပြစ်မတင်ပါဘူး"
"ဟာဌာနမှုးကလည်း ကျွန်တော်တို့က အံ့ဩသွားလို့ပါ ဘယ်ခေတ်မှာနေနေတာလဲ ကျွန်တော်တို့က "
"အေးလေ ဌာနမှူးကောင်လေးကို လိုက်ကြည့်အုံးမှာ ဇီဇာကြောင်လူပျိုကြီး အရည်ဖျော်သွားတဲ့သူကို မှတ်တမ်းတင်ဖို့လာကြည့်မှာ"
YOU ARE READING
Love Equation Pain
Fanfictionကိုယ်ကသူ့ကိုအချစ်တွေပေးရင် သူကအချစ်တွေနဲ့ညီမျှတဲ့ နာကျင်မှုတွေ ကိုယ်ကိုပေးလည်း မျက်ရည်တွေကျရလောက်တဲ့အထိ သူကိုချစ်တယ်