sᴏɴ...

52 11 10
                                    

{SEZON FİNALİ}

~Bölüm 18 : Son...~

Bölüm Şarkısı

Kendric Lamar - 'Swimming Pools' (Drank) (Extended Version)

{♡}

Hayat zordu... insanlar acımasız, hayatımızda giden herşey yolunda olmuyordu, bugün hayatımın en karanlık günüydü çünkü bugün kanser olduğum günlerden bile daha zordu.

"Tae, gelirken çiğ köfte alır mısın? Canım aşırı baharatlı şeyler çekiyor!"

Hamileliğin başlarında bu aşermeler normal miydi? Bilmiyorum ama hayatımın en güzel dönemini geçiriyordum şuan çünkü kilo alacağım endişesi yoktu. Şirket bana 5 yıllık ücretli izin vermişti, hem maaş alacak hemde 5 yıl evde oturacaktım. Jennie daha ne istesin ki?

Ben içimden düşüncelere kapılmış öylece telefona bakarken Tae sorduğum soruya cevap verdi.

"Alırım hayatım, başka istediğin bir şey var mı?"

"Yok Tae'ciğim sağol." Tae bana hafif bir gülümsemeyle karşılık verdi ona "Tae'ciğim" diye seslenmemi çok seviyordu, bende ona "Tae'ciğim" demeyi çok seviyordum.

"Ben çıkıyorum, akşam 5 gibi gelirim." dedi Tae.

"Görüşürüz hayatım, iyi provalar." dedim ve Tae'yi geçirip salona geçtim, büyük L koltuğumuza oturdum ve yine duvardan duvarı kaplayan televizyonumuzu açtım. Bugün Tae ve BTS sahne alacaklardı, üstelik sahne alacakları yer Grammy idi. Bu onlar için çok büyük bir nimetti.

Tae'nin hâlâ yolda olduğunu düşünerek ona bir mesaj attım.

My Husband ❤️‍🔥 : Tae, akşam her zaman gittiğimiz kafeye gidelim mi? Canım acayip Magnolia çekti, oranın magnolia'sı harika biliyorsun.

Mesajı gönderme tuşuna bastım ve Tae'den saniyeler içerisinde yanıt geldi.

Görüldü,
Çevrimiçi,
Yazıyor...

My Teddy Bear 🐻 : Gideriz tabiki Karıcığım, sen iste yeterki.

Karıcığım mı? Bu adam beni kalpten gidermek için elinden geleni yapıyordu. Mesajını yıldızladım ve kalple yanıt verdim. WhatsApp'tan çıkıp telefonumu koltuğun önündeki orta sehpasına bıraktım. Ve akşamı iple çektim.

Akşam,
Saat ; 18.29

Tae'nin yarım saate oradayim mesajını görüp hazırlanmaya başlamıştım. Hem şık hemde rahat olmak istiyordum bu yüzden bugün beyaz giyinecektim. Bana göre beyaz asilliğin, rahatlığın, saf ve temiz duyguların, sadeliğin ve en önemlisi gerçek sevgiyi temsil ediyordu. Beyaz rengini hep çok sevmişimdir.

Önce duşa girmek için üstümdeki ev kıyafetlerimi çıkardım ve kirliye atıp hızlı ve güzel bir duş aldım. Sonrasında cilt bakımımı yapmak için makyaj masamın pufunu çekip oturdum.

Cilt bakımı ürünlerimi masaya dizip, elime bir fırça aldım, önce maske sonrasında nemlendirici ve serum ve en son güneş kremi sürdüm.

Bakımı bitirip giyinme odasına doğru ilerledim, altıma palazzo bir beyaz kumaş pantolon giydim, üstüme de yine beyaz bir saten crop, ayakkabı olarak beyaz deriden olan topuklu çizmelerimi giydim, kombinime baktığımda zaten mükemmel olduğunu bildiğim için takılarımı takmaya başladım, kulağıma altın rengi halka küpelerimi (Tae'nin Hediye Ettiği.) taktım, boynuma ise yine altın rengi italyan zinciri bir kolye ile incileri zarif bir kolye taktım, bileğime bir şey takmadım sadece altın rengi kordonu beyaz bir saat taktım. Sonrasında ise makyajımı yapmaya başladım, hızlıca yüzüme Kapatıcı, rimel, ruj, allık, aydınlatıcı ve eyeliner ile çok doğal duran bir makyaj yapıp saçlarımı taradım ve biraz kurutup hafif su dalgalari yaptım. Tamam şuan hazırdım.

Tae de bana tam mesaj attığında kapıdan çıkacaktım.

Bana 'Kapıdayım güzelim istersen aşağıya in, hazır değilsen bekleyeyim' demişti, ben bu adamı hak edecek ne yaptım ya?

Aşağıya indiğimde Tae beni baştan aşağı süzdü.

"Çok güzel olmuşsun." Dedi nutku tutulmuş bir şekilde.

"Sağolun beyefendi, sizde çok yakışıklısınız" dedim. Tae kapımı açıp arabaya binmemi sağladı ve uzanıp emniyet kemerimi taktı, takarkende güvenlik önemli dedi ve kalbimi yine kazandı.

Oda sürücü koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.

[KAFEDE]

Tae'yle ikimiz bir kafede oturmuş ve düğünümüz hakkında herşeyi planlıyorduk.

"Bak bence gelinliğim sade olsun." Tae göz devirdi, bana dönüp, "Bence en şık gelinliği alalım." Bende Tae'ye göz devirdim.

Böyle tatlı tatlı sohbet ederken karnıma bir sancı saplandı.

"Ah..."

"Noldu Jennie?"

"Bilmiyorum karnıma sancı girdi." dedim ve sonrası tam bir cehennem.

"Tae, kan..." dedim. Tae anlamsız gözlerle beyaz pantolonumdan akan kanlara baktı.

"JENNIE! GÜZELİM! İYİ MİSİN? LAN BİRİ AMBULANSI ARASIN LAN!"

"Tae, bebeğim... O gitmesin nolur..." dedim zar zor kapanmakta olan gözlerimle.

"Gitmeyecek güzelim merak etme yetiştireceğim seni hastaneye, BİRİSİ AMBULANSI ARAYABİLİR Mİ?"

Cehennem...
Cennet...
Bebeğim...

Devam Edecek...

Kelime sayısı : 692🫡

DIRIRIRIRIRIRN! Nasilda en guzel yerinde kestim yine haha, neyse de bayadir uzun bolum yazmiyordum iyi geldi bu, evet arkadaslar 2. Sezonu da kapattik 3. Sezonda sanirim 1-1,5 aya falan gelir bu surecte Don't Leave Me ficine odaklanacagim biraz :)

Cok bos konustum yine 3. Sezonda gorusmek uzere 👋

Kendinize cok iyi bakin aşklarım ballarım balli coreklerim muah ♡

By ; hwaeng_

THE MOONLIGHT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin