sᴏɴᴜɴ ʙᴀşʟᴀɴɢıᴄı

49 12 0
                                    

~Bölüm 13 : Sonun Başlangıcı~

Bölüm Şarkısı:

BLACKPINK - 'Lovesick Girls'

{♤}

2 Ay Sonra...

2 ay geçmişti... benim güzel sevgilim hayatını kaybedeli bugün tam 2 ay oluyor...

Yine çiçekçiye girdim ve Tae'nin en sevdiği çiçeklerden olan menekşe aldım ve parasını ödeyip dükkandan çıktım, arabama binip mezarlığa doğru sürdüm.

Mezarlığın girişindeki herhangi bir yere arabayı park ettim ve sevgilimin yanına gittim,

"Benim güzel sevgilim..." diyerek mezar taşını okşamaya başladım yanımda getirdiğim beş litrelik suyu mezarına döktüm.

"Seni çok özledim... sen gittin gideli kendime gelemedim... 2 aydır zibilyon tane saçma sapan haber yayınladılar ve ben bunların hepsine güldüm, yıkılmadım, daha doğrusu yıkıldım ama belli etmedim."

Parmağımda hâlâ onun taktığı yüzük vardı... onun bana armağan ettiği yüzük... bana evlilik teklifi ettiği yüzük...

Tae'nin mezarının başından ayrılıp ona dua ettim ve arabama binmek üzere mezarlıktan çıktım. Arabama bindim ve şirkete geçtim bugün You & Me şarkımın dans klibi çekimleri vardı, yetişmem gerekiyordu.

Şirkete vardığımda herkes bana üzgün gözlerle bakıyordu. You & Me şarkısını yazarken Tae'ye yazdığımı herkes biliyordu.

{♡}

Klip çekimleri bitmişti, bende bitmiştim. Ve bugün klip yayınlanacaktı. Şirketten çıktım ve arabama bindim, eve sürmeye başladım.

Eve geldiğimde bitkin bir şekilde kendimi koltuğa attım. Çalışan gelip evi çoktan temizlemiş ve yemek yapıp gitmişti. Kendime biraz yemek koydum ve koltuğa oturdum. Televizyonu açıp bir şeyler baktım ve o an telefonuma bir bildirim düştü.

+80 7890 34 67
Selam Jennie, sevdiğin insanı kaybetmek nasıl bir duygu? Tae'nin gidişinden beri umarım en beter halindesindir. Çünkü zamanında bende seni kaybettim. Tae'nin kaza yapmasına ben sebep oldum. Onu ben öldürdüm Jennie.

Biricik Ex'in Kai.

Ne... Tae'yi Kai mi öldürmüştü... bir insan bu kadar cani olabilir miydi? Kai'ye hiçbir şekilde bir şey yazmadım ve mesajı silme olasılığına karşı mesajını ekran görüntüsü aldım.

Aklımı oyalayacak bir şey bulmam lazımdı çünkü kafayı yiyecektim. Kızlara söylesem direkt polise giderlerdi ve ben bunu istemiyordum. Kai her an herşeyi yapabilirdi. Derken kapı tıktıklandı ve kapıyı açmak üzere merdivenlere yöneldim, aşağıya inip kapıyı açtım.

"Buyurun?"

Dememe kalmadan karşımda duran 3 tane adam beni kollarımdan tutup arabalarına bindirdi.

"Bırakın beni yoksa hiç iyi şeyler olmaz."

"Sahi mi sevgilim? Bana ne yapabilirsinki?" diyen Kai ile göz göze geldiğimde baygınlık geçirecekmiş gibi hissettim.

O an sadece gözlerimi kapattım. Ve bir daha açmamaya Tae'nin yanına gitmeye yemin ettim.

Devam Edecek...

Kelime sayısı : 450🫡

Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama ilham bu kadar geliyor anasını satayım gelmiyor ilham falan zar zor yazdım şu bölümü.

Neyse çok uzatmayım bir sonraki bölümde görüşmek üzere<3

By; hwaeng_

THE MOONLIGHT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin