Bana aksiyonlu bir kitap önerebilir misiniz ya? Okuyacak kitap bulamıyorum. Ayrıca 5 oy 8 yorum gelmezse bu kitabın son bölümünü yani 24. Bölümü yayınlamayacağım. Çokta zor olduğunu düşünmüyorum. İyi okumalaaarrr..
Silvia, ben ve Lotus Prensesi Luisa hemen sarayın koridorlarına koştuk ve kısa bir koşunun ardından saraydan çıktık.
Lotus Krallığı' nın çevresini saran Işık Kalkanı şu an yaklaşık 100 kadar Karanlıktan Gelen' in Kara Darbe' si sonucu deli gibi sarsılıyordu.
"Işık Kalkanı fazla dayanmaz! ASKERLER YERLERİNİZDE HAZIR BEKLEYİN!!" dedi Luisa.
"Elena, fazla güç kullanmamalısın, özellikle Işınlanma anladın mı?!" dedi Silvia bana dönerek. Hiç görmediğim kadar ciddiydi.
"Tamam, dikkatli olun." dedim ve sağa doğru koşmaya başladım.
Sesler gelmeye başlamadan önce planı kurmuştuk. Plana göre; ben sağ kısmı, Silvia sol kısmı, Luisa giriş kapısının olduğu tarafi Kral ve Kraliçe ise sarayın son kalan kısmını kollayacak, askerler ise bütün Işık Kalkanı' nı içten sararak koruyacaklardı.
Annemin asasını sol elime babamın kılıcını ise sağ elime alıp hazır pozisyonunda durdum.
Sesler hâla geliyordu ve görünüşe göre Işık Kalkanı kırılmanın eşiğindeydi.
Birkaç dakika sonra beklenen oldu, Işık Kalkanı çok büyük bir gürültüyle patladı ve Karanlıktan Gelenler Lotus Krallığı' na doluşmaya başladı.
Hava henüz sabahtı ama Karanlıktan Gelenler' in etkisiyle sanki hava kararmıştı.
İki tanesi aynı anda kılıçlarıyla üzerime atladı, annemin asasını üzerime siper ettim ve onlar yere inince annemin asasına bir tekme indirerek ikisini de yere devirdim.
Arkamdan 2 kişinin kolumdan tuttuğunu hissettim. Daha tam tutmalarına fırsat bırakmadan arkamı döndüm ve iki Karanlıktan Gelen' in yüzlerine de birer dirsek indirdim.
Annemin asasını yerden aldım ve sırtıma yerleştirdim, babamın kılıcı ise elimdeydi.
Babam kılıcıyla birkaç hareket yaparken onu izlemiştim, onları denemeye karar verdim.
Kılıcı iki elimle tuttum yere dümdüz bir daire çizdim, babamın kılıcını ise tam ortasına gelecek şekilde yere batırdım.
Daire parladı ve kılıçtan çok güçlü Keskin Işık Dalgaları yayılmaya başladı. Karanlıktan Gelenler' in neredeyse hepsi yere yığıldı. Bu güç hiç kimseyi öldürecek kadar kuvvetli değildi ama bayıltıcı bir etkisi vardı.Babamın kılıcını yerden çıkardım ve çevreme bakınmaya başladım.
Silvia' nın yeşil at kuyruğu şekilde toplanmış saçlarını buradan seçebiliyordum, durumu iyi görünüyordu.
Luisa' ya baktım, o da neredeyse hepsini indirmişti. Şu an 2 tane Karanlıktan Gelen' e doğru kement atmakla meşguldü. Çok iyi bir taktik uyguluyordu. Kementler iki ucundanda sahibinin istediği kadar uzayabilirdi, Luisa' da bunu kullanıyordu. Kementinin bir tarafıyla 4 Karanlıktan Gelen' i bağlamış diğer ucunu ise 2 Karanlıktan Gelen' e hedeflemişti.
Kral ve Kraliçe zaten mükemmellerdi, hepsini indirmeyi başarmışlardı. Askerleride hepsini Işık İpleri ile bağlıyorlardı. Işık İpleri' ni bağlıyan kişi dışında hiç kimse açamazdı, bu yüzden onları General Hazretleri bağlıyordu.
Kendi alanıma baktım, Karanlıktan Gelenler' den birkaç tanesi doğrulmayı başarmış, üzerime doğru geliyorlardı.
Annemin asasını sırtımdan çıkararak yere çok sert bir şekilde vurdum. Etrafımda küçük bir Işık Kalkanı oluştu.
Silvia, çok fazla güç kullanmamı istemiyordu, Işık Kalkanı' nı üzerimden kaldırdım ve 2 Karanlıktan Gelen' in suratına annemin asasını indirdim.
Rüzgarın sesini duymaya başladım, arkamı döndüğümde Misty Silvia' nın yanına inmiş ve kılıcını çekerek 3 Karanlıktan Gelen' i tekte yere sermişti.
Misty de geldiğine göre artık kazanabiliriz diye düşündüm. Ta ki onu görene kadar.
Sizce Elena' nın gördüğü kişi kimdi? Yazın bakalım. Okuduğunuz için teşekkürler :).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTLER: HAVA
Aventure3 ay önce Doğa Elementi Silvia' yı taştan kurtarmayı başaran Elena, şimdi Hava Elementi için ıssız dağlarda dolaşmaktadır. Fakat Kara Leydi Luna buna karşı çıkmak için elinden geleni ardına koymaz...