Yorumlara yaşınızı yazabilir misiniz? Kitabımı hangi yaş aralığındaki okurların okuduğunu merak ediyorum. İyi okumalaaarrr..
Kara Leydi Luna'dan
General Dark, 2 gün boyunca 10 kadar asker ile Silvia' nın oluşturduğu Güç Alanı' nın etrafını kolaçan ediyordu fakat henüz herhangi bir açık bulunduğuna dair bir işaret yoktu.
Taht salonundaki masamda öylece oturup bunları düşünüyordum. Günümün çoğu burada geçiyordu zaten. Misty artık taşın içinde değildi, bu durumda Janset ve Maya' yı kurtarmaya çalışacaklardı. Buna engel olmam gerekiyordu. Su ve Ateş Elementler' inin hapsedildiği taşları ben saklamıştım, yani hepsinin yerini biliyordum, bulundukları yerlere koruma büyüleri yerleştirebilirdim ama Elena ve Silvia askerlerimin bilerek neden olduğu çığa rağmen Misty' nin hapsedildiği taşın bulunduğu mağaraya girip onu kurtarmayı başarmışlardı.
Taht salonunun kapısı hışımla açıldı, başımı çevirip baktım. Generalle birlikte Güç Alanı' nın etrafını kolaçan etmek için gönderilen Haber Elçileri' nden biriydi. Nefes nefese selam verdi ve konuştu;
"Majesteleri, Doğa Elementi' nin oluşturduğu Güç Alanı' nda 2 metre yüksekliğinde bir açık belirledik. General beni size bunu bildirmek ve sıradaki emrinizi ona iletmek için gönderdi."
"Mükemmel." dedim masamdan kalkıp askerin önüne geldim.
"General Dark' a emrimi ilet; Şimdilik onları gözlerini üzerlerinden ayırmasınlar, sabah saldırmak akılsızlık olur, karanlık çökünce saldırısınız. Bana o Elena denilen kızı getirin. Orduyu size göndereceğim." dedim.
Asker tekrar selam verdi "Anlaşıldı Majesteleri." dedi ve Taht salonundan çıkıp gözden kayboldu.
O kızda birşey vardı ve ne olduğunu bilmem gerekiyordu. Sonuçta düşmanımı tanımadan saldırmak saçmalığın daniskası olur.
Taht salonundan çıkıp ordunun çalışmalarını ve planlarını yürüttükleri üsse doğru yürümeye başladım. Bu ordu en büyük şehirleri ve krallıkları yerle bir etme konusunda ustalaşmıştı, 3 kızın üste gelebileceklerine şüphem yoktu.
Üsün içine girdim, askerlerin hepsi ayağa fırlayıp yanana dizildi ve eğilip "Buyurun Majesteleri!" dediler.
Başımı eğilip hafifçe selam verdim ve konuştum;
"General Dark' ın konumu size bildirilecek, karanlık çökünce oraya gidin ve bana ı kızı, Elena' yı getirin ama dikkatli olun. Kızın güçleri uyanıyor, tehlikeli olabilir."
"Emriniz olur Leydim!" dediler ve tekrar selam verip hazırlanmaya başladılar.
Bu iş çocuk oyuncağı olacaktı.
Geç gelmiş olabilir, ama 12' ye başladım bugün gelir. Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTLER: HAVA
Aventura3 ay önce Doğa Elementi Silvia' yı taştan kurtarmayı başaran Elena, şimdi Hava Elementi için ıssız dağlarda dolaşmaktadır. Fakat Kara Leydi Luna buna karşı çıkmak için elinden geleni ardına koymaz...