sᴏɴᴜɴ ʏᴀʀısı

50 13 0
                                    

~Bölüm 15 : Sonun Yarısı~

Bölüm Şarkısı:

Migos, Karol G, Snopp Dogg & Rock Mafia - 'My Family'

{♡}

Tae kanlı canlı karşımdaydı bana parıldayan gözleriyle bakıyordu. Ben Tae'yi öldü sanarken, Tae ölmemişti ama nasıl? Nasıl ölmemişti?

Kafamda susmak bilmeyen sesler susmuştu. Bütün kötü düşünceler, umutsuz tavırlar gitmişti. Yerine nefes alan bir Jennie gelmişti. 2 aydır çıkamadığım depresyondan Tae'yi görmemle 2 salisede çıkmıştım.

"Seni özledim, sevgilim..." dedi bana en merhametli sesiyle.

"Tae... sen... gerçek misin? Ben rüya görüyor olmalıyım..." dedim sesimdeki hüzünle.

"Gerçeğim güzelim, seni özledim, yoksa benim sevgilim beni özlemedi mi?" dedi bana sarılırken. Anında Tae'ye karşılık verdim ve bende ona sarıldım.

"Bu anı uzun zamandır bekliyordum bebeğim..." dedi ve gözlerini kapattı, aramızdaki mesafeyi kapattı ve beni büyük bir özlemle öpmeye başladı. Dudaklarımı öyle bir öpüyordu ki 2 ayın özlemi vurmuştu Tae'ye.

/!\ BU KISIM +18 /!\

Beni belimden kavradı elleri, karnımdaki yaraya dikkat ederek yapıyordu bunu. Yavaş yavaş üstümdeki hastane pijamasını çıkardı ve dikleşmiş olan göğüslerimi emmeye başladı. Ben zevkten dört köşe olmuştum, mest etmişti beni.

Elleri bedenimde geziyordu, o kadar nazikti ki canımı yakmamak için elinden geleni yapıyordu. Elleri yavaş yavaş aşağıya indi ve iç çamaşırımı buldu.

Eliyle kızlığımı okşamaya başladı, ağzımdan küçük bir inleme kaçtığında Tae bundan zevk almıştı, elini daha da hızlandırmıştı.

"Islanmışsın..." dedi bana 'seni istiyorum' gözleriyle bakarak.

"Hıhım.. bu ıslaklığı kurutmak ister misin bebeğim?" dedim onu istediğimi belli ederek.

Tae beni yatakta doğrultarak iç çamaşırımdan kurtuldu, karşısında çırılçıplak kaldığımda biraz utanmıştım açıkçası ama belli etmedim, çünkü onu bende istiyordum. Tae de kendi pantolonundan kurtulduktan sonra oda karşımda çırılçıplak kalmıştı.

"Eğer canını yakarsam bana hiç çekinmeden söyle bebeğim." dedi.

"Tamam." dedim.

Tae yavaşça erkekliğini kızlığıma ilerletti, bu ikimizinde ilkiydi bu yüzden ikimizde nazik olmaya çalıştık.

Tae içimde erkekliğini gezdirirken ben ağzımdan kaçan inlemeleri durduramıyordumo kadar iyiydiki bu an hiç bozulmasın istiyordum.

"Mm, bebeğim çok iyisin." dedi bana erkeksi sesiyle.

"Tae, dur." dedim, karnımda hissettiğim sıcaklıkla.

"Noldu bebeğim?" dedi bana hâlâ içimdeyken.

"Tae, geliyorum.." dedim. Bana tek kaşını havaya kaldırarak baktı. "Bende geliyorum bebeğim." dedi, "O zaman ikimizde gelelim." dedim en cazip sesimle.

İkimizde birbirimizin içine boşalmıştık. Resmen kendimi çok iyi hissettirmişti bana.

《+18 KISIM BİTTİ》

"Tae, sen bana en son evlilik teklifi etmiştin." dedim Tae'ye bakarak. "Evet, ama düğün yapamamıştık." dedi bana iç çekerken ki anladığım sesinden, oda istiyordu bir düğünümüz olmasını.

"O düğünü yapalım o zaman hayatım." dedim ona neşeli sesimle. Bana baktı, merhametli gözleriyle. "Ben seni hak edecek ne yaptım be güzel kızım.." dedi.

"Tae." dedim ona parlayan gözlerimle bakarak.

"Efendim güzelim." dedi bana.

"İsteme, nişan, söz falan olmasın direkt düğün yapalım bence."

"Bence de ikimizinde ailesi ikimizdende nefret ediyor." dedi ve sonrasında alaylı bir kahkaha attı.

"Seni seviyorum kocacığım." dedim Tae'ye en şefkat dolu sesimle.

"Seni seviyorum, ay ışığım." dedi bana en sıcak ses tonuyla.

Ben bunu seviyordum Tae'nin sadece ikimizle alakalı olan konularda bu kadar yumuşak davranmasını seviyorum. O benim hayatımın ışığı ben onun ay ışığı. Biz buyduk iki elmanın yarısıydık. Bizi hiçbir güç hiçbir linç ayıramayacaktı. Çünkü biz o linçleri umursamayarak antilerimize ne kadar güçlü olabileceğimizi gösterecektik.

Devam Edecek...

Kelime sayısı: 524🫡

Selam coffelerim, bu ficte gorusmeyeli uzum zaman oldu, nasılsınız? Umarım iyisinizdir, tatiliniz güzel geçiyordur.

Bölümü sevdiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

SEVİLİYOSUNUZ<3

By ; hwaeng_

THE MOONLIGHT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin