9

2 1 0
                                    

selammmm dün atıcaktım ama giremedim işlerim vardı....





Oğuzdan

Ecenin üstünü değiştirip yatağına yatırmıştım. Ece çok tatlı bir kızdı şimdiye kadar kimseye anne dememişti. Psikologla söylemiştik aslında tam söylemedik ama annesinin gittiğini Ece Yağmuru çok sevmişti Yağmurda Eceyi sevmişti. Parkta onları izlerken Fark etmiştim aslında daha önceden de fark etmiştim Yağmur çok güzel bir kızdı. Yemekte Eceye yemek yedirirken biran fark etmeden Yağmura çok güzelsiniz dedim yediği pizza boğazında kaldı. Sırtına hafif hafif vururken kızarmıştı yanakları çok tatlı olmuştu yemeğin sonuna kadar yüzüme bakmamıştı.

Odama gidip yattığımda gözümü kapattığım da hep Yağmur gözümün önüne geliyordu. Sabaha kadar zor uyudum. sabah uyandığımda kahvaltı hazırlamıştı yardımcımız. Esma abla, Esma ablaya baktığımda gitmişti. Kıyafeterimi giyif Eceyi uyandırmaya gittiğimde Ece uyanmıştı kıyafet bulmaya çalışıyordu.

Günaydın kızım dedim.

Güyaydın bapa dedi.

Eee kızım ne giymek istersin dedim.

Bapa ben Yaymuy anneyle aynı giymek istiyorum dedi.

Kızım ama Yağmur ablana anne dememen gerektiğini konuştu dedim.

Tamam ama aynı giyeyim bapa.

Kızım nasıl aynı giyeceksiniz Yağmur ablan bur da değil dedim.

Ayayım bapa lutfennnnnnn.

Olmaz ama kızım dedim.

Lütfeeennnnn dedi. gözlerini doldurup. kıyamadım

Tamam dedim. Ama bir kere arıcağız açarsa konuşucaksın tamam mı?

Tamammmmmmmm.

Yağmurdan

Eve hızla geçip üstümü değiştirdim. Yatağıma geçip yattım gözümü kapatığım da gözümün önüne Oğuz bey geliyor. Yemekte söyledikleri geliyordu utanmıştım zor uyumuştum sabah alarmın sesiyle uyanıp lavobada işlerimi halledip kahvaltımı yapmıştı telefonum çalınca odamdan alıp baktığımda Oğuz bay arıyordu başta şaşırmıştım hemen açıp.

Efendim Oğuz bey dedim.

Yağmur kusura bakma seni bu saate rahatsız ettim ama Ece seni aramamı istedi. Eceye versem o söylese olur mu dedi.

Tabi Oğuz bey dedim

Yaymuy abya güyaydın dedi.

Günaydın güzelim dedim.

Yaymuy abya bişey isteyebilir miyim dedi.

Tabi isteyebilirsin dedim

Yaynuy abya ikimizde aynı giyebir miyiz bugün yutfennnnn dedi.

Tabi güzelim giyelim dedim.

Yaymuy abla ben iki tane kombin yaptımda sende de varysa oluymu dedi.

Tabi güzelim nasıl kombinler bunlar dedim.

Biyi kırmızı kayeyi elbise diyeyide siyah pantalon ve beyez gömeykek dedi.

Hmmm güzelim bende isi de var ama istersen kırmızı elbiseyi giyelim hem sen onda çok tatlı olursun dedim.

Oyuy giyeyim teşekküyler Yaymuy abla dedi.

Rice ederim canım dedim.

Yağmur teşekküler dedi Oğuz bey

Rica ederim Oğuz bey dedim.

Görüşmek üzere o zaman dedi.

Görüşürüz dedim kapatım.

Kıyafetlerimi giyip. siyah şal bağlayıp beyaz topuklu ayakkabı giymiştim.
Hafif bir makyaj yapmıştım işte şimdi hazırdım

Hafif bir makyaj yapmıştım işte şimdi hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmurun kıyafeti...

Yağmurun kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ecenin kıyafeti

ŞİRKET AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin