ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇ-ʜʏᴜɴɢ

242 23 4
                                    

~Bölüm 2 : Kim Tae-Hyung~


Bölüm Şarkısı :

Jennie - 'You & Me (Moonlight)'


Baskılar... En zoru baskılarla mücadele etmektir.

15 Haziran 2018

"Jimin, telefonumu gördün mü?" Diye sorduğumda Jimin bana şüpheli bakışlar atarak yanıtladı, "Hayır, görmedim. Hem sen telefonun kaybolsa bile umursamazsın, niye soruyorsun?"

"İşim var Jimin olamaz mı?" Verdiğim cevap Jimin'i tatmin etmemişti. Bir anda ayağa kalkarak bana döndü ve "Yoksa... yoksa sen bize yenge mi getirdin lan? Eşşek." Kurduğu cümleye kahkalar attığımda şöyle yanıtladım. "Ne yengesi oğlum, benim aşkla meşkle işim olmaz." Halbuki vardı... hayatımın yönünü değiştiren o kadın beni benden alan o kadın vardı.. Kim Jennie... ve ben size kendimi tanıtmadım değil mi? O zaman tanıtayım.

Ben Kim Tae-Hyung, BTS grubunun vocali ve visualiyim HYBE Entertainment'a bağlı bir idolüm ve genelde aşık olunan bir tipim. Ama bu aşık olunan tipin sadece bir tane gerçek aşkı var, oda Kim Jennie.

Bugün yayınladıkları şarkıdaki performansı bile beni benden alıyordu.

"Hit you with that ddu du ddu du, ay yeah ay yeah" şarkıyı söyleyerek evin içinde dolaşırken bir anda duraksadım, Jennie'yi düşündüm. Onun eşsiz kedi gözlerini, uzun kumral saçlarını, muhteşem rap yeteneğini... herşeyiyle beni cezbediyordu...

thv : Jendeuk, naber?

bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.

Ne demek 'bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.' Jennie beni engellemiş miydi? Ama bu nasıl olurdu, daha 3 saat önce yazışmıştık...

Jennie'nin Anlatımıyla :

O kadar zor bir durumdaydım ki, menajerim Tae-Hyung ile olan mesajlarımızı okumuş ve telefonumu benden izinsiz kurcaladığı yetmiyormuş gibi bir de Ceo'muza haber vermişti.

Kendimi nasıl bu durumdan kurtarırım diye düşünürken aklıma kimsenin bilmediği diğer hesabım geldi lesyeuxdenini bu hesaptan Tae ile konuşabilirdim...

Tae-Hyung'un Anlatımıyla :

Kara kara düşüncelere hapsolmuş bir şekilde kulağımda kulaklıkla yatakta uzandığım sırada telefonumun titrediğini fark ettim.

lesyeuxdenini : Tae, umarım diğer hesabıma yazmamışsındır çünkü menajerim mesajlarımızı gördü ve şuan o kadar zor bir durumdayımki sana yemin ediyorum seni ben engellemedim, menajerim engellemiş...

thv : önemli değil Jennie, bir sorun olduğunu anlamıştım zaten merak etme.

lesyeuxdenini : ciddi misin? Ben olsam çoktan konuşmayı kesmiştim.

thv : ben öyle bir insan mıyım Jennie?

lesyeuxdenini : Değilsin tabiki ama ne bileyim-

thv : Şşş, duymayayım bir daha.

lesyeuxdenini : teşekkür ederim Tae..

thv : Rica ederim Jennie.

lesyeuxdenini : her neyse benim bu hesabımı kızlar bile bilmiyor gitmek zorundayım provaya çağırıyorlar...

thv : sorun değil Jennie, iyi provalar dilerim. Kolay gelsin.

lesyeuxdenini : Sağol Tae.

thv : Rica ederim Jendeuk.

Mesajı yazıp gönder butonuna tıkladım ve Jennie görüldü attı. Olsun buna da razıyım, yeterki Jennie ile bu yakınlığımız bitmesin hatta daha üst seviyelere çıksın istiyordum.

Ne istiyordum biliyor musunuz? Jennie şu dünyada sadece ve sadece benim olsun istiyordum.

Zor olan da buydu Ben en sevilen erkek idollerden biri, Jennie en linçlenen kadın idol. Sanırım bu baskılarla mücadele etmek sandığımdan daha zor olacaktı.

Ama kimsenin bilmediği bir şey vardı, Jennie herkesten daha güçlü daha azimli bir kadındı ve beni cezbeden nokta buydu işte. Jennie'deki güçlü tavır.

Ve ben o tavrı ömrüm boyunca görmek istiyordum...

Devam Edecek...

Kelime sayısı : 516🫡

Hello, nasılda yine güzel ovgulerle bitirdim bolumu ama eger yarina yetistirmem gereken bir performans odevi olmasaydi bu bolum 1000 kelime falan olacakti ama maalesef ki olamadi kusura bakmayin.

Seviliyorsunuz fici okuyan 21 kisi <3

Bir sonraki bölüm 15 oy ve 10 yorumda gelecek.

-yazar


THE MOONLIGHT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin