Oğuzdan
Sabah erkenden kalkıp sporumu yapıp duşumu aldım. Annemi aradım bu saate annem uyanık oluyordu ama kızım bazen uyuyor oluyordu. Evet kızı mı 1yıl önce eski eşimle ayrıldım eski eşim beni terk etti. Neyse bunlar önemli şeyler değil. Annem uyanıktı
Annem= Oğlum napıyorsun yavrum.
Oğuz= İyim annem sen napıyorsun Ece napıyor. Babam napıyor.
Annem=İyim annem napıyım kahvaltı hazırlıorum baban da Eceyle oynuyor.
Oğuz= İyi annem ben şimdi kapatıyorum yine ararım annem.
Annem= Tamam oğlum görüşürüz,
Oğuz= Görüşürüz annem Eceyi benim yerime öp.
(Ece)
Yağmurdan
Sabah kalkıp hızlıca kıyafetlerim krem rengi bir takım giyip krem rengi şal taktım spor ayakkabı giydim. hazırdım kahvaltımı edip hızlıca evden çıktım şirkete gittim işimin başına geçtim.
Fatma hanımdan
Sabah Oğuz aradığında uçağa binecektik ona söylememiştik Ece babasını çok özlemişti şimdi ise uçaktan inmiş şirkete gidiyorduk Ece çok heycanlı ve mutluydu.
Şirkete girip asansöre bindik.
Oğuzun katına geldiğimizde asistanı Oğuzun toplantıda olduğunu söyledi. Oğuzun odasında Ece oyun alanına gitmek istedi götürdüm. Ece oyun oynarken bir kahve aldım çatı katında oturdum.
Yağmurdan
kahve almak için kalktığımda bir kızın ağlaması geldi bir baktım ki çok tatlı bir kız ağlıyordu kızın yanına gidip sordum senin adın ne neden ağlıyorsun diye .
Ece= B.benim adım Ece kayboldum dedi.
Yağmur= Peki ece sen kimin kızısın burada napıyorsun.
Ece= Burası babamın iş yeri dedi.
Yağmur= Senin baban kim dedim. Kız yaşına göre akılıydı baya.
Ece= Babamın adı Oğuz dedi.
Yağmur= Sen Oğuz beyin mi kızısın diye sordum.
Ece= Evet dedi.
Yağmur= Gel bakalım güzellik dedim. Ama anlaşma yapalım dedim kucağıma aldım.
Ece= Ne anlaşması dedi.
Yağmur= Ben seni babana götürücem ama her babamı tanıyorum diyen kişilere güvenmek yok anlaştık mı.
Ece= Tamam.
Yağmur= Asansöre binip Oğuz beyin odasına gittik asistanı yoktu. kapısını çaldım içerden gel sesi duyunca odaya girdim. Oğuz bey kızını görünce hızlıca ayağa kalkıp kızını kucağımdan alıp bana bağırarak kızımın sende ne işi var diye bağırdı.
Bende Oğuz bey bağırmanıza gerek yok kızınızı aşağıda koridorda ağlıyordu bende sordum ve size getirdim. ama hata yapmışım kusura bakmayın dedim müsadenizle diyip odadan çıkıyordum ki Ece anne gitme dedi bir an şaşırdım ve arkama dönüp Eceye baktım
Oğuz beyde benim kadar şaşkındı.
Oğuzdan
Şirkete gelince toplantıya girdim. Kısa suren toplantıdan çıkıp odama gelip dosyaları inceledim. Biraz zaman sonra odanın kapısı çaldı. Gel dedim içeriye Yağmur girdi kucağında Ece vardı bir an sinilendim Yağmurun yanına gidip bağırdım.
Oda bana cevap verdi çıkıyordu ki Ece gitme anne dedi baya şaşırmıştım Yağmurda şaşırmıştı o sırada annem odaya girdi ve Ece torunum dedi Eceyi benden alıp sıkıca sarıldı ama biz hala şoktaydık.
Annem noldu size diye sordu. Yağmur da kusura bakmayın ben çıkıyım dedi ve çıktı.
Annem yeniden noldu diye sordu bende bişey yok dedim. Sizin neyşiniz var dedim oda sürpriz yapalım dedik torunumla bende tamam eve gidelim hadi dedim.
Yağmurdan
Baya şaşırmıştım. Ecenin dediğine ne diyiceğimi bilemedim neyse dedim işimin başına geçtim. Çıkış saatine geldiğimde baya yorgundum eşyalarımı alıp çıktım evime gidip bişeyler yiyip yatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİRKET AŞKI
Chick-LitAslında hikaye yazmak aklımda yoktu. Rüyamda görünce yazmak istedim nasıl rüyamda gördüğümün bilmiyorum ama yazmak istedim... Yağmur 25 yaşında çok güzel bir kız bir anda bir adamla tanışıp aşık olup evleniyor Oğuz Karadeniz de bir köyünde yaşıyor a...