1. Bölüm: İp Uçları

137 10 3
                                    

  2. Kitabıma hoş geldiniz. 1. Kitabımı okumadıysanız adı: ELEMENTLER: DOĞA, bu kitaptan önce ilk kitabı okumanızı tavsiye ederim. Geleceğin hemşiresi ve kitap yazarı Suğra' ya selamlar. İyi okumalaaarrr..

  2 aydır dağları, ovaları, vadileri aşmıştık, fakat hâla Hava Elementi Misty' nin Kara Leydi Luna tarafından hapsedildiği taşın izine rastlayamamıştık. 3 ay kadar önce bir gezginden duyduğum efsaneden yola çıkarak Doğa Elementi Silvia' yı hapsedildiği taştan kurtarmayı başarmıştım ve o zamandan bu yana pek çok olay yaşamıştık.

  "Silvia, daha ne kadar kaldı? Bayılmak üzereyim."

  Şu an Silvia ve ben 1,5 ay önce Hava Elementi' nin olabileceği yerleri işaretlediğimiz haritadaki son yere tırmanıyorduk, Kara Rüzgarlar Zirvesi.

  "Az kaldı, sanırım. Sende amma dayanıksız çıktın."

  "3 gündür koca bir dağın zirvesine tırmanmaya çalışıyoruz! Dayanıksızlık ne alaka?!"

  "Tamam, haklısın. Ama birde iyi yanından bak, pek çok yer gezdik, değil mi?"

  "Dalga geçiyorsun değil mi?!"

  "Tamam seni mızmız bebek, hadi burada biraz mola verelim." dedi Silvia.

  Zirveye tırmanırken nadir rastlanan bir düzlüğe gelmiştik. Yerde kar olduğu için kendi domino taşı gibi direkt öne bıraktım, ayaklarım ferahlamıştı.

  "O şekilde kalman için tam 10 dakikan var, iyi değerlendir."

  Başımı kaldırıp ona yüzümde bir 'ben insan değil miyim?' ifadesiyle baktım.

"Ahhh. İyii, bugün burada kamp kuralım."

  "EVEEEETT!!" diye bağırdım, ama Silvia hemen beni susturdu.

  "Şşşşttt! Karlı dağlarda olduğumuzu unuttun mu Elena? Çığ tehlikesi var."

  "Özür dilerim, unutmuşum." dedim ve güçlükle yerimden doğrulup sırt çantamı karların üzerine yığdım ve çadırı çıkartmaya başladım. Yakınlarda bir mağaranın yakınına kurmayı planlıyordum.

  Ben çadırı çıkartırken rüzgar çok şiddetli esmeye başladı.

" Silvia, bence çadırları bir mağaraya kursak çok daha iyi olur. Rüzgar şiddetini artıracak gibi görünüyo-"

  Lafım yarım kalmıştı, dağın zirvesinden çok yüksek sesler gelmeye başlamıştı.

  "ÇIĞ! Elena mağaraya gir hemen!"

  Çadırı tekrar çantama tıkıp mağaraya koştum. Silvia benden daha önce girmişti mağaraya.

"Hadi acele et Elena!"

  Son anda kendimi mağaraya attım, ben girer girmez çığ mağaranın girişine çöktü.

  Mağarada sıkışıp kalmıştık.

  "Şimdi ne yapacağız?"

  İlk bölümü bu kadar olsun. Önerileriniz olursa yorum kısmına yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler.

ELEMENTLER: HAVA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin