7

6 1 0
                                    

Medya= Ece                                                                                                                                                                              Böyle giydi.

Oğuzdan

Yağmuru odama çağırdıktan sonra Eceyi yan odadaki oyun odasına bıraktım.

(Geri kalanı biliyorsunuz)

Yağmurla Eceyi baştan beri izliyordum. Yağmur Eceyle çok güzel ilgileniyordu sanki bir anne edasıyla Yağmurun rahatsız olduğunu fark edince işlerime döndüm. 

 Geceden beri düşündün Yağmura Eceye burda olduğunda ilgilenmesini istiyecem. Asistanım ve yardımcım olmasına Yağmuru araştırdım baya iyi çizim yapıyor kabul ederse önümdeki odaya taşınmasını isticem...

Yağmuru odama çağırdım. 

Yağmurdan

Eceyle oyun oynarken. Oğuz bey odasına çağırdı yanında gittiğimde oturmamı istedi. Oturdum

Beni çağırmışsınız Oğuz bey dedim.

Yağmur hani sana bir teklifte bulundum dedim ya dedi.

Evet Oğuz bey.

İşte o teklif aslında asistanım ve yardımcın istiyorum. Aslında başa bir teklifim daha var da onu birazdan konuşuruz dedi.

Ama Oğuz bey Mert sizin asistanınız değil mi nasıl yardımcınız olucam dedim.

Mert yine asistanım olarak kalıcak sen sadece çizim konusunda bana yardımcı olucaksın çizimleri bazen çizimleri beraber bakıcak senin çizimlerini inceledim baya iyi çizim yapıyorsun seni yanımda istiyorum sana hem eğtim vericem sende bana yardımcı olucaksın çizim konusunda.

Diğer teklife gelirsek Ecenin annesi yok nerde diye sorma bilmiyorum. Ece ilk defa birine anne dedi Ece burda olduğunda Eceyle ilgilenmeni istiyorum. Eee teklifime be diyorsun.

Oğuz bey bana biraz zaman verseniz ben size sonra cevabımı versem olur mu?

Tamam yarın kararını bildirisin bana dedi.

Çıkabilir miyim dedim.

Çıkabilirsin dedi.

Sevginin yanına gidip olanları anlatım.

Niye kabul etmedin dedi Sevgi.

Biran şaşırdım neden böyle bir teklif etti diye.

Güzelim çok güzel çizim yapıyorsun dedi. Kabul et bence Songül de görsün.

Songül kim mi şirketeki çalışan ama kendisini üste görüyor süreki bağrıyor herkese

Yaaa off kabul edicem ne oabilir dedim ve Songülü de boşver.

Neyse ben odama gidiyorum. 

Tamam sonra görüşürüz dedi.

Görüşürüz...

Mesaim bitmişti çıkmaya hazırlanıyordum. Oğuz bey Eceyle odama geldi.

Oğuzdan 

Yağmur gittikten sonra dosyaları biraz inceleyip Ecenin yanına geçtim uykusu gelmişti kızımın odama götürüp yatırdım çalışmaya devam ettim...

Çalışanların mesaisi bitmişti çıkıcaktım. Ece uyandı.

Bapa Yağmuy ablanın yanına gideyimi.

Ama babacım Yağmur ablan çıkmıştır.

Lütfen gidelim bapa .

Tamam kızım ama gittiyse evimize gidicez.

Tamam bapa

Ece Yağmuru çok sevmişti şimdi iste yanına yani odasına gidiyorduk Ecede kucağımdaydı.

Yağmurun odasına gelince kapıyı çalıp içeri girdik Yağmur içerdeydi ama şaşırdı  bizi görünce.

Yağmuy abla parka gidelim mi lütfen dedi.

Güzelim ama ben eve gidecektim.

Lütfennnn dedi.

Hmmm bilmem gidelim mi ya dedi.

Gideyiyim.

Peki gidelim dedi. Oğuz bey kabul ettim ama istemeseniz gelmem dedi.

Yok hayır gelebilirsin hem Ece çok istekli. İstersen arabaya geçelim olur mu dedim.

Olur dedi...










ŞİRKET AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin