Game Of Love : Luxury
~Bölüm 1 : Kim Jennie~
15 Haziran 2018
"Ay Kızlar inanamıyorum sonunda Comeback yapıyoruz." Diyen Rosé'yle şirketin bizim comebackimiz için hazırladığı platformun üzerinde duruyorduk.
"Lisa, bak avizenin üstünde uçuyorum."
"Görebiliyorum Rosé, evet uçuyorsun."
Lisa Rosé ile dalga geçerken bense içinde bulunduğum durumu sorgulamakla meşguldüm. Acaba idol olmasaydım ne olurdum?
İdol demişken size kendimi tanıtayım ben Kim Jennie, 16 ocak 1996'da doğdum, ve henüz 14 yaşında iken stajyerliğe başladım, 6 yıllık bir stajdan sonra BLACKPINK grubunun ana rapçisi ve lider vokali olarak çıkış yaptım. Herşeyden habersiz bu camiada 'linçlerle' boğuşurken hayatımın aşkıyla tanıştım. Kim Tae-Hyung.
[♡]
Klip çekimlerimiz bitmiş şarkıyı kaydetmiş herşey hazır bir şekilde müzik videosunun yayınlanmasını bekliyordukki telefonuma bir bildirim düştü, gelen bildirim Instagramdandı.
thv : Selam Jennie, naber?
Bu nick... çok tanıdıktı, bu.. bu Tae-Hyung'du ama anlamadığım Tae bana neden mesaj atsın ki?
jennierubyjane : Selam Tae, iyiyim senden naber?
thv : iyi bende, şey Jennie, ben sana bir şey sormak için yazmıştım. Rahatsız ettiysem kusura bakma.
jennierubyjane : Hayır rahatsız etmedin, buyur?
thv : Yeni şarkınız ne zaman çıkıyor?
jennierubyjane : Bir dakika sen bunu nereden biliyorsun?
thv : ben bilirim sorgulama.
jennierubyjane : Tae sen ciddi misin? Yani benimle dalga falan geçmiyorsun dimi?
thv : Ya neden dalga geçeyim ki? Ayrıca yeni şarkınızı iple çekiyorum. Umarım en yakın zamanda yayınlanır.
Haberi yoktu ki bugün yayınlanacaktı.
jennierubyjane : Umarım en yakın zamanda yayınlanır Tae, comeback yapmak çok güzel bir duyguymuş, ayrıca sonunda düzgün bir rap partı alabildim.
thv : Umarım Jennie, her neyse daha fazla rahatsızlık vermeyeyim malum mesajlarımızı menajerin falan okursa büyük sıkıntı.
jennierubyjane : Aynen öyle Tae, iyi günler dilerim :)
thv : Sanada iyi günler Jennie.
Mesajlaşmayı bitirmiş ve Instagramdan çıkıp telefonumu yatağımın başındaki komodininin üzerine bıraktım ve üstümü değişmek için giyinme odama yöneldim.
Üzerime pijamalarımı giydikten sonra, bizim kızlara bakmak için odamdan çıktım, evet dairemizde 4 oda 4 banyo ve 4 giyinme odasi vardı. Her odanın kendine has banyosu ve giyinme odası mevcuttu.
"LISA! KAFANA UÇMADAN ÖNCE O ÇANTAYI BANA VERSEN ÇOK İYİ OLUR."
Rosé Lisa'nın arkasından saydırarak koşarken Jisoo ise sadece izlemekle yetiniyordu.
MV'nin yayınlanmasına sadece 10 dakika vardı ve heyecandan yerimde duramıyordum. Ddu Du Ddu Du şarkımızı yayınlayacak ve sonunda hayalini kurduğum rap tekniği ile kayıt aldığım rapin gururuyla başım dikti.
"Kızlar, MV yayınlandı!" diye bağırdığımda bütün üyeler benim başıma toplanmış ve kucağındaki bilgisayarimdan MV'yi izlemeye başlamıştık.
(Burdan sizde MV'yi izleyebilirsiniz :> )
R : "Avizenin üstünde ne de güzel uçuyorum ya, avize üstünde uçmak için doğmuşum."
Jis : "Jennie, mükemmel bir rap. Bayıldım."
L : "Ulan o kararahtaya vurmasaydim lightstick ile daha iyiydi."
Bense hala gözlerimi alamamıştım, kendimden, Jisunnie'den, Rosie'den, Lili'den... ama içimde eksik bir şey vardı.. anne ve baba desteği.
Annem idol olmamı hiç istememişti babam ise fikrime saygı duymuştu fakat oda beni desteklemiyordu, ben burada Lisa, Rosé, Jisoo ile kendime bir aile ortamı kurmak için çabalarken annem ve babam beni umursamıyordu bile.
◇
İşte hayat bu, hiçbir destek olmadan hiçbir şekilde yıkılmadan, gücenmeden, dimdik ayakta durabilmektir. Ve ben dimdik ayakta duracak, herkese ailem dahil. Kim Jennie'nin kim olduğunu gösterecektim.
Ve Tae-Hyung... ileride cidden aşık olacağımız bir dönem bekliyordu galiba bizi...
Devam Edecek...
Kelime sayısı: 536🫡
Gercekten bu sefer sanirim uzun bir fic olacak cunku digerindeki olaysizlik sakinlik bu ficte olmayacak hihi, sizden destek ve bol bol oy, yorum bekliyorum.
Okuyanlar oy ve yorum atarsa sevinirim :)
-by: hwaeng_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MOONLIGHT
FanfictionHayat insanı fazlasıyla yorar değil mi? THE MOONLIGHT İdollerin hayatındaki çeşitli zorlukları anlatan ve aşkın iyileştiremeyeceği hiçbir şeyin olmadığını anlatan bir aşk hikayesi. Kim Jennie : Tae-Hyung benim elimden tutarak hayata tutundurdu ve b...