8. Bölüm: Silvia' nın Meditasyonu

59 4 2
                                    

  Uzun zamandır bölüm atmadım, bende insanım biraz mola verdim. Üşengeçlik kahyası öyle istemezse yazmaya devam edecem. İyi okumalaaarrr..

  "Hava kararmaya başlıyor, umarım gene tepemize binip kaçak uykumu bölmezler. Sen Silvia' yı çağar, bende etrafı kolaçan edeceğim."

  "Tamam." dedim ve ayağa kalkıp Silvia' nın meditasyon yapmak için ağaçların arasına daldığı yere doğru yürüdüm.

  Ağaçlığın içine girdim, yürümek  zordu ama sanırım Silvia içerilere gidebilmek için ağaçları hafif kaydırmıştı (artık nasıl becerdiyse).

  Sonunda hafif yeşil bir ışık gördüm. Yaklaşınca yeşil ışığın Silvia' dan kaynaklandığını anladım. Yerde bağdaş kurmuş, elleri dizlerinin üzerinde, gözleri kapalı bir şekilde oturuyordu.

  Daha önce sihirli meditasyonların konu alındığı Meditasyon Sırları' nı okumuştum. Kitapta, derin meditasyon yapan birinin uyandırılması konusunda dikkatli olunması gerekildiği aksi taktirde meditasyonda olan kişinin hafıza kaybı, geçici göz kararması gibi sorunlar ile karşılaşabileceği yazıyordu.

  Yanına diz çöktüm, Misty onu nasıl uyandırabileceğim konusunda tek laf etmemişti. İşaret parmağımı yanağına deydirdim, taş kesilmişti ve hem sıcak hemde soğuktu.

  Hata vermiş bilgisayar menüsü gibi orada diz çökmüş vaziyette duruyordum. Ne yapacağım hakkında gram fikrim yoktu (fizik sınavında bana da oldu, sonuç 20).

  Yapacak birşey yoktu, elimi omzuna koyup hafifçe dürttüm. Kılı bile oynamadı (ben olsam geçirmiştim bi tane >:)). Hâla öylece duruyordu.

  Üzerine çıktım, sağa sola salladım, saçını karıştırdım, yok, kış uykusuna yatmış mübarek.

  En sonunda pes ettim ve Misty' yi çağırmaya gittim.

  Misty, anlaşılan etrafı kolaçan etmeyi yeni bitirmiş oturuyordu. Beni görünce;

  "Silvia nerede?" diye sordu.

  "Meditasyondan çıkaramadım, kış uykusuna mı yattı sence?" dedim.

  Misty gülmeye başladı. Daha sonra oturduğu yerden doğrulup yanıma geldi.

  "Silvia meditasyon yaparken tüm ilgisini, odağını, kısacası bütün fonksiyonlarını kapalı tutar. Böylece çok kısa sürede gücünü arttırabilir."

  Meditasyon Sırları' nda bunu okumuştum ama çok uzun bir süre çalışmak gerekiyordu.

  "Peki nasıl uyandıracağız?"dedim.

  "Sen orasını bana bırak." dedi Misty ve Silvia' nın olduğu yere yöneldi. Bende peşine takıldım.

  Kısa bir yürüyüşten sonra Silvia'nın yanına geldik, hâla meditasyondaydı.

  Misty yavaşça yanına gitti, önünde diz çöktü ve bir tane kafasına indirdi.

  Şok geçirmiş gibi orada durdum. Bir yandan korkuyordum diğer yandan ise kahkaha atmak istiyordum.

  Silvia aldığı darbeyle yerinden sıçrayıp yere yapıştı.

  "Ahhhhhh! Misty! Sen hangi tür bir manyaksın?!" dedi doğrulurken.

  Misty yerde kahkahalara boğuldu. Onun öyle güldüğünü görünce bende dayanamayıp kahkaha atmaya başladım.

  "Gülün siz gülün. Acısı fena olacak." dedi Silvia.

  Bu tür komik bölümleri yazarken ben anırıyorum. Umarım sizde beğeniyorsunuzdur. Önerileriniz veya beklentilerimiz olursa yorum kısmına yazabilirsiniz.

 

ELEMENTLER: HAVA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin